|

"مهران غفوریان" هم میخواد فالوور بگیره؛ عکسای خصوصی اونم تو اینستا!؟

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان بازیگر معروفی است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و به تازگی هم به مناسبت سالگرد ازدواج با همسرش عکس و متنی جذاب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهران غفوریان بازیگر محبوب و معروف ایرانی است که او را با بازی در سریال های تلویزیونی شناخته ایم اما مدتی می شود که تنها در سریال های شبکه خانگی بازی می کند و کلاس کاری اش بالا رفته!

به گزارش«شایانیوز» مهران غفوریان در گذشته هیکل تپلی داشت و شاید اصلا نصف جذابیت و نمکی که داشت به همین دلیل بود اما خب به خاطر سلامتی و اندامی بهتر وزن زیادی را کم کرد. حالا او همانند خیلی ها نرمال شده اما از نظر مخاطبین دیگر طنز قبل را ندارد اما اگر از بینندگان سریال "نیسان آبی" منوچهر هادی باشید بازی خوب و خفن این بازیگر را متوجه شده اید که حتی با وجود ریزش نمکی که داشت اما همچنان جذاب و طنز بازی می کند.

از این ها که بگذریم مهران غفوریان سال هاست که ازدواج کرده و دختری به نام هانا نیز دارد. اما آقای بازیگر برخلاف تصور خلی ها که فکر نمی کردند انقدر عاطفی باشه به مناسبت سالگرد ازدواجش با خانومش تصویری زیبا منتشر کرد و متنی زیبا تر هم نوشت.

ناگفته نماند برخی کاربران همیشه در صحنه هم انتشار تصاویر عروسی اقای سلبریتی را اشتباه دیدند و برای جذب فالوور و خبر سازی دانستند.

hashiyeh_1641246827

mehranghafourian_official__1641221527

غفوریان در کپشن این تصویر نوشت:

همسر عزیزم هفتمین سالگرد ازدواجمون رو بهت تبریک میگم و ازت ممنونم که توی همه این سالها حمایتم کردی و با عشق و مهربونیت تمام سختی های کار منو درک کردی و مشاور خوبی در کارهام بودی، دوستت دارم و ممنونم که دختر خوشگلم رو برام آوردی، دوستت دارم، دوستتون دارم تو و هانا

Untitled

البته این اولین باری نیست که مهران غفوریان برای همسرش پست و استوری عاشقانه میزاره و ابراز علاقه میکنه. اما ظاهرا بازیگران ما جدیدا بسیار علاقه مند به حاشیه دار شدن و تو چشم رفتن دارند و از این طریق خود را بیشتر معروف می کنند.

arezoo_ghafourian_1636228188

حاشیه بی حجابی همسر خوشگل مهران

در این میان که بسیاری از هنرمندان در حال طلاق و یا جدا شده از همسرشان هستند این نوع عاشقانه ها برای مخاطب بسیار زیبا و جذاب به نظر می آید. 

اما چندی پیش هم تصویری از مهران غفوریان همراه با همسرش منتشر شد که ظاهرا در خارج از کشور حضور دارند و مهران خان به مناسبت تولد خود با همسر خوش چهره اش آن را به اشتراک گذاشت که این تصویر هم با بازخورد زیادی همراه شد.

عده ای برای آن ها آرزوی خوشبختی کردند و از دیدن این زوج ذوق زده شدند، عده ای هم از بی حجابی آرزو غفوریان نظرات تندی نوشتند.

Untitled+(1)

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین، فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. وی  فارغ‌التحصیل رشته نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.

mehranghafourian_official__1639083360

ورزشکار بودن آقا مهران

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

مهران غفوریان و مادرش
مهران غفوریان و مادرش

ازدواج مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد.

مهران+غفوریان

 mehranghafourian_official__1618978803

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م.م ارسالی در

    حقتون هر چی بلا به سرتون بیاد ..بی غیرت ها .....

  • ناشناس ارسالی در

    یکی نیست بگه آخه تو پیر زن دیگه واسه چی این جور بازوها و لخت کردی ریختی بیرون انگار فکر کردی همیشه موندنی هستی اون دنیا حالیت میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    خدا یه جون دیگه بهت داد تو اینجوری ازش تشکر میکنی حداقل یه کاری کن خانم بدبختت گناه نکنه

  • Dori:/ ارسالی در

    زندگی خودشونه و ب شماها هیچ ربطی نداره:))))

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی