|

وقتی زنِ بهرام رادان با کلی آرا ویرا میشه یکِ تبلیغات؛ خانوم خودش باس جیران آقاش میبود!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری زنِ بهرام رادان که بلاگر معروف و خوش استایلی به شمار میاد، جدیدا از فاز خفنش تو یه کشور خارجی با آقا خوشتیپش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان بازیگر خوش چهره و فوق العاده محبوبه که این روزا با سریال "جیران" داره حسابی میترکونه و طرفداراش رو روز به روز بیشتر از پیش میکنه. بهرام رادان اما چند وقتی میشه که با یکی از بلاگرهای خیلی لوکس و لاکچری و البته خیلی جیگول ازدواج کرده و حالا بعد کلی سال که طرفداراش سر و دست میشکوندن واسه مجردی آقای محبوبشون، باید با تاهل ایشون سر کنن. زنِ بهرام رادان یا همون مینا مختاری از بلاگرا و مدل آرتیستای محبوب تو فضای مجازیه که با تیپ و فیس اروپاییش کلی به آقاشون اومده.

اما چند وقت پیش این خانوم خوش استایل به همراه آقا بهرام عکس هایی رو استوری کردن که اونا رو در یه سفر تفریحی طبق معمول نشون میداد که اسکناس ازش شُره میکرد. بهرام خان که تو سال های بازیگریش تونسته به اندازه کافی واسه خودش مال و منالی به هم بزنه، با ازدواج خفنی که انجام داد، ثابت کرد که دو طرف وقتی تو پول غَلت بزنن یعنی چی و چقدر خفن و شاخ میتونن اینستا رو بچرخونن.

البته این دو تا عکس جدای از هم دیگه مینا و بهرام رو نشون میده، ولی خانوم خانوما تو یه رستوران فوق العاده لاکچری و آقاشون تو پنت هاوس داره آب بازی میکنه و ژست گرفته در حد بین الملل که کفِ همه میبره.

hg

537345754

وقتی زنِ بهرام رادان با کلی آرا ویرا میشه یکِ تبلیغات!

مینا مختاری در طی این مدت ثابت کرد که علاقه زیادی به پُز دادن از طرق مختلف داره و البته به دلیل استایل و چهره تو دل بروش واسه کارهایی مثل تبلیغات بسیار مناسبه. حتی این موضوع تا جایی پیش میره که بازیگر محبوب یعنی بهرام رادان اصلا تو اینستا به چشم نمیاد و با وجود اینکه الان داره حسابی با سریالش میترکونه، اما خانوم جونش با استایلای میلیاردیش و ژستای خاصش که تو تبلیغات مختلف حضور داره، شده یک همه اینستابازا!

البته یه سری تناقض ها هم درباره این خانوم خوش استایل دیده شده که مثلا یه جا داره با جواهرات گرون قیمت که سر تا پای خانوم رو نگین بارون کرده پز میده و یه جای دیگه با کلی خاص بازی و البته پوشش کاملا متفاوت داره چای گلستان رو تبلیغ میکنه. این همه تناقض عجیب نیس؟!!!

hg

وقتی زنِ بهرام رادان از اروپا هزااار پله جلوتر رفته!

بهرام خان خیلی وقته که فقط و فقط تو فیلمایی بازی میکنه که اونو خیلی خاص و خفن نشون بده و تو آخرین فیلمی هم که ازش دیدیم یعنی "گربه سیاه" این موضوع فوق العاده مشهود بود. اما اگه تا حالا فقط این موضوع رو راجع به بهرام خان تصور میکردین پس بهتره از خانوم بسیار لوکس و لاکچریش بگیم براتون که هر استایلیش یا برنده و یا خاصِ خودشه که کسی تابحال ندیدتش. مینا مختاری که تو میکاپ کردن فعلا میون بلاگرای معروف حرف اول رو میزنه، تیپای شاه کُش همه زده تنگش و دِ برو که رفتیم!

g

mimo.by.mina_1631447235_1

jh

کمی بیشتر مینا مختاری رو بشناسیم!

مینا مختاری همسر بهرام رادان یه طراح لباس خیلی خفن و مدلینگ تموم عیاره که تو تهران یکی از بزرگترین و خاص ترین مزون ها رو داره. این خانوم خوش چهره تابحال توی پیجش حرفی از سن و سالش نزده و بی تردید از زمانی که با آقای رادان ازدواج کرده، حسابی بیشتر از قبل معروف شده و کافیه هر از چند گاهی یه عکس بذاره کنار این آقای خوشتیپ تا همه اینستا بریزن تو پیج خانوم واسه دیدن بهرام خان تو اون روز و از ارتباط خاص این دو نفر مطلع شن.

البته اینکه این رابطه احساسی میون بهرام و مینا از کی شروع شد و هنوزچندان کسی نمیدونه، ولی آنچه که مسلمه خبر با هم بودن این دو پیش از ازدواجشون رسانه ای شد و اون اوایل اینطوری میگفتن که آقای رادان خیلی راغب به این ازدواج نبود. ولی خب چیزی که الان مشخصه اینه که این دو نفر با هم روابط مسالمت آمیزی دارن!

84565

rt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی