|

اپل

آیفون 15 اپل بدون خشاب سیم کارت!!!

Apple iPhone 15 Pro to come without a SIM card slot

بر اساس گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است احتمالا نسل 2023 آیفون, آیفون 15 ,خشاب سیم کارت را حذف خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-   در ماه سپتامبر سال جاری اپل از سری جدید آیفون های خود رونمایی کرد که زمان زیادی از آن نمی گذارد, از طرفی دیگر هنوز چند ماهی تا رونمایی آیفون 14 باقی مانده است با این حال به نظر می رسد که مشتاقان آیفون بی تاب تر از آن هستند که به آیفون 14 اکتفا کنند و چند وقتی می شود که اخبار آیفون 15 به گوش می رسد.

به تازگی GSMArena به نقل از افشاگری به نام Blog do iPhone خبری منتشر کرده است مبنی بر اینکه نسل 2023 آیفون های پرو خشاب سیم کارت نخواهند داشت و برای اتصال به شبکه کاملا به فناوری eSIM متکی خواهند بود.

این افشاگر همچنین ادعا می کند که آیفون های پشتیبانی کننده eSIM به کاربر امکان استفاده همزمان از دو خط را خواهند داد. با این حال مشخص نیست که آیا فناوری مربوطه فقط در سری پرو حضور خواهد داشت یا خیر.

iphone-15-pro-concept

البته باید در نظر داشت که صحت داشتن این اخبار خیلی دور از انتظار نیست چرا که گفته می شود غول فناوری امریکایی برای آیفون بدون پورت مدت هاست که برنامه ریزی کرده است و حذف خشاب سیم کارت می تواند اولین گام باشد.

با همه ی این اوصاف حتا اگر اپل این فناوری را در تمامی گوشی های خود ارائه دهد احتمالا همچنان نسخه های به همراه خشاب سیم کارت وجود خواهد داشت که در بازار کشور هایی عرضه خواهد شد که هنوز از eSIM پشتیبانی نمی کنند.

نهایتا از آنجایی که زمان زیادی تا رونمایی آیفون 15 باقی مانده می توان گفت به همان اندازه که احتمال هر نوع نوآوری در سری آیفون 15 وجود دارد احتمال عدم حضور آن نیز وجود دارد. بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانیم تا این اطلاعات توسط یک منبع موثق تائید شوند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی