|

نگار جواهریان با دوتا تیکه پارچه استایل زده آنجلینا کُشون؛ پاشنه بلنداش مال عروسیشه!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان رو میشه از بازیگرای ناب و ساده سینما دونست که برخلاف همسرش دوست داشتنیه، حتی تو استایل و فیسش که این خودش کلی اعتماد به نفسه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تو سینما و تلویزیونه ما دیگه دیدن خانوما با فیس و استایل های متفاوت و چیتان پیتان شده و جذاب عادی شده، جوری که انگاری مسابقه ای عظیم میونشونه و هرکی کمتر بماله یا کمتر عمل ممل داشته باشه از قافله عقبه! اما یکسری انگشت شمارم بینشون هست که مثلا نگار جواهریان یکیشونه و میشه گفت از خوشگلترین بانوان ساده سینماست. نگار جواهریان بعد از ازدواج با رامبد جوان بیش از پیش مشهور شد اما نباید از کارنامه کاری جذاب نگار جواهریان گذشت چرا که قبل از رامبد خان هم خانوم بازیگر خانوووومی بود واسه خودش تو بازیگری!

نگار جواهریان به مانند خیلیا نیست و یه فیس نچرال و درست حسابی داره نه مثل امثال خانوم نیوشا ضیغمی و یا فلور نظری که سرتا پا پروتز و جراحی هستند! شاید خیلیا باشن که بخاطر برنامه خندوانه چندان از رامبد جوان خوششون نیاد و به نظرشون دو رو باشه اما نگار جواهریان رو کمتر کسی پیدا میشه که دربارش نظری منفی بده و یا حاشیه براش بسازه که خب این برمیگرده به شخصیت خود فرد که با وجود همسری جنجالی خودت انقدر محبوب و دوست داشتنی باشی.

اینهمه از سادکی این بازیگر جذابمون گفتیم در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

نگار-جواهریان

7

نگار جواهریان بهش نمیاد ولی چه کوهنورد خفنیه!

نگار جواهریان این اواخر حسابی سعی داره از خودش یه غول خفن که از بقیه عقب تر نیست تو فضای مجازی بسازه. در ادامه ی انتشار عکسای آتلیه ای که خانوم ثابت کرد توی این کار هم مثل بازیگریش خیلی شاخه، حالا میخوایم بپردازیم به فازای ورزشکاری این خانوم خوش استایل که یهو با پست کردنشون شوکه شد.

چند وقت پیش نگار جواهریان عکس هایی توی پیج اینستاش گذاشته بود که او رو با یه تیپ کوهنوردی در بالای کوه نشون میداد که یعنی یه قله رو فتح کرده بود. اما نکته ای که درباره این عکس نظر کاربران رو به خودش جلب کرده بود اینه که خانوم خانوما بدون آقا رامبد و با یه اکیپ ترکیبی رفته بود کوه!

o

ترانه علیدوستی کَل همزاد ترکیه ایش رو خوابوند!

خیلی از بازیگرانمون هستند همانند مثلا لیلا اوتادی که یه شبیه به خودشون اونور آب دارند. حالا کی؟ اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکاییه که از نگاه مخاطبین همزاد لیلا خانومه!

البته این تنها یک مورد بود و مثال های زیادی هستند که با یه سرچ ساده پیداشون میکنید. اما نگار جواهریان نیز یه شکل خودشو داره که این یکی همین بغل گوشمونه! ترکیه رو که میدونید مثل مور و ملخ بازیگر داره و یکی از هنرمندای جذابش شباهت زیادی به نگار جواهریان داره که در ادامه مشاهده می کنید.

نگار-جواهریان-و-سرنای-ساریکایا

نگاری که رامبدو از دست سحر قاپید! ازدواجی لوکس

نگار جواهریان و رامبد جوان هر دو دی ماهی هستند و اولین بار تو فیلم جعبه موسیقی با هم همبازی بودن و بعد از هشت سال دست تقدیر اون ها رو به هم رسوند. فاصله سنی بین رامبد و نگار 11 ساله و این سلبریتی های خیلی محبوب جشن عروسیشون رو در یونان برگزار کردن که البته با حواشی هم روبه رو شد.

نکته حالب توجه اینه که این دو بازیگر خیلی علنی تمام کاراشون از عروسی تا خوش گذرونی و به دنیا آوردن بچه رو تو کشورهای خارجی انجام دادن و انگار که پشتشون به منبع خیلی خفنی گرمه که بعد از این همه اتفاق هنوز اون ها رو در صدر برنامه های تلویزیونی و سینمایی میبینیم.

rambod-negar

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران است. او همسر رامبد جوان و زاده ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ است. وی بازیگری را در سن ۱۴ سالگی شروع کرد و در سال ۱۳۸۰ توانست برای اولین بار در مقابل دوربین هنرنمایی کند. صداپیشگی، نویسندگی، بازیگری، ترجمه و طراحی صحنه از اقداماتی است که جواهریان در طول این سال‌ها انجام داده است.

نگار جواهریان کارنامه درخشانی دارد که در آن سیمرغ بلورین بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر به چشم می‌خورد.

hashiyeh_1633353069_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی