|

طراحی خلاقانه ناخن واسه شب یلدا؛ کلی دیزاین خاص و خوشگل برای طولانی ترین شب سال

در آستانه شب یلدا هستیم و خیلیا تو این فکر هستند که ناخن هاشون رو چجوری طراحی کنند که ردی از المان های یلدا توش باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کم کم داریم به شب یلدا نزدیک میشیم؛ خیلیا از الان تو این فکر هستند که برای طولانی ترین شب سال چی بپوشن، چجوری آرایش کنند، چه غذاهایی درست کنند و میز یلدا رو چطوری دیزاین کنند. همون طور که میدونید چند سالیست که دیزاین ناخن هم حسابی مد شده و خانم ها در مناسبت های خاص ناخن هاشون رو با الهام از همان مناسبت طراحی می کنند. به عنوان مثال توی پاییز معمولا از رنگ های خنثی و گرم مثل قهوه ای، نارنجی، خاکستری، زرد و طرح های برگ ریزان برای طراحی ناخن ها استفاده میشه.

حالا که در آستانه شب یلدا هستیم میتونید ناخن هاتون رو با اِلمان های ویژه یلدا دیزاین کنید. توی این مطلب یه سری طرح های ویژه یلدایی رو براتون جمع آوری کردیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

yalda-night-nail-design

دیزاین ساده ناخن برای شب یلدا

اگه اهل طراحی نیستید میتونید یه لاک قرمز ساده بزنید که هیچ وقت از مد نمی افته و جزء رنگ هایی ایست که به تناژ های مختلف پوستی می یاد. قرمز شرابی، زرشکی، اناری و بورگاندی بهترین انتخاب برای شب یلدا هستند. اگه دنبال طراحی ساده هستید به جز قرمز میتونید از انواع سبز به ویژه سبز هندوانه ای هم استفاده کنید.

یلدا

watermelon-nails-024-copy

ناخن هاتون رو با المان های یلدا دیزاین کنید

هندوانه یکی از اِلمان های شب یلداست که رنگ سبز آن نماد باروریست سرخی آن هم نماد عشق، دوستی، بهروزی، آسودگی و زندگی مسالمت آمیز در سایه آبادانی و سرسبزی است. اگه میخواین ظاهری یلدایی داشته باشید یکی از کارهایی که میتونید انجام بدید اینِ که ناخن هاتون رو با طرح هندوانه دیزاین کنید.

یلدا

انار هم یکی دیگه از اِلمان های شب یلداست که به دلیل داشتن دانه‌های زیاد و رنگ قرمز، نماد شادمانی، برکت و زایش است. به گزارش شایانیوز اگه میخواین ناخن هاتون رو ساده دیزاین کنید اما ردی از المان های یلدا هم توش باشه میتونید یه لاک ساده اناری بزنید اگر هم میخواین طرح دار باشه میتونید ناخن هاتون رو با انار های کوچک دیزاین کنید.

یلدا

ناخن هاتون رو زمستونی دیزاین کنید

طولانی ترین شب سال نوید آمدن زمستان را می دهد پس میتونید ناخن هاتون رو زمستانی دیزاین کنید. رنگ هایی مثل سفید، سرمه ای، آبی سلطنتی، خاکستری، نود، صورتی روشن، بنفش و نقره ای بهترین رنگ ها برای زمستان هستند. از طرح هایی مثل دانه برف، درخت کاج، آدم برفی، یا گوزن هم که نماد کریسمس است میتونید برای طراحی ناخن هاتون استفاده کنید.

یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسدالله جعفری ارسالی در

    که چی بشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی