|

فیلم سینمایی کمدی چی ببینیم؟

پنج فیلم کمدی خاطره انگیز که تکراری نمیشن؛ مراقب باش صدای خندَت همسایه رو بیدار نکنه!

اگه دنبال دو سه تا فیلم خوب میگردی که بمب خنده باشن ما چند تا قدیمی و درجه یکش رو بهت معرفی می کنیم؛ نوستالژی بازا بشتااابید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فیلم های کمدی برای غالب افراد جذاب هستند و کمتر پیش می آبد که کسی تمایلی به تماشای یک اثر خوب و خنده دار نداشته باشد. این قبیل از فیلم ها انتخاب فوق العاده ای هستند برای زمان هایی که حال و حوصله ندارید و دلتان می خواهد به قول معروف دلی از عزا در بیاورید تا شاید کمی خلق و خویتان بهتر شود یا این که با دوستان و خانواده دور هم جمع شده اید و می خواهید یکی دو ساعتی را با فراق بال لم بدهید جلوی تلویزیون و با تماشای یک برنامه از ته دل بخندید. حالا فکرش را بکنید که اگه این فیلم های کمدی و خنده دار یاد آور یک سری خاطرات گذشته هم باشند و حس نوستالژی داشته باشند دیگر چه شود! در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از طناز ترین فیلم های خاطره انگیز سینمای ایران را به شما معرفی کنیم که بی شک لذت خواهید برد.

1.اجاره نشین ها به کارگردانی داریوش مهرجویی

نام داریوش مهرجویی به خودی خود کافی است تا نشان دهد که یک اثر تا چه اندازه میتواند خاطره انگیز و درجه یک باشد. اجاره نشین ها داستان یک آپارتمان در حومه شهر است که صاحب آن فوت شده و وارثی برای آن نیست و مستاجران سخت تلاش می کنند تا آپارتمان را از ویرانی نجات دهند اما مباشر مالک در گذشته سعی دارد تا با دودوزه بازی این ملک را تصاحب کند.

پنج فیلم کمدی خاطره انگیز

2.عروس خوش قدم به کارگردانی کاظم راست گفتار

عروس خوش قدم با نقش آفرینی ماهایا پتروسیان یک کمدی عاشقانه است که داستان پرماجرای زنی ثروتمند را روایت می کند که بعد از مرگ سومین همسر خود دچار افسردگی شده و به روانپزشک مراجعه می کند؛ اما داستان کمدی و حیرت برانگیز زندگی او حتا پزشکش را هم از خود بی خود می کند.

3.دختر ایرونی به کارگردانی محمد حسین لطیفی

به گزارش شایانیوز، دختر ایرونی با بازی امین حیایی و هدیه تهرانی یک درام و کمدی عاشقانه است که داستان علی جوان هنرمندی را روایت می کند که برای نزدیکی به مریم، دختری که شیفته او شده تصمیم می گیرد تا کار و بار خود را رها کند و در کارگاه هنری مریم مشغول به کار شود.

پنج فیلم کمدی خاطره انگیز

4.مکس به کارگردانی سامان مقدم

مکس با باقی آثاری که در این لیست معرفی شد کمی فرق دارد چرا که یک کمدی موزیکال است ژانری که کمتر پیش می آید تا در سینمای ایران شاهد آن باشیم و همین امر هم یکی از عمده ترین دلایل خاطره انگیزی مکس شده است البته نباید از داستان جالب و نو و هنر نمایی های درجه یک بازیگران آن نیز چشم پوشی کرد. مکس به دهه هشتاد بر می گردد زمانی که وزارت ارشاد تصمیم میگیرد تا از یک رهبر اکستر در امریکا دعوت کند تا به ایران بیاید اما اوضاع خیلی هم بر وفق مراد پیش نمی رود.

5.رفیق بد به کارگردانی عباس احمدی مطلق

ایرج طهماسب و حمید جبلی زوج هنری ای که تا به امروز بار ها و بارها خنده را برای ما هدیه آورده اند بازیگران و هنرمندان اصلی این سینمایی می باشند. رفیق بد داستان مردی است که پس از سال ها به ایران بر می گردد و سراغ دوست قدیمی اش را می گیرد تا کار نا تمامشان را تمام کنند اما دوست خود در حالی پیدا میکند که در آسایشگاه روانی بستری شده است.

پنج فیلم کمدی خاطره انگیز

شما کاربران شایانیوز کدام یک از کمدی های خاطره انگیز بالا را تا کنون تماشا نکرده اید؟ یا با دیدن کدام یک از آن ها بیشتر خندیده اید؟ نظرات و پیشنهاداتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی