|

طراحی خانه با پالت رنگی گرم

با این رنگ ها گرما و آرامش رو به روح خونَت تزریق کن؛ اینجوری خودت یه پا طراح میشی

Warm Color Palettes to Inspire Your Dream Space

برای داشتن خانه ای زیبا و رویایی اولین گام اینه که بدونی از چه رنگ هایی و در چه پالتی استفاده کنی که ما اینجا یه سری از خوب هاش رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشنایی به پالت رنگی و سبک های مختلف چیدمان به ما کمک می کند تا بتوانیم طراحی ای ایده آل و زیبا برای خانه خود ایجاد کنیم از سبک مونوکروماتیک گرفته تا پست مدرن و غیره و غیره. و حالا اگر به دنبال طراحی و چیدمانی دلپذیر و دوست داشتنی هستید که حس آرامش و امنیت را در خانه شما ایجاد کند هیچی مثل استفاده از رنگ های گرم و دلنشین نمی تواند این حس را برای شما ایجاد کند. در ادامه چند نمونه از بهترین پالت رنگی هایی را که می توانید از آن ها استفاده کنید به شما معرفی می نماییم.

ترکیب رنگی های ایده آل برای گرما بخشیدن به فضا

1.یک کنتراست گرم در فضا ایجاد کنید

بعضی از رنگ ها هستند که در درون خودشان یک کنتراست بسیار زیبا دارند مانند سبز آبی؛ سبز آبی به خاطر وجود رنگ آبی در آن بیشتر رنگ سردی است اما از طرف دیگر سبزی که در آن وجود دارد کمی گرمی به آن می بخشد و به همین ترتیب می توان گفت که یک تضاد ملایم و زیبا درون آن وجود دارد و شما می توانید از این ویژگی محشر رنگ سبز آبی استفاده کنید تا پالت رنگی ای گرم و بی نظیر برای فضای خانه خود تشکیل دهید. هم نشینی این رنگ به همراه نارنجی زنگاری و کرم می تواند گرما و لطافت را خانه شما هدیه دهد.

یک کنتراست گرم در فضا ایجاد کنید

2.از رنگ های عمیق و گرم استفاده کنید

برای دلپذیر تر شدن فضا می توانید از پالت رنگی ای استفاده کنید که گرما و عمق به خانه شما ببخشد. استخوانی یا مازویی رنگی است که می تواند خانه شما را روشن و درخشان کند به علاوه این که به همراه آیتم های چوبی بسیار زیبا خواهد شد. اضافه کردن سبز زیتونی به پالت رنگی شما گرما میبخشد و نهایتا با تریک جزئی مشکی به این رنگ ها می توانید به فضا عمق دهید.

از رنگ های عمیق و گرم استفاده کنید

3.با رنگ های روشن و گرم فضای دلپذیر خلق کنید

اگر به دنبال فضایی بسیار آرام و تسکین دهنده هستید پیشنهاد می کنیم که از رنگ های خنثی ای که گرما بخش هستند استفاده کنید مانند بژ. همراهی بژ با کرم مایل به سفید فضایی عالی را برای رنگ گرم و ملایم صورتی هلویی آماده می کند. تزئینات چوبی و یا لوازم چوبی می توانند جذابیت بصری خارق العاده ای در کنار این ترکیبات رنگی ایجاد نمایند.

با رنگ های روشن و گرم فضای دلپذیر خلق کنید

4.رنگ های پاستلی را فراموش نکنید

رنگ های پاستلی غالبا سرد هستند اما با این حال برخی از آن ها ته مایه رنگ های گرم را داند مانند سبز مریم گلی روشن و زرد کم رنگ. برای تکمیل این پالت رنگی همچنان کرم مایل به سفید بهترین گزینه است و می تواند ترکیبی لطیف و البته گرم و روشن برای خانه شما به همراه بیاورد که حس آرامش را القا می کند.

رنگ های پاستلی را فراموش نکنید

5.از رنگ های تیره استفاده کنید

شاید در ابتدا استفاده کردن از یک پالت رنگی تیره به نظرتان عجیب بیاید اما ته رنگ گرم برخی از رنگ های تیره می توانند پالت رنگی ای گرم اما تیره را به شما هدیه دهند، زغالی از آن دست رنگ هایی است که تیرگی اش می تواند بسیار شیک و چشم نواز باشد با اضافه کردن زیتونی و خاکستری می توانید از تیرگی زغالی بکاهید و در عوض به پالت رنگی خود گرما اضافه کنید.

از رنگ های تیره استفاده کنید

نکته مهم در رابطه با استفاده از رنگ های گرم در فضا

اگر به دنبال حس گرما و راحتی در خانه هستید مسلما استفاده از رنگ های گرم انتخاب خوبی است اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که نباید در استفاده از رنگ های گرم و حتا روشن زیاده روی کنید و بهتر است در واقع لزوم، همان طور که در نمونه های بالا نیز مشاهده کردید، رنگ های سرد و تیره را نیز به پالت رنگی انتخابی خود اضافه کنید.

طراحی خانه با پالت رنگی گرم

ر شما کاربران شایانیوز در ارتباط با این پاالت های رنگی زیبا در طراحی و چیدمان خانه چیست؟ آیا از آن استقبال می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی