|

سینمایی های بر اساس واقعیت

پنج فیلم سینمایی با داستان واقعی که مغزت سوت میکشه موقع تماشا؛ از میدون جنگ تا مسابقه

فیلم هایی که بر اساس واقعیت ساخته میشند می تونند حسابی مخاطب رو تحت تاثیر قرار بدند و میخکوب صفحه نمایش کنند مخصوصا اگر خوب ساخته شده باشند

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها پیدا کردن یک فیلم خوب چندان کار سختی نیست، بس که آثار خوب و قابل توجه در سینمای بین الملل زیاد شده است اما از طرف دیگر همین مسئله می تواند کار شما را برای انتخاب یک سینمایی خوب که دور هم بنشینید و تماشا کنید سخت کند. به همین خاطر هم داشتن یک لیست پیشنهادی خیلی از اوقات می تواند به کار بیاید. در ادامه ما لیستی کوتاه از سینمایی هایی را به شما ارائه می کنیم که از روی داستان های واقعی ساخته شده اند و همین امر هم مسبب جذابیت بیشتر آن هاست. به طور کلی فیلم های سینمایی ای که براساس واقعیت ساخته می شوند معمولا با استقبال مردم مواجه هستند چون خیلی بیشتر و راحت تر می تواند حس درک و همزاد پنداری مخاطب را بیدار کند.

1.به سوی طبیعت وحشی – 2007

سینمایی به سوی طبیعت یک درام واقعی بر اساس زندگی کریستوفر مک کندلس می باشد، مردی که بعد از فارق التحصیلی از دانشگاه تصمیم می گیرد تا تمام پس انداز خود را به یک موسسه خیریه دهد و به تنهایی عازم آلاسکا شود تا به بکر ترین نقاط آن سفر کند. متاسفانه به سوی طبیعت وحشی پایان خوشی ندارد اما حقیقتا چه کسی می تواند خوشی یا ناخوشی زندگی یک نفر را قضاوت کند مگر خودش.

امتیاز IMDb : 8.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 83 / 100

امتیاز Filimo: 86  / 100

سینمایی با داستان واقعی

2.مانیبال – 2011

برای آن هایی که عاشق سینمایی های ورزشی هستند مانیبال یک گزینه حسابی و درجه یک است که می تواند شما را به وجد بیاورد به خصوص اگر اهل بیسبال باشید. بیلی بین مدیر تیم بیسبال اوکلند اتلتیکس که تقریبا در حال فروپاشی می باشد و بیلی بین تصمیم می گیرد تا هر طور شده هم خودش و هم تیمش را از این وضعیت نجات دهد و تمام تلاش خود را بکند تا تیم رو به انهدامش را از بحران نجات دهد.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 94 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

سینمایی با داستان واقعی

3.بازی تقلید – 2014

بازی تقلید نیز مانند باقی آثار این لیست بر پایه واقعیت است اما با کمی تفاوت، این سینمایی درام به داستان آلن تورینگ ریاضی دان نابغه ای بر می گردد که در زمان جنگ جهانی دوم پیام های اطلاعاتی نازی ها را برای دولت انگلستان رمزگشایی می کرد. بازی تقلید یک درام تاریخی است که علی رغم کمی و کاستی هایش در به تصویر کشیدن تاریخ با استقبال بی نظیری همراه بود.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: 95  / 100

سینمایی با داستان واقعی

4.سالی – 2016

به گزارش شایانیوز، تا به حال مطمئنا بار ها داستان هایی را در رابطه با هواپیما هایی شنیده اید که از یک سقوط بی قید و شک و مرگ تمامی سرنشین ها و خدمه جان سالم به در برده است آن هم به لطف مهارت خارق العاده خلبانی که مسئولانه خود را موظف به حفظ جان مسافران می داند؛ سالی داستان یکی از همین پرواز ها و خلبان هاست.

امتیاز IMDb : 7.4 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 85 / 100

امتیاز Filimo: 97  / 100

سینمایی با داستان واقعی

5.من تونیا هستم – 2017

من تونیا هستم یک درام ورزشی دیگر است که حس و حال خاص و منحصر به فرد خود را دارد. تونیا پاتیناژ کاری است که از کودکی و به زور مادرش وارد این ورزش شده است و به نوبه خود موفق هم می باشد اما این تازه آغاز کار است و باید دید آیا روزی می رسد که تونیا به خاطر خودش کفش هایش را بپوشد و به میدان رود؟! چنانچه این سینمایی در ژانر کمدی سیاه ساخته شده است تماشای آن حس و حال متفاوتی از باقی آثار ورزشی و زندگینامه ای که دیده بودید خواهد داشت.

امتیاز IMDb : 7.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی با داستان واقعی

به نظر شما چه سینمایی های دیگری باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی