|

"نازنین بیاتی" جوجو فیسی که تیریپ اجق وجق نَدوست؛ آخه پونی هم شد حیون خونگی؟

نازنین بیاتی بازیگر خوش آتیه سینمای ایران که علاوه بر یازیگری در دنیای مجازی هم کلی طرفدار واسه خودش جور کرده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نازنین بیاتی جزء بازیگران جوان و خوش فیس سینمای ایرانِ که سال گذشته با فیلم پر فروش دینامیت حسابی سر زبونا افتاد. ناگفته نمونه که خانوم بازیگر در دنیای مجازی هم بسیار پرطرفدارِ چرا که پیج اینستاگرامش بیش از 1 میلیون فالوور داره. شاید براتون جالب باشه بدونید که نازنین خانوم اولین بار با فیلم دربند وارد فضای حرفه ای سینما شد و معتقده یکی از دلایل موفقیتش رفاقت و کمک های پگاه آهنگرانی بود که در دربند هم تجربه همکاری با یکدیگر رو داشتند.

عشق نازنین بیاتی به طبیعت و سفر!

نازنین خانوم با وجود اینکه به وفور توی سالهای گذشته کار کرده، ولی هیچوقت از سفر و گشت و گذارش هم کم نکرده و همیشه واسه خودش به اندازه کافی وقت گذاشته.

download (1)

اگه یکم تو پیج اینستای نازنین بیاتی بگردین، قطعا متوجه عکسایی که با رفیقاش و تو طبیعت گرفته میشین و این نشون میده این بازیگر حسابی داره پول پارو میکنه و بعضی اوقات هم با گلایه هاش از وضع موجود نشون میده که ترسی از کنار گذاشته شدن نداره!

رفاقت جیک تو جیک با الناز حبیبی

نازنین بیاتی اینطور که معلومه رابطه صمیمانه ای با الناز حبیبی دارد. اینکه این دو بازیگر کی انقدررر با هم مَچ شدن مشخص نیست اما عکس های بغل تو بغل زیادی با هم دارند. در کل هنرمندان با بالا اومدن فعالیت های اینستایی روابطشونم خیلی صمیمی تر از قدیم شده چرا که به خاطر لایک و فالو کردنم شده به هم نزدیک میشن یا بیرون میرن و...

z

نازنین بیاتی یه کژوال پسند شیک

از این ها که بگذریم باید اعتراف کنیم که نازنین بیاتی از اون دست بازیگراییه که استال خاص خودش داره و میشه گفت که خیلی از تیپاش جون میده واسه الگوبرداری. نازنین خانوم بیاتی نه چندان اسپرت پوشه و نه چندان علاقه ای به تیپ های رسمی و عصا قورت داده ای داره، در واقع سبک پوششی ایشون کاملا به کژوال تمایل داره. البته لازم به ذکره که ایشون برای مراسم های رسمی و جشنواره ها خیلی وقت ها با استایل اسمارت کژوال حضور پیدا میکنه. برای کسانی که نمی دونند باید بگیم که فرق استایل کژوال و اسمارت کژوال در اینه که اسمارت کژوال کمی رسمی تر و سنگین تره و برای همین هم هست که نازنین بیاتی سعی می کنه در جشنواره های مهم با این سبک پوشش حضور پیدا کنه.

n

یه بیوگرافی ریز از نازنین خانوم

نازنین بیاتی متولد 15 دی ماه 1368 در شهر تهرانه. خانوم بازیگر دو خواهر به اسم ندا و نغمه داره و در حوزه های مختلف هنر مثل صداپیشگی و موسیقی هم فعالیت داشته.

او در دانشگاه آزاد رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه رو انتخاب کرد و اوایل علاقه چندانی به بازیگری نداشت، ولی پس از گذراندن درس مبانی حسش نسبت به بازیگری تغییر کرد و از طریق دوستش برای بازی در فیلم دربند انتخاب شد. او برای این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فجر شد.

c

حیوان خونگی خاص خانوم بازیگر

نازنین خانوم بیاتی حامی حقوق حیوانات هست و کلی هم به حیوون ها علاقه داره و خیلی از پست های پیجش هم مربوط به حیواناتِ. ناگفته نمونه که خانوم بازیگر خودش هم حیوون خونگی داره اونم از نوعش خاصش! نازنین خانوم علاقه زیادی به اسب های پونی داره و به نظر یکی دوتا هم از این جذاب های کوچولو رو داره که تو اصطبل نگه داری میشن و هر وقت فرصتی دست بده خانوم میره پیششون و کلی با اون ها عشق می کنه!

Untitled

n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی