|

شیائومی

ردمی K50 اولترا نسخه ای قدرتمند و رده بالا که انتظارش را نداشتیم

Redmi K50 Ultra display & camera specs tipped

ظاهرا، ردمی قصد دارد تا یک نسخه ی رده بالا و قدرتمند دیگر، به نام ردمی K50 اولترا را به خانواده پرچمدار فعلی خود یعنی سری K50 اضافه نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل سال 2022 ردمی، برند زیر مجموعه ی شیائومی از سری پرچمدار خود به نام K50 رونمایی کرد. این سری شامل سه عضو ردمی K50 استاندارد، K50G و K50 پرو می شود که نسخه پرو به عنوان رده بالاترین عضو این خانواده به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده است.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است ظاهرا ردمی قصد دارد تا یک نسخه ی رده بالا و قدرتمند دیگر به نام K50 اولترا به این خانواده اضافه نماید، طبیعتا انتظار می رود که این دستگاه به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی شود که به لطف گره 4 نانومتری TSMC بسیار کارآمد تر و قدرتمند تر از نسل گذشته خود خواهد بود.

این گزارش به نقل از DigitalChatStation ادعا می کند که ردمی K50 اولترا دارای صفحه نمایش OLED Full HD+ به همراه نرخ تازه سازی 120 هرتز و کاهش نور DC خواهد بود.

شیائومی ردمی K50 اولترا

به غیر از این با توجه به این گزارش ردمی K50 پرو بر روی پنل پشتی خود میزبان سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ای خواهد بود که به احتمال بسیار زیاد حسگر بهتری نسبت به سنسور 108 مگاپیکسلی K50 پرو خواهد بود.

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین خواهد کرد.

به غیر از این اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند مرموز در دست نیست باید منتظر اخبار و اصلاعات بیتشر بمانیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی