|

رفقای ناجور و پلنگ بهاره رهنما، دیگه هنرمندا نمیخوانش؛ خالکوبی درس میده!

بهاره رهنما برای تبلیغ یک سالن آرایش به شیراز سفر کرده است. تبلیغ این پیج البته بی حاشیه نبود و ادعای عجیب خانم آرایشگر سوژه شد

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما که این روزها شایعه طلاق و جدایی اش از امیر خسرو عباسی در رسانه ها شنیده می شود بعد از مدتی که خیلی پرکار نبود و در فضای مجازی فعالیتی نداشت دوباره گویا فعال شده و می خواهد به روزهای اوجش برگردد.

به گزارش «شایانیوز» بهاره خانوم بعد از اینکه با حاجی ازدواج کرد به کل مسیر زندگی اش تغییر کرد و از بازیگری به بلاگری رسید. بهاره در اینستاگرام به شدت فعال شد و شروع کرد به تبلیغ گذاشتن بهاره حتی برای تبلیغ کسب و کار ها که عموماً سالن های زیبایی و یا مزون ها هستند به شهرهای مختلف هم سفر می کند.

بهاره در تازه ترین مورد به شیراز سفر کرد تا برای یک سالن آرایشی و تتو در این شهر تبلیغ کند. برای این منظور عکس ها و تصاویری هم در اینستاگرام خود منتشر کرد.

b.rahnama_2764288391573937079_30916040

b.rahnama_2764289860318708749_30916040

در این تصاویر آنچه که کمی عجیب به نظر می رسد ژست های خانوم جاوید است. البته اگر به پیج اینستاگرام ایشان سری بزنید با موضوعی عجیب تر مواجه می شوید خانوم آرایشگر در پیج اینستاگرام خودش را بنیان گذار دانشکده تتو معرفی کرده است! البته اینکه آیا اصلا چنین دانشکده ای وجود دارد هم خودش جای بحث دارد.

5

خوب است که بهاره برای تبلیغات اش کمی دق نظر هم داشته باشد و هر چیز و هرکسی که به او پول داد را تبلیغ نکند چرا که هستند کسانی که به واسطه اینکه یک سلبریتی کسب و کاری را معرفی کرده به آن اعتماد می کنند و این اعتماد بدون تحقیق ممکن است مشکل ساز شود.

چه شد که بهاره از بازیگری به بلاگری رسید؟

بهاره رهنما 48 ساله را باید جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است چرا که اولین حضور او در پرده نقره ای سینما مربوط به 1371 و حضور در فیلم سینمایی افعی بود. بهاره بازیگری بود که به اعتقاد بسیاری خودش را حیف کرد در واقع او مصداق بارزی است از هنرمنتدی که استعدادش در مسیر اینستاگرام هرز رفت.

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و همسر سابق بهاره رهنما درباره استعداد بازیگری او این طور می گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

به هر روی بهاره رهنما با تصمیم های اشتباهی که گرفت از یک بازیگر درجه یک و قابل اتکا به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شده که گویی نه تنها اهالی سینما و تلویزیون بلکه خودش هم تمایلی برای حضور دوباره در عرصه بازیگری ندارد. آخرین اثری هم که بهاره رهنما در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد سریال نمایش خانگی گیسو بود که به اعتقاد تماشاگران و حتی عوامل خود این سریال یک شکست مفتضحانه برای منوچهر هادی بود.

البته بهاره به تازگی مدعی شده که مشغول کارگردانی یک فیلم سینمایی است که قرار است به زودی پخش شود.

ladyrain.baharehrahnama_1642679260

دلبری های مد روز و خاص "بهاره رهنما"

بهاره رهنما همیشه در اینستاگرام از خودش عکس و استوری منتشر می کند اما خانوم به تازگی انگار تغییر رویه داده! او به تازگی چندین عکس از نمایی خیلی نزدیک از خودش منتشر کرده که کمی عجیب و دور از انتظار بود. این تصاویر باعث شد عده ای او را متهم کنند که با ژست های اروتیک و زننده قصد جلب مخاطب و فالوور دارد.

b.rahnama_1643119609

baharerahnamaa1352_2761037641904321925_46697983502

b.rahnama_1643170258

بهاره رهنما همه فن حریف!

بهاره چالشی با عنوان "بهترینت شو تا بهار" در اینستاگرام به راه انداخته و هر روز چند نکته در خصوص تغذیه، ورزش و خواب به مخاطبان و دنبال کنندگانش می گوید. البته اینکه بهاره خانوم که تحصیلاتش در حوزه ادبیات نماشی و حقوق است با چه پشتوانه علمی در خصوص تغذیه یا حتی ورزش اظهارنظر می کند و به مخاطبان توصیه می کند خود جای سوال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی