|

تیپِ توپ زنِ علیرضا بیرانوند وقتی با هم ستِ زدن ورزشی؛ راحتیه خانوم با لباس آقاش!

 alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند با برگشتش به پرسپولیس ویدیویی جذاب ساخت که در اینباره بود اما همراه با همسرش، که پوشش خانوم خانوما سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- علیرضا بیرانوند بازیکن پر تلاش و محبوب ایرانی می باشد که تقریبا یک ماهی میشه که برگشته پرسپولیس و همچون گذشته میخواد بترکونه. علیرضا بیرانوند از فوتبالیست های درجه یکی هستش که ابتدا در نفت تهران بازی می کرد. علیرضا بیرانوند به عنوان مرد سال فوتبال ایران شناخته شد و برای نخستین بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

آقای فوتبالیست برای خیلی ها دوست داشتنی بود اما با گرفتن پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018 عملکرد خیره کننده و نفس گیری رو از خودش نشون داد و باعث شد دیگه یه ایران عاشقش بشن و بیش از پیش معروف شد. اما جدا از مسائل فوتبالی، علیرضا خان بیرانوند همانند برخی از بازیکنای مشهور دست به راهی دیگر برای جذب مخاطب زده! میپرسین چه راهی؟ 

این روزا خیلی از فوتبالیست هامون همانند آقایان سپهر حیدری، مهدی قائدی، حسین ماهینی، علیرضا نیکبخت و... با آوردن همسرانشون در فضای مجزی به طوری که جلب توجه کنند عکس و فیلم هایی منتشر می کنند که البته تو هدفی که داشتن موفق هم بودن.

علیرضا بیرانوند نیز چند باری همراه با همسرش جنجالی شد و اینبار هم با انتشار ویدیویی از خانوم بچها چنین شد چرا که ظاهر همسر وی چندان متعارف نبود و تنها با پیراهنی ورزشی و لِگی بسیار جذب حضور داشتند و کاربران همیشه در صحنه اینو گرفتن دست!

Untitled

البته که این تصویر ویدویی جذاب داشت که علیرضا بیرانوند با حضور همسر و فرزدانش ساخ و منتشر کرد. ناگفته نمونه البته که آوردن خونواده تو مسائل کاری چندان بد نیست و نشونه خوبی داره اما روندی که آقای فوتبالیست دارن میرن بیشتر شبیه به جنجال سازی هستش و رقابت با هم در نشون دادن همسرانشون!!

دابسمش و تغییرات 180 درجه ایِ همسر علرضا بیرانوند

اما در ادامه استوری بیرانوند را مشاهده می کنید که مدتی پیش منتشر کرد و به همراه زن و فرزندانش در ماشین هستند و به نوعی دابسمش اجرا می کنند و با آهنگ همخوانی می کنند. اما با توجه به تصاویری که از قبل و بعد همسرش منتشر شده سوالی پیش می آید که چرا فوتبالیست ها تا به جایگاهی بالاتر می رسند همسرانشان 180 درجه تغییر دارند.

ناگفته نماند همسر بیرانوند به جز حجابش که شل شد و آب رفت با درآمد بالای این بازیکن چهره اش را هم به قولی کوبید و از نو ساخت. در ادامه تصاویر قبل عمل و بعد از عمل همسر وی را مشاهده می کنید.

d

ee

r

بیوگرافی جالب علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 است او در خرم آباد به دنیا آمد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

Untitled

ماجرای ازدواج

همسر او دختر عمویش است که بسیار سخت توانسته با وی ازدواج کند. بیرانوند درباره ازدواجش می گوید زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شب ها به خانه عمویش می رفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی که به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد.

بیرانوند می گوید البته حق داشتند چون ما از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمویم نمی توانست دخترش را به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بدهد اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند البته همسرم هم به من علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمی توانست مقاومتی کند.

srvsd

trrt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی