|

کمال همنشینی "بهاره رهنما" با دوستای ناجورش فاجعه شد؛ تتو صورت مثل تتلو!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که راه به راه تو سالن ها هستش و در حال خوشگلاسیون، این بار برای کاشت و لاک ناخُناش رفت و مثل همیشه کلی سر و صدا کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

بهاره رهنما چهره معروف و پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که روز به روز قرتی تر و به معنای واقعی داف تر میشود! مدت هاست که خبری هم از امیرخسرو عباسی یا همون حاجی خودمون نیست و در همین زمان بهاره هم به شدت پلنگ تر شده و دیگه کاری نمونده که نکرده باشه!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما رو یه زمانی فقط در فیلم و سریال ها می دیدیم و فعالیتی نه چندان حاشیه دار هم در اینستاگرام داشت اما از وقتی که برای بار دوم ازدواج کرد همه چیز تغییر کرد و به سمت و سویی جدید کشیده شد. البته که بهاره رهنما ظاهرا پتانسیل بالایی هم برای این تغییرات داشت و شناگر خوبی بود اما خب پیمان قاسم خانی دست و پای خانم بازیگر رو بسته بود و حالا بهاره حتی با همسر دومش هم به مشکل خورده و از وقتی که حاجی دیده نمیشه بهاره هم روز به روز ظاهرش ناجور تر شده!

ناگفته نماند کمال هم نشینی هم بسیار تاثیر گذاره و دیگه هیچ هنرمندی برای خانم بازیگر کامنت نمیزاره و بهاره رهنما این روز ها دائما در حال رفت و آمد با افرادیه که این سبک زندگی رو می پسندند.

بهاره خانوم که همش تو سالن های زیبایی و جراحی و اکستنشن هستند این بار برای کاشت و لاک ناخن به آرایشگاهی در نیاوران رفتند که تبلیغات این سالن رو هم انجام بدند! تصویر جدید بهاره رهنما را مشاهده کنید تا در ادامه بیشتر متعجب شوید.

ladyrain.baharehrahnama_1644323277

بهاره رهنما مخالفان بسیار زیادی داره و تقریبا تمام پستایی که گذاشته پر از ناسزا هستش و چندان پیجش به یک هنرمند محبوب نمیخوره. اما در این میان بهاره خانم رهنما هواداران سفت و قرصی هم داره که خانم بازیگر رو ملکه می دونند.

تصویری که مشاهده کردید در یک پیج منتشر شده که بیش از 73 هزار دنبال کننده داره. این پیج از هواداران بهاره رهنماست که البته زیر نظر خود بهاره هم هستش و هر عکس جدیدی که از خانم بازیگر گرفته بشه در این صفحه خیلی زود به اشتراک گذاشته میشه!

ادمین این پیج در کپشن تصویر بالا نوشته بود: زیبا سازی ناخن های ملکه زیبایی ایران، سوپراستار بهاره

همانمطور که دیدید بهاره رهنما هم ملکه شد و هم سوپراستار! اما معنی سوپراستار چیست؟! این واژه رو به شخصی میگن که ابر ستاره باشه و در زمینه ای بسیار موفق بوده باشه و چهره بسیار محبوبی هم باشه!

سوال اینجاست که بهاره رهنما جز تبلیغات بسیار گسترده و دخالت در خیلی زمینه هایی که تنها کمی ازشون اطلاعات داره، کار دیگه ای هم کرده؟ و آیا چهره محبوبیه؟!

ladyrain.baharehrahnama_1644324891

بهاره رهنما نه تنها دیگر محبوب نیست بلکه تبدیل به چهره ای منفور نیز شده است که اگر سری به نظرات پست های خانم بازیگر بزنید این ادعا به شما ثابت خواهد شد!

بهاره رهنما اوایل میگفت چهره نباید عمل کرده باشه و با تغذیه و ورزش و به خود رسیدن میشه پوستی خوب و چهره ای جذاب داشت. اما خانم خانما مدتی پیش عمل بلفاروپلاسی انجام دادند و چهرشون کلی تغییر کرد. بعد هم با رنگ مو و اکستنشن و کاشت مژه و لیفت ابرو و ... تغییراتی دیگر حاصل کردند.

حالا مدتی هم میشه که بهاره  را دائما با آرایش های بسیار غلیظ و فیلتر های پلنگ طور می بینیم که نشون میده هنوز هم از چهرشون راضی نیستند و احتمالا در آینده ای نه چندان دور بهاره رهنما رو با ژل لب و عمل بینی می بینیم!

ladyrain.baharehrahnama_1644323171

بهاره رهنما و دوستان جدیدش

بهاره رهنما دیگر خیلی با بازیگران سینما و تلویزیون دم خور نیست. این موضوع وقتی ثابت شد که بعد از حواشی سفر بهاره خانوم  به ترکیه و افاضاتی که فرمودند هیچ کس از اهالی سینما و تلویزیون از بهاره حمایت نکرد و حتی تعداد زیادی از همکاران سابق خانوم رهنما نمک روی زخمش پاشیدند و از او به تندی انتقاد کردند.

این ها همه نشان می دهد بهاره دیگر خیلی بین اهالی سینما مقبولیت ندارد و این روزها دوستان اطرافیان خانوم همه بلاگرها و شاخ های اینستاگرامند!

ladyrain.baharehrahnama_1642069979

تتو روی صورت بهاره رهنما مثل تتلو!

بهاره رهنما به تازگی بر روی گوشش تتویی زده و برخی میگن روی بخیه عملش تتو کرده که معلوم نباشه بعضیا هم میگن میخواسته خاص باشه به همین دلیل اون قسمت از صورتش رو خالکوبی کرده. البته که خانم بازیگر روی دستاش هم چند تتو دارد که به راحتی آنها را بیرون میریزد و ان در حالیست که اگر بازیگر و یا هنرمندی تتو داشته باشد نباید جایی مشخص باشد.

زدن تتو بر روی صورت خیلی از کاربران رو یاد تتلو میندازه که خب این دو تا هیچ ارتباطی به هم ندارن اما چون یک سلبریتی خانم روی صورتش تتو زده این نظرات را میدهند!

ladyrain.baharehrahnama_1641638358

ac-image-ib1638170119aB

سیر خفن شدن بهاره رهنما از شوهر اول تا دوم تا حالا!

بهاره رهنما همانطور که گفتیم در همین چند سال اخیر هم در ظاهر و هم در رفتار و مشغله خیلی عوض شده. بهاره رهنما ابتدا با حاجی ازدواج کرد و با انتشار تصاویر نامتعارفش و پخش عکس هاش جلب توجه کرد و امیرخسرو عباسی نیز بسیار معروف شد. با همین روند و شرکت برند حاجی در مراسمات مختلف باعث شد تا برند سلتون و ژاکسی که برای آقای عباسی هستش شناخته و بسیار معروف بشه. از طرفی هم وی پایه ای برای قرتی بازی های بهاره رهنما شد و خانم بازیگر هم تبدیل به چهره ای جنجالی میان بازیگران شد.

حالا که حاجی و بهاره هر دو در کنار هم به خواسته های خود رسیدند، از هم فاصله گرفتند و هر کدام در راه خود فعالیت دارند. در ادامه سیر تغییرات بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

111-2

bahareh

ladyrain.baharehrahnama_1642326961

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نازی ارسالی در

    چرا این کارا رو میکنه طفلک چرا حاجی نمی بردش دکتر گناه داره بخدا

  • مهرزاد ارسالی در

    خداوکیلی منو نمیگیره برم خواستگاریش

  • ناشناس ارسالی در

    گوشواره هه چجوری سنگینی نمیکنه تو گوشش؟!:)

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی