|

اپل

آیفون 15 همرده با اندروید ها مجهز به درگاه USB-C!

Apple begins testing iPhones with USB-C

ظاهرا اپل تصمیم دارد تا برای نسل جدید آیفون های خود در 2023 لایتنینگ های اختصاصی را حذف و در عوض پورت USB-C را جایگزین آن کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند سال اخیر اپل به خاطر لایتنینگ های اختصاصی اش نسبتا تحت فشار بوده است و کاربران تقاضای زیادی برای جایگزاری آن با درگاه USB-C داشته اند، سرانجام به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا تغییراتی را در این رویه اعمال کند. به گزارش GSMArena طی چند روز اخییر تحلیلگر معروف و محبوب مینگ چو کو گزارشی منتشر کرده است که ادعا می کند اپل تصمیم دارد تا آیفون های سال آینده ی خود، 2023، را به درگاه USB-C مجهز نماید. اما خبر جالب توجه این جاست که به تازگی بلومبرگ نیز گزارشی منتشر کرده است بر مبنی این که غول فناوری کوپرتینویی قبلا مرحله ی آزمایش آیفون های دارای پورت USB-C را آغاز کرده است.

Apple iPhone 15

علاوه بر این، گزارش فوق ادعا می کند که برنامه ی اپل به این صورت است که آیفون های آینده ی 2023 یعنی آیفون 15 دارای یک آداپتور مخصوص خواهند بود تا بتوانند از لوازم جانبی طراحی شده برای رابط های لایتنینگ فعلی کار کنند. البته مشخص نیست که اپل این آداپتور ها را بر روی بسته بندی آیفون های آینده قرار خواهد داد یا باید برای تهیه ی آن جدا اقدام کرد؛ هرچند که با توجه به شهرت اپل در حذف لوازم جانبی از جعبه احتمالا کاربران ناچار خواهند بود که برای آداپتورها به طرز جداگانه هزینه پرداخت کنند. همان طور که می دانید مدت هاست که اتحادیه ی اروپا برای جایگزینی پورت USB-C با لایتنینگ های اختصاصی به اپل فشار می آورد و احتمالا تصمیم فعلی غول فناوری کوپرتینویی نیز نشئت گرفته از همین فشار ها می باشد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی