|

چگونه روسری سر کنیم؟

دیگه روسری رو ساده سر نکن؛ آموزش ترفندهای بستن روسری به سبک مدرن و جدید

بستن فانتزی روسری

اکسسوری پوشش سر عموما به ۳ گروه تقسیم‌ بندی می‌ شود و انتخاب نوع آن به خود شما بستگی دارد، پس ابتدا با انواع و نوع سر کردن آنها آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شال و روسری به یک بخش ثابت و تاثیرگذار در پوشش روزانه بانوان جامعه ما تبدیل شده است. شاید در ابتدا به نظر برسد که پوشش سر تنها در کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ اما واقعیت چیز دیگری‌ است. در دنیای مد و پوشاک، شال و روسری یک اکسسوری خاص محسوب می شود که بسیار مورد توجه برندهای مشهوری همچون شنل، گوچی، ولنتینو و غیره قرار گرفته است. اکسسوری پوشش سر عموما به ۳ گروه تقسیم‌ بندی می‌ شود و انتخاب نوع آن به خود شما و الویت های استایل انتخابی بستگی دارد، پس ابتدا با انواع و نوع سر کردن آنها آشنا شوید. اینکه روسری را به همان شکل ساده و اولیه که همه بلد هستند سر کنید شاید به نظر بد نیاید ولی باید بدانید که  در این حالت به استایل و ظاهر شما جذابیت خاصی را اضافه نخواهد کرد. در نتیجه بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع بستن روسری آشنا شوید.

آموزش بستن شال و روسری به شیوه‌ های جدید و به روز می‌ تواند استایل شما را شیک و متفاوت کند. شما می‌ توانید یک شال یا روسری را به روش‌ های مختلفی روی سرتان قرار دهید و هر بار با یاد گرفتن مدل‌ های جدید بستن شال تغییراتی اساسی در تیپ و ظاهرتان ایجاد کنید.

بستن روسری

بستن روسری

بستن روسری به شکل توربان؛ استایلی متفاوت و خاص داشته باشید

یکی از ترندهای جدید در زمینه اکسسوری توربان است؛ توربان نوعی اکسسوری حجاب محسوب می شود که غالبا دارای تزئینات و طرح های فانتزی و خاص است. اگر قصد استفاده از این اکسسوری زیبا را دارید نیازی به خرید نیست شما می توانید با روسری خود یک توربان زیبا برای خود تهیه کنید. برای این کار فقط کافی است تا روسری را برعکس روی سر انداخته، به شیوه ای که برش مثلثی آن روی  صورت و بالای پیشانی بیفتد سپس دو لبه آن را از پشت سر و گردن گره می زنیم و مجدد بالای سر آورده و دوباره گره می زنیم. تلاش می کنیم باقی مانده  های لبه روسری را در بین گره ها پنهان کنیم. سپس لبه مثلثی که از ابتدا  روی پیشانی مانده بود را از بالای سر روی گره آورده و لبه آن را در پشت  گره فیکس می کنیم.

بستن روسری

بستن روسری

مینی اسکارف سر کنید؛ استایلی جذاب و دوست داشتنی

یکی از ترندهای دوست داشتنی و کاملا جدید که بسیار مورد استقبال خانم ها و طراحان دنیای مد و فشن قرار گرفته است مینی اسکارف یا همان بی بی اسکارف های زیبا و فانتزی هستند. این روسری ها دارای قواره خیلی کوچک هستند حتی کوچک تر از روسری های معمولی، همچنین این روسری تا حدودی به دستمال سر شباهت دارد. البته قواره آن نسبتا بیشتر است یعنی دستمال سر دارای ابعاد 50 * 50 سانتی متر است و مینی اسکارف هم دارای ابعاد 70 * 70 سانتی متر می باشد . مینی اسکارف ها را هم می توان به صورت ساده در جلو گره زد و هم می توان در پشت به صورت دستمال سر بست؛ انتخاب نوع بستن این جذاب دوست داشتنی به سبک استایل و پوشش شما بستگی دارد.

بستن روسری

بستن روسری

بستن روسری به سبک مجلسی؛ از پاپیون و گره های مدل دار استفاه کنید

برای رفتن به مجالس ابتدا لازم است از روسری های ساتن یا ساتن ابریشم استفاده کنید و دقت کنید که روسری انتخابی دارای ابعاد نرمال و یا متوسط باشد زیرا روسری های خیلی بزرگ برای مهمانی های رسمی خیلی مناسب نیستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدل هایی که بغل سر یا زیر چانه یک گره شیک به شکل پاپیون یا گل می خورند، مجلسی تر محسوب می شوند. برای بستن روسری خود به این شیوه ابتدا دو طرف لبه های روسری را زیر چانه با یک سنجاق ریز فیکس می کنیم و بعد گره را می زنیم حتی گره عادی هم یکی از مدل ها است که روی روسری ساتن استایل شیک و مجلسی به شما می دهد. گره مدل دار خود را می توانید بغل چانه به صورت مایل یا زیر چانه بزنید.

بستن روسری

بستن روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی