|

بهاره با "رژ و ژل لباش" لبِ آب؛ خانوم چه لمی داده تو ساحل دریا!

bahareh rahnama shayanews

در این چند هفته که بیشتر بازیگرا در پی جشنواره فجر و مراسمات سینمای هستند بهاره رهنما ظاهرا دعوت نشده و در حال سفر به شهر های مختلف است.

لینک کوتاه کپی شد
2

بهاره رهنما چهره بسیااار پر حاشیه ای می باشد که این روزها برای خود مارکوپلو شده و دائما از این شهر به اون شهر در حال سفره اما برای چی مشخص نیست! خانم بازیگر البته در هر شهر مواری هم برای تبلیغات و معرفی داشت که به صورت حضوری میرفت و رهنما طور معرفیشون میکرد!

به گزارش«شایانیوز» بهاه رهنما ظاهرا خستگی ناپذیر است. از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب رو در حال گشت و گذاره و پربار هم سفر میکنه. حالا پر بار چیه! یعنی خانم بازیگر در هر استوری با یه ست جدید و خفن و گرون دیده میشه و خب حمل اینهمه لباس و وسیله سخته اما از خانم رهنما که دست و پا دار هستند هیچ چیز بعید نیست!

بهاره رهنما همانطور که میدانید و قطعا شنیدید، گویا از همسر دومش هم جدا شده! اینطور که این زن و شوهر راهشون رو از هم جدا کرده اند و هر کدوم سمت و سویی دیده میشن به احتمال زیاد دیگه مثل قبل نیستند چون دیگه هیچ حرفی هم از هم نمیزنند! حالا بهاره رهنما به تازگی تصویری از خود منتشر کرد و از عشق نوشت! اما از کدام عشق؟ عشق حاجی یا...!

baharerahnamaa1352_2771865535895459010_46697983502

بهاره دلش هوای حاجی رو کرده!

اما بهاره رهنما که دائم السفر شده ویدیویی منتشر کرد که ظاهرا قبلا با حاجی جان به اینجا میومدن اما حالا خانوم مستقل به تنهایی به اونجا رفته و احتمال اینکه یاد گذشته کرده زیاده!

اما واقعا چرا ان ازدواج به یکباری بعد از کلی هیاهو و سر و صدا و عاشقانه، اینطور شد و حالا این زوج حتی نامی از هم نمیبرند! یا مجازی پیدا کرده اند و قصد دارند تا دیگر موارد خصوصی خود را در این فضا نیاورند، که بعید میدونیم! یا موردی از حاجی جان دیده شده و بهاره به این دلیل از همسرش جدا شده! و یا این زوج دیگه کارشون با هم تموم شده چرا که ازدواج آن ها از اول هم شبیه به یک معامله بود و بهاره از ثروت و موقعیت و ازادی که در کنار امیرخسرو عباسی داشت استفاده کرد و خود را بالا کشید، حاجی هم از شهرت و قرتی بازی های بهاره رهنما برای معروف تر کردن برند های خود استفاده کرد که هر دوی اینها هم عمل شد!

البته که همه این ها حدس و گمانی است که از دیده ها و شنیده ها جمع شده.

تیپای بهاره هر روز جلف تر و داف تر!

اما بهاره خانوم قرتی که گفتیم خسته هم نمیشه، بعد از قشم و کیش و چابهار و شیراز حالا به رشت رفته احتمالا چند روزی هم فالووراشو در این شهر میچرخونه!

مورد دیگه ای که از بهاره رهنما بعد جدایی دیده میشه ظاهر این سلبریتی می باشد که ابتدا عمل بلفاروپلاسی برا پلک هاش انجام داد و چربی پشت پلک رو درآورد چشماشو کشید بالا! بعد هم کاشت مژه و لیفت شدید ابرو انجام داد که چهره خانم بازیگر رو بسیار داف طور و غیر طبیعی کرد.

جدا از این ها اگر نگاهی به عکس های عروسی رهنما با حاجی و بعد از آن بی اندازید متوجه میشید که خانم بازیگر تو تیپ و استایل چندان جالب نبودند، حالا که دیگه از پوشش هایی بسیار قرتی و باز و عجیب استفاده میکند. در ادامه استوری جدید بهاره رهنما را مشاهده می کنید که تازه با وجود کلی آرایش و کار زیبایی، فیلتر رو هم فراموش نمیکنه و حسابی پلنگ میشه! 

b.rahnama_2771943232605639988_30916040

b.rahnama_2772049968498980848_30916040

نمونه هایی از تغییر استایل بهاره رهنما که چندان جاب نیست اما همه شان از مزون های خاص و گرون می باشد!

tarahanelebas_1642349364_3

b.rahnama_2752582814254951602_30916040

elyas7k_1641397867

بازیگرا تو جشنواره بهاره فارغ از سینما!

در این چند هفته مجازی و فضای سینما پر شده از مراسمات رسمی و اکران و حالا هم جشنواره فجر که بیشتر بازیگران در ان حضور داشتند اما ظاهرا خانم رهنما نه تنها بازیگری رو کنار گذاشته بلکه دیگه جایی هم دعوت نمیشه و در کل فعالیتی هنری نداره و در پی گشت و گذار و تبلیغات و قرتی بازی خودشه!

در ادامه نمونه ای از دوستای شاخ و فعالیت بهاره رهنما را این روزها مشاهده می کنید که با خانم جاوید در حال گشتن هستند. خانم جاوید به گفته بهاره اولین مدرس خالکوبی در دانشگاه هستند که بهاره رهنما او را به شدت تبلیغ کرد! البته اینکه آیا اصلا چنین دانشکده ای وجود دارد هم خودش جای بحث دارد.

ladyrain.baharehrahnama_1626865456_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پوست کلفت ترین زنی که میشناسم. البته سنگ پای قزوینم تو نوبته!!!

  • ناشناس ارسالی در

    یکی نیست اینو جمع کنه این چ وضعشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی