|

توضیح تتلو برای "سحر قریشی" درباره آهنگش

sahar ghoreyshi tatallo shayanews

امیر تتلو انگار حسابی سحر قریشی رو مجذوب خودش کرده. او در ویدیویی که اخیراً منتشر کرده یکی از آهنگ هاش رو برای سحر توضیح می دهد

لینک کوتاه کپی شد
35

امیر تتلو و سحر قریشی یک ماهی است که گویا باهم ازدواج کرده اند. این زوج که این روزها به واسطه زندگی تتلو در ترکیه ساکن هستند هر از گاهی با انتشار ویدیو در اینستاگرام و یوتیوب هواداران و فالوورهایشان را در جریان رابطه خود قرار می دهند.

به گزارش «شایانیوز» این رابطه حدود یکی دوماهی است که بین این دو نفر شکل گرفت. در ابتدا شایعاتی بود که تتلو می خواهد ازدواج کند و به دنبال یک رابطه دائمی و سالم است. خیلی این صحبت جدی گرفته نشد و تتلیتی ها به هیچ عنوان باور نکردند. در ابتدا عکس و ویدیوهایی هم از همسر تتلو توسط پیج های طرفداری منتشر می شد اما بسیاری معتقد بودند ان رفتارها و حرکات برای دیده شدن است و این صفحات قصد دارند از این طریق فالوور بیشتری برای خود جذب کنند.

قضیه گذشت تا اینکه سحر قریشی به ترکیه سفر کرد و از ویلای تتلو عکس و فیلم منتشر کرد. حالا دیگر برای همه مسجل شده بود که تتلو واقعاً دارد ازدواج می کند و انگار همسر او هم یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی ها در ایران یعنی سحر قریشی است. شخصی که تا پیش از رابطه با تتلو حداقل سه بار رابطه عاشقی داشت و آخرین آن ها مهدی طارمی بود.

سحر رفته پیش تتلو خجالتی شده؟

سحر قریشی که به گفته حسین فرح بخش کارگردان سینما به قصد ازدواج راهی ترکیه شده از زمانی که در کنار تتلو قرار گرفته گویا خیلی خجالتی شده. او در ویدیو و عکس هایی که ازش منتشر شده گوشه گیر است و خیلی دوست نداد در کانون توجه باشد و کم حرف هم شده.

تتلو اما در ویدیوهایی که اخیراً منتشر می کند خیلی مودب شده و دیگر فحش نمی دهد و انگار با حضور سحر به یک آرامشی رسیده است.

در ویدیویی که اخیراً از سحر قریشی و تتلو منتشر شد امیر خان فلسفه یکی از آهنگ هایش را برای سحر توضیح می دهد و سحر هم در حال ضبط ویدیو و گوش دادن به صحبت های تتلو است.

تتلو: رابطه منو سحر قلبی و واقعی است

امیرحسین مقصودلو درباره‌ی ارتباطش با سحر قریشی سلبریتی سینما و فضای مجازی داخل کشور گفته: یه صحبتا و تیترایی میبینم که هِی نوشتین وضعیت کاری خانم قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جُرمه؟ اگرم فکر می‌کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت‌هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس‌ها و فاصله‌ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه!”

میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منوانتخاب کردن! نخیر علاقه مابه هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی!به همین منظور من سعی میکنم بااینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به‌درد ویدئوهای من میخورن، اماتو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون توایران پیش نیاد! پس بیخودمسائل رو با هم قاطی نکنیدوبا ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین!

Untitled (1)

تتلو گیاهخوار سحر هم بادمجون خوار!!!

اما وقتی در حال خوندن این خبر هستید و تتلو رو میشناسید احتمالا خبر دارید که تتل خان گیاهخوار هستن و مدت هاست که به گفته خودش و فیلم و عکس هایی که نشون میده گوشت حیوانات رو نمیخوره!

البته که این روند خیلی هم خوبه اما تتلو بر این عقیدس که وقتی حیوانی رو برای خوردن خودش بکشه انرژی منفی و نفرین اون حیوان از طریق طبیعت و کائنات به زندگیش برمیگرده و از اونجایی که تتلو خیلی به انرژی معتقده مدتی میشه که گیاهخوار شده.

اما نکته ای که وجود داره سحر خانوم هم در ویلای آقای رپر در حال کباب کردنه بادمجونه و ظاهرا تتلو کاملا همسرشو داره شبیه به خودش میکنه! اون از تتو هایی که تماما داره روی بدنش میزنه و این هم از گیاهخواری!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی