|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که چشم رنگی هستن و شهلا؛ خفن شمایی بقیه اَداتو درمیارن!

چشمان رنگی از آپشن هایی می باشد که برخی از افراد آن را دارند و این امتیازی براشون میشه تا راحت تر وارد سینما بشن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفدار است و وجود دارد و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمان رنگی شان سودای ستاره شدن را در سر دارند.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسند و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده می شوند و حسی خاص روی آن ها می گذارد. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهره شان بیشتر جولان میدهند حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشند. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندان است حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

در این مطلب نیز تعدادی از بازیگران خوشگل و چشم رنگی سینما رو میخواهیم نام ببریم که اسم و آوازه ای خوش دارند و هواداران بسیاری هم دوست دار آن ها هستند.

CAC5avFdvM

ساناز سعیدی تازه وارد اما بترکون

ساناز سعیدی بازیگر جوان و زیبای ایرانی می باشد که این روزها در سریال پربیننده از سرنوشت نقش آرام خانوم رو داره که عاشق آقا هاشم شده! ساناز سعیدی دارای چشمانی شهلااا و رنگی است اما خوشگلی اش در اینستاگرام بیشتر دیده می شود تا تلویزیون. به همین سبب که خب خانومای بازیگر تو اینستا خیلی چیتان پیتان کرده هستند هواداران بسیاری هم دارند.

ساناز سعیدی متولد 24 فروردین 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که از 25 سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و با سریال «بچه مهندس» به اوج شهرت رسید.

Untitled

الناز شاکردوست از خوشگلای قدیمی سینما

الناز شاکردوست بازیگری بسیار معروف است که قبلا تنها نقش دختران خوشگل رو بازی میکرد که یه پسر خفن هم عاشقش شده و خیلی از کاراکتر هایی که از او دیده میشد به دلیل زیبایی چهره اش چنین بود اما حالا چند سالی میشه که الناز خانوم نقش هایی متفاوت و البته خاص و سخت رو بازی میکنه و به قول معروف به پختگی خوبی رسیده و حالا بیش از پیش دوست دار داره. الناز شاکردوست از قدیمیای سینماست که چشمانی رنگی دارد و خیلی هارو شیفته خود کرده است.

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

Untitled (1)

مهتاب کرامتی و نچرال و دلربا

مهتاب خانوم کرامتی از بازیگران سن دار اما جذااابی می باشد که خیلی ها بر این باورند که او پیر بشو نیست که هیچ! هر روز خوشگلترم میشه. مهتاب کرامتی از دسته خانومایی محسوب میشه که خیلی ها کشته مردش هستند و چهره طبیعی اش نیز بیشتر این موضوع را تشدید کرده است. وی اعتقاد دارد دختران ایرانی خیلی چهره خود را تغییر میدهند و آرایش غلیظ میکنند و نسبت به این موضوع انتقاد زیادی داشت. خانوم بازیگر از چشم رنگیای سینماست که واقعااا خاصه.

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز تجربه دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف نیز میباشد.

13984172020152418+(1) (1)

فقیه سلطانی شاید کم کار اما جذاااب 

فقیه سلطانی بازیگر معروف و باحال ایرانی می باشد که در سینما و تلویزیون بسیار کم کار شده اما هنوز هم خیلی ها هستند که فعالیت اینستایی او را دنبال می کنند و عاشق چشم و ابروی خانوم بازیگر هستند. فقیه سلطانی چشمانی زیبا دارد و خودش به خودش می گوید چشم قشنگ ترین بازیگر ایرانی! البته این لقب را طرفدارانش هم به او می دهند! وی فرزند آیت الله سلطانی می باشد.

فقیهه سلطانی متولد 29 مرداد 1353 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که بسیار اهل ورزش بوده و حالا همسر فوتبالیست هم دارد و کار کارگردانی نیز انجام می دهد.

Untitled (3)

نیکی کریمی بانوی خوش چهره و خوش نقش

نیکی کریمی سالهاست در سینمای کشور فعالیت دارد و حتی حالا هم که از بازیگری شاید خسته شده به سمت کارگردانی رفته و خلاصه شخصیت خود را در این عرصه حفظ نموده و به سراغ درآمد از راه های حاشیه ای نرفته است. این بازیگر زن از خوشگلای سینما می باشد که چهره ای نچرال و زیبا با چشمانی گیرا و ناز دارد. وی می گوید متاسفانه سینمای الان پر از لب و گونه های پروتزی شده که این اصلا خوب نیست. او ازدواج نکرده و هربار هم که ازش در این باره پرسیده میشه جوابی نمیده!

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی