|

وقتی دکترِ سوگل طهماسبی اروپایی پوشیده ولی باز سوگی ژَذابه؛ تیپش تو عروسی چی میگه!

sogol tahmasbii shayanews

سوگل طهماسبی بازیگر زیباروی ایرانی می باشد که همیشه ظاهری آراسته و متعارف دارد و اینبار هم با استایلی شیک و جذاب از خودش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- تو سینما و تلویزیون یکسری بازیگر داریم که خیلی شر ود شیطونن و از دیوار راست کم مونده برن بالا همانند خانوم ها مرجانه گلچین و یا سحر قریشی! برخی از خانوما هم هستند همانند سوگل طهماسبی شخصیتی بسیار آروم دارن و دقیقا همونجور که تو نقش ها ساده و بی آرایش هستند در واقعیت نیز چنین اند. سوگل طهماسبی تا به حال در فیلم و سرال های بسیاری بازی داشته اما خب چون هیچ موقع جنجالی نبوده و یا نقشی بسیار بولد نداشته چندان با اسم شناخته شده نیست اما مخاطب چهره سوگل طهماسبی رو به خوبی میشناسه.

سوگل طهماسبی نه تنها در شخصیت بلکه چهره ای هم یه فِیس ناز و نچرال داره که معصومیت ازش میباره. سوگل خانوم طهماسبی چندان در سینما فعال نیست و شاید به همین دلیل است که بسیاری از مخاطبین هنوزه که هنوزه حتی رنگ موی او را ندیدن و همیشه با حجاب کامل و بیشتر اوقات هم با چادر دیده شده! برخی از هنرمندان هستند همانند خانوم رویا نونهالی که اصلا به ممیک صورتشون میخوره که نقشای منفی ایفا کنند و برخی هم مثل سوگل خانوم اصلا منفی هم بازی کنه باز پَس ذهن مخاطب اینه که بالاخره یه جای سریال این کاراکتر خوب میشه!!

سوگل طهماسبی هواداران بسیاری هم دارد و در اینستاگرام فعال است. در حال حاضر نزدیک به 700 هزار کاربر، دنبال کننده او نیز می باشند. در ادامه تصاویری از وی همراه با دکتر جونش و محیا دهقانی مشاهده می کنید که استایلی زیبا و خانومانه داشت به طوری که کاربران بر این نظر بودند خانومای بازیگر باید از ایشون یاد بگیرن!

Untitled

سوگل خانوم افتاد تو خط بهاره رهنما؟!

سوگل طهماسبی همانند خیلی از همکارانش انگاری از درآمد اینستایی بدش نمیاد و خب از اونجایی که تعداد فالووراشم کم نیست، یه وقتایی ریز و مجلسی این کار رو انجام میده. البته که این روزا هر کسی داره از یه راهی نون درمیاره و خب وقتی شخص حالا یا به دلایل شخصی و یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاری مشغول نیست خب میره از راهی دیگه پول در میاره.

حالا شما فکر کن طرف بازیگره و مشهور ، خب قطعا از این موقعیت استفاده میکنه و خودش رو به درآمد میرسونه. اما سوگل طهماسبی به نظر میاد تعادل رو رعایت میکنه و مثلا همانند خانوم بهاره رهنما نیست که دیگه زیررر و رو هر چی تبلیغ و شغله درآورده باشه. خانوم بهاره رهنما دگه شور این موضوع رو درآوردن و حتی کاربر رو هم کلافه نمودن!!

Untitled

سوگل طهماسبی تو عروسی داداش جانش!

سوگل طهماسبی البته که تا همین چند وقت پیش سریالی در صدا و سیما داشت به نام "نجلا" و اصلا با محیا دهقانی به همین دلیل که در این سریال همبازی بودند بیشتر رفیق شد و حالا این دو بازیگر رو کنار هم می بینیم.

البته که در فصل اول نجلا، شخصیت نجلا رو خانوم سارا رسول زاده ایفا کردند و کیلی هم این کار هوادار پیدا کرد اما در فصل بعد محیا دهقان جایگزین شد که ابتدا بسیاری از کاربران ناراحت بودند و بعد ان نقش و کاراکتر به دلها نشست. 

سوگل طهماسبی تصاویری همراه با ملیکا شریفی نیا و محیا دهقانی منتشر کرد که برای دوست دارانش جذاب بود.

Untitled

Untitled

Untitled

سوگل طهماسبی و مدلینگی که بهش نمیاد اما حسابی توش فعاله!

سوگل خانوم طهماسبی همونطور که گفتیم از فعالین اینستاگرامه و اتفاقا تصاویر بسیار زیادی هم از خودش در این فضا منتشر میکنه. تو اینستا اینجوریه که یکسری از بازیگران زن خیلی خیلی اهل عکس بازی و ژست و این چیزا هستند و یکسری اصلا حال ندارن سال تا سال یه عکس درست درمون بگیرن و برا هوادار بذارن.

اما اون دسته اولم باز به دو دسته تقسیم میشه مثل خانومایی که دیگه خیلی دوست دارند تا همه چیز عالی باشه و به همین دلیل یا دم به دقیقه تو آتلیه تشریف دارن مثل خانوم مریم مومن و یا با گوشیشون عکس هایی میگیرن درجه یک و کلا علاقه مندن که همه تصاور جذاب باشه! یکسری هم هستند که کلا اهل عکسای یهوی و عادی هستن و زاد درگیر آراستگ ها زیاد نیستن و از روزمرگی و تفریحاشون منتشر می کنند.

حالا سوگل خانوم طهماسبی یچیزی بین این دو دسته هستش. یعنی اینجوره که هم با گوشیش عکسای الکی و یهویی زیاد میگیره و هم خیلی دوست داره عکسای ژورنالی منتشر کنه! که خب البته بیشتر عکساش یه جورایی مدلینگی هم هست! در ادامه ورزن اینستایی سوگل طهماسبی رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

بیوگرافی سوگل طهماسبی و ازدواج جذابش

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد. 

ازدواج سوگل طهماسبی

طهماسبی بازیگر خوش چهره کشورمان مردادماه سال گذشته بود که خبر ازدواجش را به اشتراک گذاشت و تصاویری از مراسم عقد این بازیگر کشورمان منتشر شد. بعد از گذشت چند ماه از اعلام این خبر ،خانم بازیگر تصاویر جدیدی از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رکگو ارسالی در

    من شخصیت ایشان رو دوست دارم .امیدوارم همیشه این شخصیت واین نجابت رو حفظ کنه !

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاازش خوشم میادمعلومه دخترخوبیه مهربون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی