|

سامسونگ

A53 میانرده آینده سامسونگ؛ محبوب بازار ایران خواهد شد؟

Samsung Galaxy A53 ‘official’ images leak, design and specs revealed

از آنجایی که گلکسی A53 سامسونگ اخیرا توانسته است دو گواهینامه FCC و NBTC را دریافت کند، ظاهرا رونمایی آن نزدیک می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی های هوشمند میانرده سامسونگ از محبوب ترین گوشی های هوشمند در سرتاسر بازار جهانی هستند و ایران نیز یکی از پرطرفدارترین بازار ها را برای گوشی های هوشمندِ میانرده سامسونگ در اختیار دارد. به این ترتیب شکی نیست که بی صبرانه در انتظار رونمایی سامسونگ از جدیدترین و قوی ترین میانرده خود هستیم، گلکسی A53 5G .

به گزارش Gizmochina با توجه به اینکه این گوشی هوشمند اخیرا توانسته است دو گواهینامه FCC و NBTC را دریافت کند، احتمالا زمان رونمایی آن نیز نزدیک می باشد؛ به همین ترتیب برخی از افشاگران تصاویری احتمالی از این میانرده محبوب را منتشر کرده اند.

تصاویر منتشر شده چندان با انتظارات و تصورات گذشته ما تفاوتی ندارند و پنل پشتی نیز از لحاظ طراحی کاملا شبیه به نسل قبلی یعنی گلکسی A52 می باشد؛ البته به استثنای طراحی جزیره دوربین که ظاهرا برآمدگی بیشتری دارد. اما این طور که به نظر می رسد پنل جلویی چندان دچار تغییر نشده و همچنان حاشیه های نه چندان باریک نمایشگر را قاب گرفته اند در حالی که یک پانچ در مرکز آن برای دوربین سلفی تعبیه شده است. ظاهرا گلکسی A53 سامسونگ 189 گرم وزن و 8.9 میلی متر ضخامت خواهد داشت.

Galaxy A53 5G

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به این لحظه منتشر شده ما انتظار داریم که نسل جدید میان رده های قدرتمند سامسونگ از تنظیمات دوربین چهارگانه ای بر روی پنل پشتی برخوردار باشد، به این ترتیب که یک سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی عمق و ماکرو، بر روی این جزیره قرار خواهد گرفت.

پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2400x1080 و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. از طرفی دیگر به احتمال زیاد این دستگاه مجهز به تراشه اگزینوس 1200 خواهد بود که از جمله تراشه های میانرده ی سامسونگ می باشد اما هنوز رونمایی نشده است. از لحاظ پیکربندی حافظه نیز گلکسی A53 با دو گزینه ی رم 6 و 8 گیگابایتی و حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی که قابلیت افزایش تا 1 ترابایت را به وسیله کارت microSD دارد، عرضه خواهد شد.

در بخش باتری نیز انتظارمی رود که گلکسی A53 به یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات مجهز گردد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی A73 و گلکسی A53 احتمالاً تا پایان ماه جاری یا در ماه مارس در بازارهای مختلف به طور رسمی عرضه خواند شد. علاوه بر این، برخی بر این باورند که A53 در بعضی از بازار ها با پشتیبانیِ یکی از تراشه های اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

قیمت گلکسی A53 همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما کارشناسان گمانه زنی کرده اند که احتمالاً با قیمت 499 دلار وارد بازار خواهد گردید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی