|

طراحی خانه با رنگ سبز

با سبز آبی دکوری بزن واسه خونَت که زیباییش چشم و روحت رو نوازش کنه؛ زیبایی در دست توست!

Boldly Beautiful Teal Color Schemes

هیچی مثل یه دکور جذاب و رنگی نمیتونه زیبایی رو به خونه شما هدیه بده و هیچ رنگی هم به اندازه سبز آبی روح افزا نیست پس اصول استفادش رو بلد شو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال دقت کردید که بیشتر افراد زمانی که به مسئله چیدمان و دکوراسیون خانه میرسند سریعا رنگ های خنثی و ملایمی مثل کرم، طوسی و بژ را انتخاب می کنند؟ در صورتی که خیلی گزینه های رنگی جذاب تری نیز هستند که میشود از آن ها استفاده کرد، مثل سبز آبی که چنان حس نشاط و آرامشی را به شما القا می کند که حتا فکرش را هم نمی کنید. یکی از مهم ترین دلایل این انتخاب ها این است که افراد غالبا آگاهیِ این که چطور می توانند پالت رنگی مناسب خانه خودشان را پیدا کنند ندارند و یک دلیل دیگر اش هم مسلما مسائل اقتصادی است که رنگ های تند و تیز معمولا زود تر از رنگ های خنثی و روشن فرد را خسته می کنند به همین خاطر مجبور به تغییر دکوراسیون هستیم، پس برای جلوگیری از این اتفاق رنگ های کم ریسک تر انتخاب مناسب تری هستند.

با وجود تمام گفته های بالا باید این نکته را باید به شما بگوییم که سبز آبی از جمله رنگ هایی است که به خاطر حس آرامش بخشی که القا می کند به این راحتی ها دل را نمی زند، البته به شرط این که اصولی و در جای مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به شما میگوییم که چطور می توانید این رنگ زیبا را به خانه خودتان بیارید.

طراحی با رنگ سبز آبی

بهترین و ساده ترین راه برای اضافه کردن رنگ سبز آبی به فضا

1.سبز آبی را به رنگ اکسانت پالت خنثی خود تبدیل کنید

ساده ترین راه برای اضافه کردن رنگ و حس نشاط و طراوت به فضای خونه اینه که رنگ سبز ابی رو به عنوان رنگ اکسانت انتخاب کنید و اون رو در میون ترکیب رنگی ای خنثی و ملایم جا بدید. رنگ های گرم و روشن مانند بژ و سفید ترکیب بسیار درخشانی با این رنگ خواهند داشت. کوسن های سبز آبی، کاناپه سبز آبی و یا حتا قالی و قالیچه سبز آبی می توانند جذابیت بصری بی نظیری را ایجاد نمایند.

سبز آبی را به رنگ اکسانت پالت خنثی خود تبدیل کنید

2.سبز آبی را در یک ترکیب مونوکروماتیک استفاده کنید

بدون شک یکی از بهترین سبک های طراحی خانه مونوکروماتیک است به معنای این که از تناژ ها و سایه های مختلف یک رنگ در فضا استفاده شود و سبز ابی برای چنین طراحی ای یک رنگ بسیار ایده آل به حساب می آید و در بسیاری از مواقع می تواند القا کننده آرامش دریا باشد.

سبز آبی را در یک ترکیب مونوکروماتیک استفاده کنید

3.سبز آبی را با ترکیب های گرم اما خنثی استفاده کنید

رنگ های گرم اما در عین حال خنثی مانند قهوه ای و بژ می توانند زمینه بسیار خوبی را برای درخشش رنگ اکسانت شما محیا کنند. از رنگ بژ برای زمینه سازی استفاده کنید و به قهوه ای اجازه دهید تا به فضای شما عمق ببخشد و سپس با اضافه کردن سبز آبی جذابیت و درخشش در فضای خونه ایجاد کنید.

سبز آبی را با ترکیب های گرم اما خنثی استفاده کنید

4.سبز آبی را به همراه رنگ های ملایم امتحان کنید

یکی از محبوب ترین سبز آبی هایی که بسیار ملایم است و در فضاهای بسیاری هم کاربرد دارد سایه خنثی آن می باشد؛ اضافه کردن زیتونی تیره به آن و صورتی چرک به عنوان رنگ اکسانت می تواند جذابیت خارق العاده ای را به وجود بیاورد که در عین رنگی بودن طبیعی و خنثی می باشند. به علاوه از آن جایی که تمامی رنگ های ذکر شده تقریبا خنثی و ملایم هستند می توانید از آن ها برای موارد مختلف استفاده کنید مانند مبلمان یا حتا دیوار.

سبز آبی را به همراه رنگ های ملایم امتحان کنید

سایه های مختلف سبز آبی را بشناسید

با توجه به این که سبز آبی تناژ های بسیار متنوع و صد البته جذابی دارد ممکن است که به نظر شما رنگ دشواری برای دکور کردن خانه باشد اما اگر سایه های مختلف آن را بشناسید این تصمیم گیری به مراتب برای شما راحت تر خواهد بود. هر کدام از این سایه ها با قرار گیری از یک طیف رنگی می توانند گستره بی نظیری از رنگ های دیگر را به شما هدیه دهند.

سایه های مختلف سبز آبی را بشناسید

نظر شما کاربران شایانیوز در ارتباط با این رنگ زیبا در طراحی و چیدمان خانه چیست؟ آیا از آن استقبال می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی