|

اپل

احتمال عرضه دوربین تله فوتو قرتمند برای آیفون 15 شدت گرفت

 Apple to introduce a new telephoto camera with iPhone 15

به نظر می رسد که که اپل در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن حسگر لنز تله فوتو پریسکوپ به خط تولید آیفون های 2023 ، آیفون 15، خود می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نظر می رسد که که اپل در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن حسگر لنز تله فوتو پریسکوپ به خط تولید آیفون های 2023 خود می باشد. با توجه به اخبار و شایعات این روزها ظاهرا غول فناوری کوپرتینویی با یک تامین کننده مستقر در کره ی جنوبی به توافق رسیده است که تولید این سنسورها را برای سری آیفون 15 آغاز کنند.

Apple iPhone 15

به گزارش GSMArena سال گذشته اپل از Jahwa بازدید کرده است و از طرفی دیگر برخی معتقدند که سازنده ی ماژول های OIS بیش از 155 میلیون دلار، برای ساخت یک خط تولید جدید هزینه خواهد کرد. با توجه به این حجم سرمایه گذاری و این واقعیت که اپل اغلب از تامین کنندگان خود می خواهد که خطوط تولید مربوط به آن را فقط برای نیازهای خود بسازند، این نشانه قوی است که این دو شرکت شروع به همکاری با یکدیگر کرده اند. جالب است بدانید که Jahwa  ماژول های OIS را برای سامسونگ نیز تامین می کند.

سخت‌افزار دوربین جدید، که گمان می‌رود برای واحدهای تله‌فوتو استفاده می‌شود، درست به موقع برای سری آیفون 15 در سال آینده عرضه می‌شود و تولید آن نیز در سه ماهه دوم سال 2023 آغاز می‌شود. با همه ی این اوصاف این موضوع ابدا به معنای آن نیست که اپل تصمیم گرفته است که دوربین تله فوتو پیسکوپ را به تنظیمات دوربین پرچمداران خود اضافه کند، اما قطعا یک دوربین با زوم پیشرفته در راه است.

Appleiphone15

باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه تصمیمی برای آیفون های خود خواهد گرفت. از آنجایی که مدت هاست شایعه حضور یک لنز تله فوتو پریسکوپی برای گوشی های هوشمند اپل شنیده می شود ما امیدواریم که سال آینده شاهد حضور آن ها در تنظیمات دوربین آیفون 15 باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی