|

لباس عجیب و خیلی کوتاه "یکتا ناصر" که سوژه عکاسان شد؛ سینماست یا فشن شو!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر که این روزها حسابی حاشیه دار شده اینبار با تیپ و استایل ناهماهنگی که در سینما آزادی زده بود سوژه عکاسان و کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
9

یکتا ناصر بازیگر معروف و با استعداد ایرانی است که البته به لطف آقای شوهر کارگردان استعدادش شکوفایی بیشتری داشت و در چند سال اخیر حسابی پرکار شده اند. منوچهر هادی کارگردانمی جوان اما خفن است که تا به حال فیلم و سریال های بسیاری ساخته که مورد توجه مخاطب قرار گرفته. البته که آقای کارگردان پروژه های ضعیفی مثل سریال "دل" و "گیسو" هم داشته که صدای مخاطب را درآورده و راضی نکرده!

به گزارش«شایانیوز» از آخرین کار این زوج میتوان به سریال "نیسان آبی" اشاره کرد که به تازگی ساخت آن تمام شده و ظاهرا بیننده از آن بعد از دو کار ناموفق راضی بوده. حالا از این ها که بگذریم بعد از کمتر شدن کرونا، سینمایی ها حسابی غوغا کرده اند و روزانه مراسمات زیاد برگزار میشود و کلی بازیگر در آن جولان میدهند و از اونجایی که خانم های سلبریتی و معروف و حتی کم معروف ها هم در این مراسمات با تیپ هایی عجیب دیده می شوند و حالا جدا از اینکه با فشن شو اشتباه گرفته اند، با استایل هایی نه چندان جالب ظاهر می شوند و این در صورتیست که در حالت عادی چنین تیپ های نامناسبی رو انتخاب نمی کنند اما چه چیزی در این مراسمات و چشم و هم چشمی ها وجود دارد مشخص نیست!

یکتا ناصر نیز شب گذشته در سینما آزادی برای تماشای فیلم شب طلایی دعوت شده بود که تیپ این بازیگر سوژه عکاسان و کاربران شد. از نظر کاربران مدل و سبک شلوار هیچ همخوانی با کاپشن و روسری و کتونی ندارد و هیچ کدام مناسب هم نبوده اند. این تصاویر و ویدیو خانم بازیگر با نظرات بسیاری همراه شد که 90 درصد انتقاد بود!

cinema_gram__1643742372_2

cinema_gram__1643742372_1

در ادامه تنها نمونه کمی از این کامنت ها را مشاهده می کنید.

Untitled

زاویه فک ناجور یکتا ناصر!

اما یکتا ناصر برای یک مورد همیشه مورد هجوم نظرات مختلف کاربران قرار میگیره و اون هم زاویه تند فکشه!

یکتا ناصر بعد از اینکه به شهرت رسید چند عمل زیبایی انجام داد که بی حاشیه نبود. چیزی که در این باره همیشه مورد انتقاد و حتی تمسخر قرار کاربران است زاویه فک خانم بازیگر است که خیلی تند و تیزه و چهرش رو ذوزنقه ای کرده! در ادامه تصویری از او را مشاهده می کنید که کاربری درموردش نوشته بود: خب لامصب قبل عمل زیباییت یکتا ناصر بودی ولی از عمل به بعد شدی ناصر یکتا با این دماغت، مگه مجبورت کرده بودن خودتو از قیافه بندازی

yekta_nasser_1632386809

یکتا خانوم به جز این عکس تصاویر دیگری هم دارد که نظر کاربران رو به خود جلب کرده است. مثلاً تصویر زیر هم که به نظر می رسد خانوم تزریق گونه انجام داد و لپ هاشون رو گرد کردن هم با وکنش های زیادی مواجه شد. کاربران معتقدند که یکتا خانوم در این تصاویر شبیه مربع و مستطیل و ذوزنقه و... شده و خلاصه حسابی مسخرش کردن. 

stylebazigaran_1633281969_5

حرف های جالب یکتا ناصر درباره زاویه فکش!

اما یکتا ناصر در همین راستا مدت ها پیش تصویری از جوانی خود منتشر کرد و متنی بلند بالا هم درباره عمل نکردن فکش و خدادادی بودن ان نوشت. یکتا ناصر با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

این عکس مربوط به زمانى است که عمل زاویه دار کردن صورت نه وجود داشت ونه اصلاً مد بود بالعکس داشتن صورتى هر چه بیضى تر و گردتر از عناصر زیبایى شناسانه به حساب مى آمد.

این عکس خیلى برایم خاطره انگیز و نادر است چون هم این فک همیشه دردسر ساز در آن مشخص است(تاروزى که مد نبود خودم دوستش نداشتم حالا هم که ظاهراً خوب است متهمم به عملش)!

yekta_nasser_1546607394

یکتا ناصر: چون حرفه ای هستم همسرم منو برای نقشا انتخاب میکنه!

اما مورد دیگه اینکه خیلی خانم یکتا رو مورد انتقاد قرار میده حضور او در تمام فیلم و سریال های همسرش منوچهر هادی است. بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

yekta_nasser_1556183541

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه‌ای هستند و از کار آن‌ها رضایت دارند عموما استفاده می‌کنند. اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند این سو تفاهم به وجود می‌آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه‌ای که دارند استفاده می‌کند.

منوچهر به حدی به کارش اهمیت می‌دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می‌سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی‌کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی‌کنم.

زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد. اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم‌های او سخت گیرتر هم هستم.»

yekta_nasser_1535025141_1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقد بددددد 😐

  • هموطن ارسالی در

    دیگه کاری بجز قضاوت کردن دیگران ندارین؟!!!!!!!!!؟ حسادت آخه چقدر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این حجم از انتقاد رو کجاتون جا میدین؟

  • ناشناس ارسالی در

    کاشندخترشه احتمالاا😉

  • ناشناس ارسالی در

    تواین عکس قدیمی فک شما مشخص نییست راسته یا کج اخه

  • ناشناس ارسالی در

    یکتا ناصر عشق است جیگره

  • گوگل ارسالی در

    حرفی ندارم.........

  • ااا ارسالی در

    دوست عزیز که گفتی چه بد حالا اگه رونالدو با جورجینا همچین چیزی می پوشید همه میگفتن چه عالی چه زیبا ما ایرانیا فقط بد همدیگه رو میخوایم

  • ناشناس ارسالی در

    الهی لباس مناسب نداشته سریع کاپشن دخترشو پوشیده .جای تأسف ک اینا می شن الگوی جوانان ما.بهتر کمی از خانوم مریلا زارعی یا بگیرند لباس پوشیدن .خانم زارعی ب اعتقادات مردم احترام می گذارن

  • نازنین ارسالی در

    به کسی ربطی نداره چجوری لباس میپوشه

  • ملیکا ارسالی در

    دوست داره اینجوری تیپ میزنه اصلا به کی چه . دوستتتتتت دارهههههههههههههههههههههههه . فوضول هاااااااا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی