|

انواع مانتو جلو بسته

معرفی چندتا استایل بهاری با مانتو جلو بسته؛ جدیدترین مدل های مانتو 1402 را بشناسید

مانتو جلوبسته

در کمد لباس اغلب خانم‌ های خوش پوش ایرانی تعدادی مانتو جلوبسته وجود دارد که شیک پوشی آنها را در محافل رسمی و غیر رسمی تضمین می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو ها به عنوان پوششی معمول در جامعه ما، نقش مهمی را استایل خانم ها بر عهده دارند، به طوری که از اصلی ترین آیتم های استایل به شمار می آیند. از این رو انتخاب مانتو می تواند نقش مهمی در شکل دادن تیپ و  ظاهر خانم ها داشته باشد. حال که فصل بهار فرا رسیده است و به فصلی زیبای تابستان نزدیک می شویم آیا می دانید چه نوع مانتویی برای امسال مناسب است و یا آیا می دانید جدیدترین مدل های مانتو 1402 را چه مانتوهایی تشکیل می دهند؟ مانتو جلو بسته یکی از مانتوهای ترند و دخترانه امسال است که به شما این امکان را می دهد که در هر سبکی که لباس می پوشید از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید آن را با صندل زنانه و یا حتی کتونی و کفش پاشنه بلند ست کنید و در نهایت معجزه آن را در استایل خود ببینید. شاید برخی افراد به مانتو جلو بسته یا مانتو شومیزی به چشم یک تونیک یا شومیز نگاه کنند و نخواهند آن را برای موقعیت‌ های مختلف استفاده کنند. اما شما فراموش نکنید که دوری از کلیشه های دنیای مد باعث می شود مانند الماسی در بین اقیانوس بدرخشید.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال و نیاز خانم‌ ها به داشتن مانتوهای خنک در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با مانتو جلوبسته آشنا شوید.

انواع مانتو جلو بسته

انواع مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته بلند؛ خنک و هنری پا به تابستان بگذارید

این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد، طوری لباس بپوشید که بتوانید برای روزمره به راحتی آن مورد استفاده قرار دهید. حال اگر برای روزهای بهاری و یا روزهای گرم تابستان به دنبال یک مانتو خنک و راحت هستید که شما را از شر لباس های لایه لایه و گرم خلاص کند پیشنهاد ما به شما استفاده از مانتو جلو بسته است. مانتو جلو بسته بلند اگر قد مناسبی داشته باشد حتی شما را از شر شلوار پوشیدن نیز خلاص می کند زیرا شما می توانید از آن مانند پیراهن استفاده نمایید و آن را فقط با یک کفش یا کتونی ست کنید تا استایلی راحت و خنک داشته باشید.

انواع مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته بلند

ترند عروسکی و خامه دوزی شده 1402 را فراموش نکنید

یکی از ترندهای محبوب در فصل بهار و تابستان در چند سال اخیر متعلق به مانتوهای خامه دوزی و نخی است. پارچه های خامه دوزی معمولا بسیار خنک و سبک هستند و برای دوخت مانتوهای عروسکی و جلو بسته گزینه مناسبی محسوب می شوند. زیرا این پارچه ها آهار دار می باشند و چین های مانتو شما را زیبا تر از پارچه های دیگر نشان خواهند داد. حال اگر یک مانتو عروسکی را برای بهار خود انتخاب نموده اید باید یاد آور شوم که اگر مانتو شما قد کوتاهی دارد بهتر است آن را با یک شلوار مام استایل و جین زاپ دار ست کنید.

انواع مانتو جلو بسته

انواع مانتو جلو بسته

گل گلی های جلو بسته با الیاف طبیعی را حتما در کمد خود داشته باشید

یکی از ترندهای دنیای مد و فشن در سال های اخیر استفاده از لباس هایی است که از پارچه هایی با الیاف طبیعی تهیه شده اند. برای مثال در کشور خودمان برندهایی وجود دارند مانند تن درست که به تولید لباس هایی با الیاف کاملا طبیعی و پنبه ای می پردازند، در نتیجه اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به این سبک لباس می پوشید بهتر است که یکی از فروشگاه های این برند یا برندهای مشابه مراجعه کنید و یک مانتو گل گلی و جلو بسته را برای بهار و روزهای تابستانی گرم انتخاب نمایید تا خیال خود را از استایل خود در فصل های پیش رو راحت کرده باشید.

انواع مانتو جلو بسته

انواع مانتو جلو بسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی