|

این شما و این بهاره رهنما مدل 1401؛ بی حاجی، بی حاشیه کامبک به عصر پیمان

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما برای عید برنامه ویژه ای دارد و خانوم بازیگر یک تئاتر را روی صحنه می برد البته بهاره دو سورپرایز هم داردشهاب حسینی و علی زند وکیل

لینک کوتاه کپی شد
2

بهاره رهنما بعد از اینکه چند سالی از دنیای هنر و بازیگری فاصله گرفت گویا دوباره دوباره می خواهد به حرفه اصلی خودش یعنی بازیگری برگردد البته بهاره رهنما برای اینکه نشان دهد در این مدت خیلی هم بی کار نبوده پیشرفت کرده می خواهد برای نخستین بار کارگردانی تئاتر را هم تجربه کند و نوروز امسال نمایش «چشم‌هایی که مال توست» که خودش هم نوشته را کارگردانی کند.

به گزارش «شایانیوز» بهاره دو سه سالی می شود که غرق در بیزینس و تبلیغات شده در واقع انگار بهاره خانم شوهرش هر شغل و پیشه ای داشته باشد او هم به همان سمت سوق داده می شود. همسر اول بهاره پیمان خان قاسمخانی نویسنده و اهل سینما و تلویزیون بود پس اوج کار بهاره در زمینه بازیگری هم مربوط به آن دوران بود. همسر دوم بهاره امیرخسرو عباسی بیزینس من و اهل تجارت بود بهاره هم در این سال ها حسابی در زمینه تبلیغات و بیزینس موفق بود و احتمالاً پول خوبی هم به جیب زد.

حالا اما شایعه شده بهاره از حاجی جدا شده باید منتظر ماند و دید خانم بازیگر آیا قصد ورود به حرفه ای تازه را دارد یا می خواهد با پولی که در این چند سال از تبلیغات و شاخ اینستایی بودن درآورده خودش مستقل و در قامت تهیه کننده یا کارگردان کار کند.

همکاری بهاره رهنما با شهاب حسینی

بهاره در این چند ساله خیلی با اهل سینما و تصویر رابطه نداشت و بیشتر دوستان بهاره یا صاحبان مزون بودند یا سال داران و آرایشگران حالا اما انگار بهاره می خواهد دوباره به سینما و تئاتر برگردد. او برای نمایش نوروزی اش با شهاب حسینی و علی زند وکیل همکاری می کند. نمایش تازه خانم رهنما که در قالب رپرتوار است و از هشت فرودین در تئاتر شهر روی صحنه می رود.

این نمایش که نمایشنامه‌ آن توسط بهاره رهنما چاپ شده و پیش از این توسط نسیم ادبی با بازی رهنما اجرا رفته بود، ماجرای زنی است که پس از به دنیا آوردن فرزندش، شوهرش او را ترک کرده و تماشاگر شاهد واگویه‌های زن خواهد بود که لحظاتی به صورت ذهنی با همسر جدا شده اش هم گفتگویی می کند.

422103_784

بهاره خانم خیلی زود به استقبال نوروز رفت!

نوروز 1401 انگار برای بهاره رهنما با همه عید های چند سال اخیر فرق دارد و خانم بازیگر حسابی برای عید هیجان زده است. بهاره امسال یک کلیپ نوروزی هم تهیه کرد و در صفحه اینستاگرامش به مخاطبان و دوستدارانش تقدیم کرد. البته تو کامنت هایی هم که برای بهاره زیر کلیپ نوروزی اش گذاشته شد بیشتر مردم پیگیر حاجی بودند و می خواستند بدانند که چرا امیر خسرو خان در کلیپ نوروزی بهاره هیچ جایی ندارد!

وقتی خود بهاره خودش رو به خاطر این همه عمل و آرایش مسخره می کنه!

بهاره رهنما در این یکی دو سال به قدری آرایشگاه و سالن زیبایی رفت و پیش فلان آقای دکتر عمل زیبایی کرد و بوتاکس تزریق کرد که حالا در آستانه 50 سالگی چهره اش کاملاً مصنوعی و عملی شده. خانم چندی پیش که با نیوشا ضیغمی که او هم به نوعی همراه و هم مسیر بهاره هست و به جای بازیگری بیشتر سرگرم کلینیک زیبایی و کارهای تبلیغاتی اش است در یک کافه مشغول گپ و گفت بود و در این بین برای اینکه فالوورها را هم در جریان قرار بدهند لایوی هم گرفتند. در بخشی از این لایوه بهاره اعتراف کرد که به قدری بوتاکس تزریق کرده که دیگر ابروهایش بالا نمی رود!

اما چه شد که بهاره از بازیگری به بلاگری رسید؟

بهاره رهنما 48 ساله را باید جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است چرا که اولین حضور او در پرده نقره ای سینما مربوط به 1371 و حضور در فیلم سینمایی افعی بود. بهاره بازیگری بود که به اعتقاد بسیاری خودش را حیف کرد در واقع او مصداق بارزی است از هنرمنتدی که استعدادش در مسیر اینستاگرام هرز رفت.

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان و همسر سابق بهاره رهنما درباره استعداد بازیگری او این طور می گفت: «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

274836856_352216866626585_3288582408630768236_n

به هر روی بهاره رهنما با تصمیم های اشتباهی که گرفت از یک بازیگر درجه یک و قابل اتکا به یک شاخ اینستاگرام تبدیل شده که گویی نه تنها اهالی سینما و تلویزیون بلکه خودش هم تمایلی برای حضور دوباره در عرصه بازیگری ندارد. آخرین اثری هم که بهاره رهنما در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش کرد سریال نمایش خانگی گیسو بود که به اعتقاد تماشاگران و حتی عوامل خود این سریال یک شکست مفتضحانه برای منوچهر هادی بود.

به هر روی امید است که نمایش چشم‌هایی که مال توست آغازی باشد برای بازگشت دوباره بهاره رهنما به سینما و دنیای جذاب بازیگری و خانم ار در سال 1401 قدری از فضای زدر اینستاگرام و بلاگری دور کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی