|

مینا وحید بعد کلی آتیش سوزوندن سر به را شده عجیییب؛ معتادِ فیلتره نو میکاپ میزنه بیرون!

mina vahid shayanews

مینا وحید را باید یکی از سلاطین حاشیه به حساب آورد. خانوم بازیگری که هر حرفی می زند و هر جایی که می رود حسابی جنجال ایجاد می کنه!

لینک کوتاه کپی شد

مینا وحید بازیگر جذابی است که تو این یکی دو سال پیشرفت خوبی داشت. خانم بازیگر البته بخش زیادی از این پیشرفت رو مدیون حضور در سریال افرا و ایفای نقش خانم دکتر جالب اون سریال است. البته خانوم وحید تا پیش از اون هم تو فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشت از فصل اول شهرزاد حسن فتحی بگیر تا دوران عاشقی علیرضا رئیسیان، اما افرا چیز دیگری بود و شد سکوی پرتاب خانم بازیگر.

به گزارش «شایانیوز» مینا وحید باوجود اینکه زمان زیادی از معروفیتش نمی گذره اما تو همین مدت حاشیه کم نداشته. زمانی اسم او در کنار رضا کیانیان قرار گرفت و شایعه شد این دو بازیگر باهم در ارتباط هستند. خانم بازیگر اما در یکی از این مصاحبه ها درباره این شایعه عجیب پاسخ می دهد.

از دیگر حواشی و پوشش نامتعارف مینا وحید میتوان به همین چند وقت پیش اشاره کرد که به کنسرت ماکان بند رفت. مینا وحید که سر سریال جزیره با امیر مقاره خواننده ماکان بند همبازی بود و اتفاقاً حسابی هم باهم جفت شده بودند به کنسرت کیش این گروه رفت. مینا وحید تو کنسرت نم تنه تنش بود و مانتویی مثل همیشه جلوباز! وی بعد از اینکه با حالتی مست میکروفون رو بهش میدن یه حرفایی میزنه و موقع پاین اومدن از رو سن میپره و نیم تنه تا کجا بالا میره.

البته که این ویدیو تا چند روزی حسابی وایرال شد و آبروی این بازیگر جوان رفت اما بعد از این ماجرا هم امیر مقاره خواننده ماکان بند پشت مینا وحید زد تا مشکلی برای گروه و کارش پیش نیاید. که گویا این حاشیه هم برای ماکان بند و هم برای خانم وحید ختم به خیر شد نه کسی ممنوع الکار شد و نه ممنوع التصویر!

این تنها حاشیه خانم وحید نبود و او جنجال های زیادی در زمینه مسائل مذهبی مثل دست دادن نامحرم و نذری دادن و مسائل اعتقادی داشته.

او در این باره می‌گوید: «برای برخی از مسایل که در کشور پیش آمده متاسفم، مانند مسئله دست دادن بازیگران ایرانی زن و مرد در مراسم‌های خارجی، الان اگر من به شما دست بدهم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که اینقدر حساسیت برانگیز باشد، یک ثانیه است و تمام می‌شود.»

او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه کرده بودند و گفته بودند که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.»

خانوم بعد این همه حاشیه حالا انگار سر به راه شده!

حالا بعد این همه حاشیه که براتون گفتیم و چندتا رو هم که بی خیال شدیم و نگفتیم مینا خانوم وحید انگار کمی آروم شده و دست از آتیش سوزوندن برداشته! خانم بازیگر که این روزها ایشون رو تو سریال ساخت ایران سه می بینیم به تازگی استوری منتشر کرده که پاکِ پاکه بدون هیچ آرایش و فیلتری!

مینا تو استوری ش کنار یک دریاچه و با یک ژست باحاله و انگاری زیر نم نم بارون حسابی داره کیف می کنه!

154

البته ناگفته نماند که این عکس خانوم هم از گزند تند آتش به اختیاران فضای مجازی در امان نماند و عده ای به مینا تاختند و معتقدند که او مدت ها با فیلتر و فتوشاپ چهره دیگری برای کاربران ساخته است.

مینا چرا دیگه آرایش نمی کنی؟

به جز عکس بالا که زیر بارون است و خوب آرایش خیلی معنای نداره خانوم بازیگر اخیراً انگار دست از میکاپ و آرایش زیاد کشیده! مینا وحید البته برای این جریان دلیل جالبی دارد. خانم بازیگر در ویدیویی که تو اینستاگرام اش منتشر کرده، می گوید که فیلترهای تازه اینستاگرام باعث شده تا دیگر آرایش نکند. او همچنین گفته که این فیلترها خودشان شما را آرایش می کنند. بنابراین دیگر نیازی نیست که آرایش کند.

مینا در نهایت تاکید کرد که دنبال کنندگان اش دیگر نباید نسبت به آرایش نکردن اش انتقاد کنند.
 

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید با وجود اینکه تو این چند سال تو آثار نمایشی خوبی ایفای نقش کرده اما شاید خیلی ها هنوز ایشون رو به اسم نشناسند اما قطعا چهره او را در تلویزیون دیده اید.

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

مینا وحید ازدواج نکرده و میگوید زمانی که جوان بودم دوست داشتم شوهر کنم تا برایم کیف و کفش بخرد اما حالا نیازی به شووهر ندارم چون خودم پول دارد!

14730139_148

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی