|

وقتی گلشیفته فراهانی میشه سوگولی واسه اونوریااا؛ خانوم یهو چه نافرم سقوط کرد!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر جذاب و با استعدادی است که خیلی زود تونسته خودش رو از یه وضعیت نامناسب به قله بازیگری برسونه و بشه یه بازیگر طراز اول

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر جذابی است و یجورایی میشه گفت موفق ترین بازیگر ایرانی در سطح بین المللی است. خانوم بازیگر که تو ایران با درباره الی و میم مثل مادر به شهرت رسید یکی دو سال بعد از ایران رفت و در ابتدا به فرانسه رفت و سپس راهی آمریکا شد. گلشیفته در ابتدا بنا به دلایلی بعداً خودش گفت ناخواسته بود تو یکی دو فیلم نامتعارف ایفای نقش کرد و البته عکس نه چندان پوشیده خانوم هم رفت روی جلد مجله ها و خیلی ها تو ایران نا امید شدن که نکنه گلی می خواد به بیراهه بره!

گلشیفته البته خیلی زود به مسیر درست برگشت و با تکیه به توانایی ها و استعدادی که داشت تونست به تدریج با حضور تو چند فیلم و سریال خوب و همچنین کار کردن با کارگردان های مطرح نظیر جیم جارموش و قرار گرفتن در کنار سوپراستارهای سینمای هالیود نظیر دیکاپریو و جانی دپ به یک چهره موفق تبدیل شد.

1612508658_R2rE1

وقتی گلشیفته ما شد سوگولی کارتیه!

یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت.

کارتیه سال گذشته کالکشنی به نام حس ششم ارائه کرد که در آن از طرح ها از بافتِ سنگهای کوه، طلوع آفتاب در مناطقی خاص، بیابان و مواردی دیگر الهام گرفته بود کارتیه امسال هم مرکز توجهش به طبیعت و زیبایی های اون بوده که به نظرم خیلی زیبا نظر همه رو به سمت زیبایی های جهان هستی جلب کرده. کارتیه برای کالکشن زیبایی های جهان مانند سال گذشته گلشیفته فراهانی را به عنوان مدل انتخاب کرد.

اما کارتیه چی تو گُلی جست؟

گلشیفته خانوم به دلیل بیس نچرال و جذاب چهره اش همواره در میون بازیگران و مردم به عنوان یک خوشگل بی ادعا شناخته شده، ولی تابحال کسی به ترکیب او و جواهرات غرق در نگین فرانسوی فکر نکرده بود تا اینکه کارتیه اومد به سراغ خانوم بازیگر و باتوجه به اینکه روح جواهرات کارتیر با رنگ پوست های تیره بیشتر جلا پیدا می کنه در نهایت مَچ شدن این دو زیبایی یه کار جذاب شد و گلشیفته فراهانی هم به عنوان یکی از مدل های شرقی حالا به شدت مورد توجه مدیران کارتیه قرار گرفته و به نوعی پای ثابت تمام مراسم های رونمایی این برند معروف شده است.

e

سقوط آزاد گلشیفته فراهانی تو زندگی شخصی!

گلشیفته فراهانی هرچقدر تو زندگی حرفه ای و دنیای بازیگری خوب بوده به همان اندازه تو زندگی شخصی ناموفق بوده و یه جورایی میشه گفت هرچی تو بازیگری بالا تر رفته اونور به جاش هی بیشتر سقوط کرده! خانوم بازیگر تا حالا سه چهار باری ازدواج کرده و جالب اینکه به جز اولی که مربوط به زمان حضور گلی تو ایران و البته جوونی های خانوم بازیگر بوده بیش از یک سال دوام نداشته!

همسر-گلشیفته

این موضوع که گلشیفته خیلی زود از عشق فارغ میشه باعث شده که پشت سر خانوم حرف و حدیث زیاد باشه و هر از چند گاهی اسم خانوم بازیگر در کنار یک نفر قرار بگیره مثلا تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک جوان جذاب عرب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که برخی رسانه ها برای توصیف این عکس تیترهای عجیبی استفاده کرده اند نظیر شوهر عرب گلشیته فراهانی یا حتی گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب.....اما داستان این عکس پرحاشیه چیه؟ اول اینکه این عکس مربوط به 10 سال پیش است و در حاشیه فستیوال فیلم ابوظبی است که گلشیفته فراهانی تو این فستیوال حضور داشت.

Golshifteh+Farahani+Mohammad+Sultan+Al+Habtoor+4J8R1F8u9uWx

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی