|

فرمول غیر عُرف "آرام جعفری" واسه رو بورس بودن؛ دور دور مجردیِ خانوم با رفیق معروفش

aram jafari shayanews

نیلوفر شهیدی به تازگی تصاویری از آرام جعفری و سفرشون منتشر کرد که استایل نامتعارف خانوم جعفری سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرام جعفری بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که در سریال هایی بازی کرده اما بیشترین شهرتی که پیدا کرد با بازی در نقش سوگلی قبله عالم در سریال شبکه خانگی قهوه تلخ بود. 

آرام جعفری شاید پیشنهاد کاری نداشته باشه اما همچنان حواشی خاص خودش رو داره چرا که مواردی از او دیده شده و در فضای مجازی پیچیده شد که حرف و حدیث بسیاری رو برای خود خرید. البته که رفتار و کلام هر شخص به دست خودش هستش به خصوص که بازیگر و معروف هم باشید و بدونید چیزی مخفی نمیمونه انجام همچین کارهایی چندان جالب نیست. یعنی خود بازیگر با خواسته خود فلان کار عجیب رو انجام داده و مشکلی با انتشار و سوژه شدنش نداشته!

اما آرام جعفری تصاویری هم در فضای مجازی دارد که با پوششی نامتعارف است. به طور مثال به تازگی عکسی از وی در قایق توسط نیلوفر شهیدی منتشر شد که با شلواری بسیار کوتاه تا زانو می باشد! قطعا چنین مواردی به سرعت دست به دست شده و نظراتی ناشایست هم روانه می شود! البته که تصاویر رو خود آرام کمی کراپ شده گذاشته اما نیلوفر شهیدی با انتشار تصاویر به طور کامنل برای خانوم جعفری حاشیه ساخت!

Untitled

Untitled

دماغی که دست گرفته شد!

خیلی از خانومای بازیگر دیگه کمِ کم عمل جراحی بینی رو انجام دادن و خب از اونجایی که این حرکت ریسک داره و ممکنه پزشکی باشه که نتونه به خوبی فرم و ظاهر و حتی داخل بینی رو دربیاره، مشکلات و شکل بدی به بینی شخص میده.

آرام خانوم جعفری هم که انگاری دو بار زیر تیغ جراحی رفتن اما باز هم به نتیجه خوبی نرسیدن و در سلفی که وی همراه با دوستش منتشر کرد خیلی ها به زیر بینی این بازیگر گیر دادن! 

Untitled

اگر از بیبندگان سریال جذاب "به کجا چنین شتابان" بوده باشید قطعا نیلوفر شهیدی رو هم می شناسید. وی در این سریال نقش دختری چادری را داشت که انگاری زمین تا اسمون با نیلوفر شهیدی تفاوت دارد. خانوم بازیگر چند باری هم مدل آرایشی شدن که ظاهرا اینجور که معلومه شما با هر چهره ای هم که باشید میتونید مدل بشید!!!

279191418_662685558129836_5347561889519977763_n

آرام جعفری و نیلوفر شهیدی روابطی بسیار صمیمی و دوستانه هم دارند. دو خانوم بایگر ظاهرا مجردی و دو نفره به سفر رفته اند و در ماشین حین رانندگی هم دابسمش گرفتند و هر دو در پیج های خود به اشتراک گذاشتند و برای هم لاو ترکوندن.

آرام جعفری بعد از حواشی اخیرش یه پنجاه هزار تایی هم جذب فالوور داشت. حالا چرا؟

جنجال ازدواج آرام جعفری و بله کِش دارش!

آرام خانم سال گذشته در یکی از پست های اینستاگرامش گفت: "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

اما مدتی پیش ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید از او منتشر شد که خیلی ها هم خبر ازدواج آرام جعفری را دادند اما خانم بازیگر برای خواباندن این حواشی گفت این ویدیو مربوط به سکانسی از فیلم بوده که خب بازم برخی باور نکردند و گفتند این صحنه واقعی تر از چیزیه که بخواد برای صحنه فیلم باشه!

اما مورد دیگر اینکه تصاویری از افشین وطن خواه (مردی که در ویدیو هستش) با آرام جعفری منتشرشه که بسیار نزدیک به هم ایستادند و بعد از انتشار این ویدیو توسط خانم بازیگر افشین وطن خواه متنی رو جهت تکذیب این موضوع استوری میکنه.

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری+(1)

با اینکه این مطلب بلافاصله پاک شد اما نسخه هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده که نوع «بعله» گفتن ایشان هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است...

119182682_343178870216324_912423716015336798_n

چند وقت پیش هم سر و صدایی که از خودکشی آرام جعفر پیچیده بود چرا که خانوم بازیگر برای خودکشی زهره فکورصبور صحبت هایی داشت و بعد هم روانه بیمارستان شد و کاربران همیشه دئر صحنه این شایعه رو ساختند! اما بعد خود خانوم جعفری دلیل حال بدیشون رو افت فشار قند بیان کردند و به حواشی خاتمه دادند.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی