|

شیائومی

نسخه ی جهانی شیائومی 12 با 8 گیگابایت رم

Global Xiaomi 12 model with 8GB of RAM

پرچمدار این روزهای شیائومی نسخه ای جهانی خواهد داشت که با هشت گیگابایت رم در پایگاه داده های گیگ بنچ ظاهر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مطمئنا برای هیچ کس تعجب برانگیز نیست که پرچمدار این روز های شیائومی نسخه ای جهانی خواهد داشت، چرا که نسل گذشته ی این گوشی هوشمند نیز ،Mi 11، پس از عرضه ی اولیه در چین به همراه یک نسخه ی جهانی، به بازار جهانی ورود پیدا کرد. به این ترتیب حالا که سری شیائومی 12 در بازار خانگی رونمایی شده است ما انتظار داریم که به زودی شاهد آن ، در بازار جهانی نیز باشیم.

به گزارش GSMArena ،به تازگی نسخه ی جهانی شیائومی 12 در پایگاه داده های گیگ بنچ مشاهده شده است. این طور که به نظر می رسد نسخه ی جهانی نیز درست مانند برادر چینی خود تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 را به عنوان منبع تامین قدرت خود، انتخاب کرده است؛ همچنین اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که این گوشی هوشمند به همراه 8 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که آیا نسخه ی جهانی، مانند نسخه ی چینی گزینه ی 12 گیگابیت رم را نیز ارائه خواهد داد یا خیر.

Xiaomi 12 Global

نرم افزاری که شیائومی 12 جهانی را در گیگ بنچ راه اندازی کرده است اندروید 12 می باشد که ما حدس می زنیم به احتمال زیاد این سیستم عامل به همراه رابط کاربری MIUI 13 بر روی این گوشی نصب گردیده است.

نکته ی مهم این جاست که کاربران جهانی شیائومی بدانند، عضو پرو این سری نیز نسخه ی جهانی خواهد داشت، به این ترتیب ما گمان می کنیم که پس از عرضه شیائومی 12 اولترا، احتمالا آن هم با یک نسخه ی جهانی همراه خواهد بود که به بازار خارج از چین راه پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که نسل گذشته ی شیائومی توانست عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند و طرفداران زیادی را در دنیا بدست بیاورد، بدون شک ما بی صبرانه در انتظار عرضه ی نسل جدید هستیم.

Xiaomi 12-Global

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی