|

الیکا ناصری بازیگر اَبرای یاغی رو دیدی؟ ساده بودا ولی تریپ زده عین اروپایی ها!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری از بازیگرای تازه مشهور سینماست که کم کم داره با استایل و عکسای خوشگلش دلارو میبره اروپااا.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الیکا ناصری از بازیگرای دهه هشتادی و نوپای سینما و تلویزیونه که البتتته با بازی در سریال شبکه خانگی "یاغی" مشهووور شد. الیکا ناصری همون اَبرای یاغی هستش که یاغی خان رو حسابی مجنون خودش کرد و رو مخاطب هم کلی تاثیر گذاشت. البته که خیلیا هم میگفتن الیکا ناصری چندان بازی جذابی نداشته و همانند سارا و نیکا فرقانی فقط بلد بود دیالوگ بگه نه باززززی!

الیکا خانوم شاید هم استعداد خوبی داره اما خب هنوز شکوفا نشده و کارنامه کاریش هنوز کم کاره! خب این روزا دیگه اگه از بیننده های شبکه خانگی باشید متوجه شدید که خیلی از بازیگراشون تازه دارن دیده میشن و از حق نگذریمم این راه خیلی تو روند این خانومای بازیگر تاثیر داشته و حالا این عرصه مثل مور و ملخ شده بازیگر جَوون و خوشگل موشگل! 

خب حالا از اینا که بگذریم و برسیم به الیکا خانوم ناصری باید بگیم که ایشون اهل حاشیه سازی نیست و همانند امثال سارا و نیکا هم از دور خارج نشده که جَو شهرت بگیره و عکس و فیلمای منشوریش دربیاد! اما خب خانوم خانوما عکسم کم نمیذاره و از وقتی دیده شده تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه که در ادامه یکی از جذاباشو مشاهده می کنید که قشنننگ دهه هشتادی بودن از خانوم داره میباره!

hu

ابرا خانوم فقط دل جاویدو نبرده بلکه دل یه اینستارو برده!!

جالبه بدونید الیکا ناصری فعالیتی در پیجش نداره و تنها چند تایی پست گذشته که اونهم نصفش برای سریال یاغی هستش! اما با این حال 140 هزار فالوور داره! البته که الیکا خانوم ناصری این تنها تجربه بازیگریش نیست و از بچگی در این عرصه بوده و آشناییت داشته اما اولین کاری که الیکا ناصری رو به شهرت برسونه یاغی و ابرا می باشند.

resr

الیکا ناصری نچرال و کم آرایش ولی ژاذاااب!

خب دیگه میدونیم که این روزا عمل جراحی زیبایی بین خانوما خیلییی زیاد شده و از طرفیم استفاده از لوازم آرایش تو خانومای ایرانی اونقدری زیاد هست که ایران تو هر چی رتبه نیاره تو استفاده از لوازش ارایش از مقام دارااااست! که خب این نشون دهنده کمبود اعتماد به نفس بانوان ایرانیه!

حالا این موضوع بین بازیگرای زن در سینما و تلویزیون هم زیاده که خب جدیدا بین دهه هشتادیا هم به شدت دیده میشه. شاید بگین چقر گیر داده به سارا و نیکا اما شاید باورتون نشه سارا و نیکا فرقانی حتی در این موضوع هم ید طولایی دارن و از سن خیلی کم 13-14 سالگی آرایشای غلیظ میکردن تا همین حالا که تازه 18 ساله شدن!

اما الیکا ناصری در این موضوع چندان زیاده روی نمیکنه و معمولا کم آرایش دیده میشه! از طرفی هم چهره ای نچرال داره که هنووووز وارد وادیه عمل ممل نشده، تا ببینیم بعد ها چی میشه!

yfrurf

الیکا ناصری شاخ میشکونه شاخداررر! بابا حرفه ای

شاید تصور کنین سریال یاغی اولین نقشیه که الیکا ناصری تجربه اش کرده، ولی آیا شک نمیکنین  به این همه حرفه ای بودن تو اجرای نقش که مو نمیزنه با ستاره های بزرگ سینما؟ الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم "میان ماندن و رفتن" بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده.

الیکا ناصری با اینکه سن کمی داشت اما به خوبی تونست در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …نقش آفرینی کنه و از همون موقع به توانایی های خاصش در بازیگری دست پیدا کرد.

ydtrs

s

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی