|

"لیلا بلوکات" بعد پاریس فاز خودشیفتگی برداشته؛ خانوم خِیریه شو از جیب سلبریتیا پر کرد!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر محبوب با کارای خیر زیاد که مدتی تو پاریس همراه خانوادش به سر میبرد. او اخیرا استوری با استایل رنگی و خیلی متفاوت گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که اخیرا با بازی تو مجموعه "از سرنوشت" تونست اسم خودش رو دوباره سر زبونا بندازه. لیلا بلوکات اولین بار با بازی در سریال "یوسف پیامبر" خیلی مشهور شد و بازی حرفه ای و مسلطش به دل خیلی از اهالی سینما نشست و بعد از اون هنرنمایی هاش رو تو فیلمای بسیاری شاهد بودیم. لیلا بلوکات تو اینستا هم فعالیت زیادی داره و به واسطه خیریه ای که مدت هاست تو مشهد راه اندازی کرده، به محبوبیت بیشتری هم داره میرسه.

لیلا خانوم که تمام خونوادش خارجن اخیرا واسه دیدنشون به اروپا سفر کرد و با عکسای جینگولش اینستا رو ترکوند. خانوم خانوما که هر روز با یه تیپ و استایل متفاوت ظاهر میشه، از چشم خیلی از کاربرا داره تبدیل به یه خودشیفته واقعی میشه و به تازگی هم یه عکس تو پیج شخصیش منتشر کرد که با یه متن انگیزشی همراه بود که بیشتر به این خودشیفتگیِ خانوم دامن زد! لیلا بلوکات با ابروهای لیفت شده و میکاپ خیلی باحال که یه تیپ سبز آبیش هم زده تنگش یه استوری تمام و کمال واسه طرفداراش گذاشت.

leilabolukat_2867967022273995475_532473594

لیلا بلوکات بعد از اروپا گردی کلا یکی دیگه شد!

لیلا بلوکات که یکی از بازیگرای مجرده و خیلی هم عادت داره به خودش برسه، اخیرا به یه سفر خارجیِ خیلی شیک و پیک رفته و میشه گفت با عکسایی که منتشر کرد دل خیلی از کاربرای فضای مجازی رو آب میکنه. خانوم خانوما با دوماد خارجی و باکلاسش و خانواده کلا خارج رفتش، همه پاریس رو زیر پا گذاشت و هر جا تونست یه عکس خیلی جذاب گرفت.

لیلا خانوم مدت زیادیه که ثابت کرده کلا کاری به کار کسی نداره و هر جور دلش بخواد زندگی میکنه از زمانی که از فرانسه برگشته، خیلی تو فاز آدمای مثبت نگر زده و مدام عکسایی با خنده و جمله های انگیزشی میذاره که حسابی کاربرا رو متعجب کرده.

165435463983ab

لیلا بلوکات عین زبل خان همه جا حضور داره!

لیلا خانوم اخیرا خیلی فعال شده و تو هر مراسم و کنسرتی دیده میشه. او هیچوقت بیکار نمیشینه و البته به همین واسطه هم تعداد بی شماری از سلبریتیا رو قانع کرده تا پولای زیادی به خیریه اش کمک کنن. درواقع از دید کاربرا خانوم بلوکات با این حضورای همیشگیش با یه تیر دو نشون میزنه و هم اینکه تیپ و استایلای جورواجورش رو به رخ بقیه میکشه و باعث بیشتر دیده شدنش میشه، هم اینکه باعث پر رونق شدن خیریه "مهر لیلا" میشه.

hashiyeh_plus_2867607908833711523_1226560600

تیپای رنگ و وارنگ لیلا بلوکات تمومی نداره!

لیلا بلوکات تو پیج اینستاش خیلی فعالیت داره و واسه کوچکترین مسئله ای سریع یه پست یا استوری منتشر میکنه، ولی کار تبلیغات انجام نمیده و این ویژگی خانوم بازیگر رو از بقیه سلبریتیا جدا میکنه. اما نکته جالب درباره لیلا خانوم تنوع بی نهایت استایلاییه که به بهانه های مختلف ازشون عکس میذاره.

به طوری که یه بار تیپ کاملا اسپرت داره، یه بار کاملا خانومانه و گاهی هم یه حد وسط براش قائل میشه که کلا معادلات ذهنی آدم رو درباره خودش به هم میریزه. انگاری که ایشون کلا عشقی کار میکنه و فازش هر چی بکشه همون رو انجام میده، ولی انصافا این حجم تغییرات دیگه خیییلی عجیب غریبه!

leilabolukat_1650708953

leilabolukat_1652422452_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی