|

ترفند بالا بردن مکش جاروبرقی / اگه آشغالا رو جمع نمیکنه رو به موت نیست اینجوری حله

اگر مکش جاروبرقی شما هم کم شده و فکر میکنید رو به موت هستش، بدونید که سخت در اشتباهید و کافیه تا با یکسری نکات مکشش رو برگردونید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- قطعا داشت یه خونه تکمیل تنها به خرید لوازم گرون قیمت و لاکچری نیست. بلکه خانوم خونه باید به جزئیات نیز دقت لازمه رو داشته باشه. مثلا یکی از لوازم خیلی خیلی مهم تو هر خونه ای جاروبرقی هستش که قدرتمند یا کم زورش تو هر خونه ای پیدا میشه و اصلا اگه نباشه نمیشه زندگی کرد! البته این بدین منظور نیست که خونمون رو پر کنی از لوازم اینچنینی و تنها اون مواردی که به کارمون میاد رو بهتره داشته باشیم تا هم در هزینه ها صرفه جویی بشه و هم اینکه فضای الکی اشغال نشه. حالا چرا این گفتیم؟ چون خیل از خانوم ها هستن که خیلی لوازن رو نیاز ندارن، اما میخرن چون کلاس داره! 

بگذریم و برسیم به همون جارو برقی که در رابطه با اهمیت خیلی زیادش تاکید داشتیم. خب خونه من و شما هر چقدر هم که لوکس باشه از اگه به نظافتش رسیدگی نشه قشنگ نیست! پس بی شک خوب بودن یه منزل به این موارد نیست و یک خونه میتونه در عین حال که لوازمی ساده داره، اما تمیز و آراسته باشه و شما با ورود بهش حس و حالی به شدت خوب دریافت کنید. یکی از کمکی های مهم تو هر خونه ای جاروبرقی هستش که خدانکنه خراب بشه یا مکشش کم بشه. اونوقته که خانوم خونه واقع اسیر میشه. اما از طرفی هم خیلی از جاروبرقی ها بعد از مدتی کم مکش میشن و خانوم خونه فکر میکنه خراب شده، در حالی که شاید تنها نیاز به تمیز کاری اصولی داره که فر بلد نیست. اگر این مشکل شما هم هست، پس با ادامه مطلب ما حتما همراه باشید.

بالا بردن مکش جاروبرقی

جاروبرقی‌ کیسه‌ ای رو اینجوری به دادش برس

کیسه جارو برقی ها کیسه ای وقتی پر میشن واقعا انگار همه درا بسته میشه. بهتره که کیسه جاروبرقی رو به شکل مرتب و قبل از اینکه کامل پر شه تخلیه و یا عوض کنید. برای انجام این کار باید محفظه کیسه رو طبق دستورالعمل دفترچه راهنمای جاروبرقی باز کرده و کیسش رو خارج کنید و اونچه که داخلش هستش رو (آشغال ها) خارج کیند.

بسته به اینکه مدل جاروبرقی تون هر چیزی که هست، باید مرتبا کیسه داخلش رو عوض کنید و دقت کنید که استفاده از کیسه های غیر اصل و یا کیسه هایی که پر هستن باعث میشه تا جاروبرقی شما آسیب ببینه و کلی هم هزینه بردار بشه. فیلتر جاروبرقی رو نیز به شکل همیشگی حواستون باشه تا در صورت نیاز و طبق دستورالعمل دفترچه راهنما، تمیز و یا تعویض نمایید. فیلتر کثیف خیلی راحت میتونه مکش جاروبرقی رو کم کنه.

جاروبرقی کیسه ای

اگر جاروبرقی‌ مخزن دار دارید

اما در اینجا نیز مخزن جارو برقی رو به شکل مرتب بعد از پر شدن تخلیه نمایید. برای این کار، محفظه باید مخزن رو طبق دستورالعمل دفترچه خود باز کرده و مخزن رو بیرون بیارید تا محتویات داخل سطل زباله رو خالی کنید. یادتون نره که مخزن رو همیشه با آب و صابون ملایم شسته و اجازه بدید به طور کامل خشک بشه. فیلتر جاروبرقی رو هم مرتب و همچون دستورالعمل دفترچه راهنماش، تمیز یا تعویض نمایید.

جاروبرقی مخزن دار

و اما جاروبرقی‌ های رباتیک

جارو برقی های رباتیک چند سالی میشه که خیلی ترند شدن و مورد استفاده قرار میگیرن. در اینجا باید مخزن جاروبرقی رباتیک روبه مانند دیگر جارو ها به شکل مرتب و طبق دستورالعمل دفترچه راهنما، خالی کنید. برس‌ های جاروبرقی رو خالی از مو و پرز کنید تا کامل تمیز بشه.

در نهایت نیز یادتون نره که سنسورهای جاروبرقی رباتیک رو باید همیشه با یه پارچه نرم و مرطوب تمیز کنید تا به خوبی بتونه کارش رو انجام بده.

جاروبرقی رباتیک

نکات مهمی که در رابطه با تمیز کردن جارو برقی باید بدونید

قبل از تمیز کردن جاروبرقی حتما اون ور از برق کشیده باشید

از مواد شوینده خشن یا آب به شکل مستقیم برای تمیز کردن جاروبرقی اصلا استفاده نکنید.

دستمال های نرم و مرطوب بهترین گزینه ها برای تمیز کردن جاروبرقی هستن.

قطعات جاروبرقی تون رو بعد از اینکه تمیزش کردید کاملا خشک نمایید.

دفترچه راهنمای جاروبرقی با تمام اونچه که نوشته حتما مطالعه کنید چرا که جارو با جارو ممکنه فرق کنه!

بالا بردن مکش جاروبرقی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی