|

چگونه باندانا را در استایلمان استفاده کنیم؟

باندانا چیست؟ اگه از اکسسوری های تکراری خسته شدی با دستمال سر استایلتو خاص و متفاوت کن

باندانا

باندانا یکی از آیتم های پر طرفدار است که همیشه راه خود را به عرصه ها و فرهنگ های مختلف باز کرده است. باندانا به عنوان سربند استفاده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه گفته ایم که اکسسوری ها تاثیر زیادی بر روی ظاهر و استایل شما خواهند داشت، شاید کمی عجیب باشد ولی بیشتر از آیتم های اصلی در چگونه دیده شدن شما تاثیرگذار هستند. پس اگر می خواهید امسال تابستان را متفاوت و شیک تر از سال های قبل بگذرانید و از اکسسوری های تکراری هم خسته شده اید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک باندانا به جای شال و روسری است. باندانا یکی از آیتم های پر طرفدار است که همیشه راه خود را به عرصه ها و فرهنگ های مختلف باز کرده است. باندانا کاربردهای مختلفی دارد و امروزه هم خانم ها و هم آقایان از آن به عنوان سربند، پابند، دستبند و یا برای بستن موی سرشان از آن استفاده می کنند. شاید باور نکنید ولی انتخاب و استفاده درست از اکسسوری باعث می شود تا شما استایلی زیبا و خیره کننده داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با باندانا خوب است که بدانید ریشه کلمه باندانا در واقع یک فعل هندی است که به معنای بستن می باشد به عبارتی به پارچه متصل به لباس یا پارچه گره خورده به لباس گفته می شود.

باندانا استفاده و نوع های متنوع و گوناگونی دارد که شما باید ابتدا قبل از خرید این اکسسوری تصمیم بگیرید که برای چه استفاده ای آن را می خواهید، زیرا در این حالت انتخاب مناسب تری را خواهید داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع باندا و استفاده های آن در استایل آشما شوید.

باندانا (2)

باندانا

وینتیج بپوشید و به جای مینی اسکارف از باندانا استفاده کنید

خوب است که بدانید یکی از رایج‌ ترین روش‌ ها برای استفاده از باندانا، پوشیدن آن به شکل سربند است. پس اگر می‌ خواهید در روزهای گرم تابستان، موها را از صورت خود کنار بزنید یا اینکه از موهای سر خود در برابر تابش شدید آفتاب محافظت کنید، از باندانا استفاده کنید. برای این کار باندانا‌ را مثل روسری روی سر بیاندازید، و از زیر موها گوشه‌ های آن را به هم گره کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید آن را روی موهای خود گره بزنید ولی اگر از عرق کردن گردن زیر موها کلافه می‌ شوید، بهترین کار این است که گره‌ آن را زیر موها قرار دهید.

بانداناباندانا (1)

جسور باشید و باندانا را به عنوان دستمال گردن امتحان کنید

شما می توانید از باندانا به عنوان دستمال گردن نیز استفاده کنید و آن را با کلاه ست کنید تا هم پوشش کامل تری داشته باشید و هم استایل زیباتری را به نمایش بگذارید. دستما گردن ها را مانند گردنبند چوکر ببندید، گردنبندهای چوکر گردنبند هایی هستند که به دور گردن می‌ چسبند. پس شما از باندانا‌ می‌ توانید مثل یک گردنبند چوکر استفاده کنید. این روش ممکن است در ابتدا باعث شود که احساس ناراحتی کنید ولی اگر نوع بستن و گره  زدن را اصولی انجام داده باشید به آن عادت می‌ کنید. این سبک استفاده از باندانا همراه با لباس‌ هایی که یقه‌ باز دارند مناسب است.

باندانا

باندانا

باندانا به عنوان هدبند یا توربان؛ مسافر زمان باشید

این روش هم درست مثل روش اول، برای زمانی که می‌ خواهید موهای خود را از صورت دور کنید مناسب است. برای این منظور می‌ توانید باندانا را چند بار تا بزنید تا شبیه یک نوار شود و بعد آن را دور سر ببندید. البته می‌توانید آن را پایین‌ تر و دور پیشانی هم ببندید. این نوع بستن باندانا بسیار رایج است و می توان گفت از نوع های قدیمی می باشد. البته فراموش نکنید که برای استایل های کژوال و یا مسافرت ها این نوع بستن بیشتر پیشنهاد می شود.

باندانا (3)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی