|

بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون / اگه میخوای دو روزم گوشیتو شارژ نزنی این مدلا عالین

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو معرفی کردیم که میتونید با شناخت ویژگی های اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا بازار گوشی رو توی ایران دو غول و رقیب بزرگ یعنی سامسونگ کره ای و شیائومی چینی توی دست گرفتن و در تلاش هستن که هر روز مچ هم دیگه رو بخوابونن و بهتر از دیروزشون عمل کنن برای همین در تولیدات اون ها هم میتونید گوشی های اقتصادی زیر 5 میلیون رو هم ببینید و هم میتونید گوشی های پرچمدار بالای پنجاه میلون رو هم ببینید که خب در هر دو صورت برای خودشون کاربرهایی جذبی میکنن و برای افزایش اون ها برای هر بودجه ای گوشی تولید میکنن و فرقی نمیکنه که شما بودجه تون کم باشه و یا زیاد نگرانی از بابت این که بتونید باهاش گوشی پیدا کنید نخواهید داشت.

ولی موضوعی که وجود داره این هست که چه جور گوشی انتخاب کنید یعنی در این بین نصف بیشتر موضوع به زرنگ بودن شما بستگی تا بتونید با پولتون یه گوشی عالی برای خودتون تهیه کنید مثلا در صورتی که 6 میلیون دارید باید بهترین گوشی ها تا 6 میلیون رو بررسی کنید و گزینه های روی میز رو چک کنید و بعد از بین اون ها اونی که تاپ تر هست رو  انتخاب کنید و حالشو ببرید و به خودتون بابت خریدی که انجام دادید دست مریزاد بگید. پس ازونایی باشید که آب نمیبینید ولی شناگر ماهری هستید حالا توی این مقاله هم برای این که ما هم یه کمکی بهتون کرده باشیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون

گلکسی A54 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

برسیم به اولین محصول در لیست بهترین های سامسونگ تا 12 میلیون یعنی گلکسی A54 که از طراحی مینیمال و ظریفی برخورداره و تونسته توجه کاربرای زیادی رو به خودش جلب کنه. کمپانی کره ای برای این محصول از یه صفحه نمایش 6.4 اینچی استفاده کرده که رزولوشن خوبی داره و از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و شما میتونید محتواها رو بدون تاخیر در اون مشاهده کنید.

در خصوص پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Samsung Exynos 1380 استاده شده که از نظر پردازشی عملکرد مناسبی داره و موقع کار کردن باهاش داغ نمیکنه. سامسونگ برای دوربین اصلی این گوشی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که در طول روز تصاویر رو با با جزئیاتی بالایی ثبت میکنه. این گوشی از فناوری 5G و فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون

Galaxy M33 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

بررسیم به معرفی یکی دیگه از بهترین های سامسونگ در این محدوده ی قیمت یعنی Galaxy M33 که ظاهر زیبا و خوش دستی داره و وزنش طوریه که موقع کار کردن باهاش دستتون خسته نخواهد شد. نمایشگر این گوشی 6.6 اینچ اندازه داره و رزولوشنش خوبه و میتونید انتظار یه کیفیت خوب ازش داشته باشید. همچنین توان نوسازی تصویر در این گوشی 120 هرتزه و با پرچمدارها برابری میکنه و شما محتواهای مختلف رو بدون تاخیر و لگ در اون مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ برای این گوشی از پردازنده ی اختصاصی خودش استفاده کرده که قدرت و عملکرد خوبی داره و شما میتونید بازی های سنگینی مثل کل اف دیوتی و آسفالت 9 رو به راحتی با اون به اجرا دربیارید. یکی از نقاط قوت و ویژگی های ممتاز Galaxy M33 باتری فوق العاده ی اون با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی هست که در صورت استفاده ی عادی میتونه تا دو روز هم دووم بیاره و نیازی به شارژ زدن نداشته باشه. دوربین اصلی این محصول یه سنسور 50 مگاپیکسلی داره و توی نور ورز عملکرد خوبی از خودش به نمایش میذاره و میتونه تصاویر و فیلم های خوبی رو براتون ثبت و ضبط کنه.

بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون

Galaxy A33 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون

بریم سراغ یه گوشی با طراحی زیبا یعنی Galaxy A33 که با صفحه نمایش خوبی که داره میتونه لذت دیدن فیلم رو در این گوشی براتون چند برابر کنه. این نمایشگر از نوع سوپر امولده و به قدری از فضای روبه رویی رو اشغال کرده که حاشیه هاش بسیار کم شده که هم زیباییش رو بیشتر کرده و هم با توجه به این که اندازه اش بزرگه لذت کار کردن باهاش بیشتره. این گوشی با توجه به قیمتی که داره از کیفیت بیشتر از قیمتش برخورداره چرا که پردزانده ی اون در حدی قدرتمند هست که شما میتونید با استفاده ازش برنامه های سنگین و بازی هایی با گرافیک بالا رو هم به اجرا دربیارید.

در زمینه ی دوربین سامسونگ برای این محصول خودش از یه سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت خوبی ارائه میکنه. این گوشی همچنین از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و شما میتونید باتریش رو در کمترین زمان ممکن شارژ کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی