|

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون / ظرفیت باتری اینا انقد بالاس که 2 روز بکوب شاژ نخواد

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا خرید بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که یه گوشی با قابلیت های بالا داشته باشیم ولی خب خیلی ها در این زمینه معتقد هستن که هر چی پول بدی همون قدر هم آش میخوری که خب این موضوع تا حدودی درسته ولی یه ذره هم جای تامل داره یعنی در صورتی که شما شکارچی خوبی باشی میتونید با بودجه ای که دارید بهترین گوشی روتوی اون بازه ی قیمت شکار کنید حالا میخواد بهترین گوشی تا 6 میلیون باشه یا بهترین گوشی تا 60 میلون چرا که در هر صورت شما قراره هزینه کنید و اون چیزی که در توانتون هست رو برای داشتن گوشی خرج کنید بنابراین باید چشم و گوشتون روباز کنید تا یه انتخاب خوب داشته باشید.

البته که در این بین مهم هم هست که بخواهید از کدوم برند خرید داشته باشید که این روزا در ایران بیشتر محصولات شیائومی و سامسونگ خریدار دارن و برای خودشون کاربرای زیادی رو جذب کردن چرا که این دو برند گوشی های اقتصادی هم تولید میکنن که خب از این نظر خیلی از افراد رو میتونن راضی کنن بنابراین شما میتونید با هر بودجه ای که دارید به سراغ این گوشی ها برید و البته که از بینشون بهترینارو هم انتخاب کنید به شرطی که زرنگ باشید بنابراین تو این مقاله برای این که بهتون کمک کرده باشیم تا گرگ خرید گوشی بشید میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که با کیفیت و اقتصادین، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی 13C از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برسیم به اولین محصول در بین بهترین های شیائومی تا 8 میلیون یعنی ردمی 13C که از ارگونومی و طراحی خوبی برخوداره و ظاهر خاص و جذابی که داره باعث شده خریداران زیادی داشته باشه. شیائومی برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.74 اینچ بهره گرفته که کیفیتش قابل قبوله و شما میتونید با لذت به وب گردی و تماشای فیلم در اون بپردازید. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه. البته یه موردی که باید در خصوص اون بهش توجه کنید اینه که حداکثر روشنایی این محصول در فضای باز اونقدر زیاد نیست و به همین دلیل شاید کار کردن باهاش یه مقدار سخت باشه.

سازنده ی چینی در این گوشی به عنوان پردازنده از یه تراشه ی MediaTek MT6769Z Helio G85 استفاده کرده که عملکردش خوبه. باتری این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و طول عمر خوبی داره. دوربین اصلیش هم دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 8 مگاپیکسلی هست.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پوکو M5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برسیم به محصول دوم از لیست امروز که پوکو M5 هست که به علت وجود بافت چرمی در قسمت پشتی اون شبیه به گوشی های گرون قیمت به نظر میاد و طراحیش خوبه. این گوشی دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 هست که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و وضوح خوبی داره. حداکثر روشنایی این محصول 500 نیته که توی محیط سربسته نور خوبی داره ولی توی محیط باز یه مقدار کار کردن باهاش سخته مثل خیلی از گوشی ها در این رنج قیمت.

شیائومی برای این محصول خودش از یکی از جدیدترین تراشه‌های مدیاتک یعنی Helio G99 استفاده کرده که عملکرد خوبی داره. باتری این محصول حجیم و دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست که با این عدد نگرانی از تموم شدن زودهنگام شارژ اون نخواهید داشت و شاید باورتون نشه که با استفاده ی عادی از این محصول تا 5 روز هم نیازی به شارژ زدنش نیست. دوربین اصلی این محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 5 مگاپیکسلی داره.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

ردمی نوت 11 از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

و اما برسیم به آخرین محصولی که در این مقاله معرفی میکنیم یعنی ردمی نوت 11 که بسیار خوش دسته و شما در صورتی که برای ساعت طولانی هم باهاش کار کنید دستتون خسته نمیشه که این موضوع به علت وزن سبک این محصول هست چرا که تنها 179 گرمه. کمپانی سازنده برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه.

روشنایی این نمایشگر نسبت به دو گوشی قبلی بیشتره و 700 نیت که در حالت حداکثر به 1000 نیت هم میرسه که این خیلی خوبه. در زمینه ی پردازنده هم برای این محصول از یه تراشه ی Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G استفاده شده. دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای سنسور 13 مگاپیکسلی هست. باتری هم از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برخورداره و دووم خوبی داره.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آرش ارسالی در

    فکر نمی کنید این نگارش مناسب یک خبرگذاری و سایت نباشه؟ مردم عادی اگر با همون حالت گفتاری بنویسند عامه هستند و میشه گفت عیبی نداره ولی برای یک سایت خبری روزنامه تلویزیون یا هر رسانه دیگه ای، این نگارش و دستور زبان مناسب نیست،«ظرفیت باتری اینا انقد بالاس که 2 روز بکوب شاژ نخواد» به جاش میشه نوشت «ظرفیت باتری این موبایل ها به اندازه ای بالا است که طی ۲ روز استفاده مداوم احتیاجی به شارژ نخواهد داشت»

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی