|

جلف بازی "صبا راد" دَم پر همسرش وقتی فیگور میاد پرستیدنی؛ مجری ساده و اطوار عجیب!

saba rad shayanews

صبا راد از چهره های مشهوریه که این روزا شده بلاگر مشهور و با استفاده ریز و مجلسی از سرویس اینستاگرام خونه دار نیز شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد رو شاید بشناسید و شاید هم نشناسید چرا که خانوم خانوما قبلنا مجری برنامه "به خانه بر می گردیم" بود و حالا شده بلاگر اینستاگرامی که خب همین موضوع هم باعث شد تا صبا راد هم محبوب تر بشه و هم منفور تر. این روزا دیگه هررر کی از راه رسیده شده یه پا بلاگر و دارای اسم و رسم که خب شما فکر کن شخص خودش این وسط مشهووورم باشه، ده هیچ از بقیه جلوتره نافرررم. صبا راد البته که ابتدای کار خود را با آشپزی و آموزش شروع کرد و بعد یواش یواش نظرش نسبت به این فضا تغییر کرد و حالا آماده سازی خودش رو آموزش میده و برخلاف اونچه که قبلا تصور میکرد خیلیییی هم این روند بگییییره!! حالا یعنی چی؟ یعنی اون تایم صبا خانوم باید کلی تلاش میکرد زحمت میکشید پول خرج میکرد تا فلان غذا رو بپزه و تهیه کنه تا بلکه بتونه آموزشش رو بذاره و فالوور جذب کنه، اما حالا همون صبا راد تنها با یک سلفی پولی در میاره که به اندازه یک ماه کار کرد کارمند هستش!!

unknown_277602846_510233677484501_1436250321919733095_n (1)

وقتی صبا راد خودنمایی داره! یعنی هم خودشو نمایان میکنه و هم زار و زندگیشو!

دقت کردید؟ تنها با یک سلفی! بله صبا بانو این روزا حسابی خودنما شده که البته این واژه دو پهلو داره. یکی اینکه فخرفروشی میکنه و دائم در حال نشون دادن زار و زندگیشه و دوم اینکه خودش رو نشون میده و با نمایان کردن فیزیک و استایل خودش جذب فالووری عجیب داره.

مثلا صبا راد همین چند وقت پیش تصاویری رو به اشتراک گذاشت که خب تو عکس همسر مانی رهنما صاف و معمولی ایستاده اما صبا بانو با قوس دادن به کمر و آستین بالا زدن و فیگور پا و .... سعی بر این داشته تا جذاب تر به نظر بیاد و در نهایت جلب توجه کنه! قطعا تو این دوره زمونه این عکس از عکس قورمه سبزی بازدید و کامنت بیشتری داره!

unknown_283741454_423043522628554_324903360553658581_n

unknown_282586060_112716678003208_5240231625922473349_n

صبا راد این مدلی اجاره خونش میشه صاحب خووونه!

حالا شاید براتون سوال بشه یعنی چی که صبا راد با یه استوری و یه عکس میتونه حقوق یک ماه کارمند رو بگیره؟ اینجوریاست که میدونید حتی الان با وجود فیلترینگ هم بسیاری از بلاگر ها هستند که هنوزم نونشون تو روغنه و تبلیغاتشون رو دارند. یکی از این افراد که ظاهرا آسیب چندانی  هم از لحاظ مالی نخورده صبا راد هستش که همچنان مدااام تبلیغات داره. 

اما هزینه جالبی که در مقابل دریافت میکنه اینه که برای یک استوری بی حضور خودش و تنها با صدا مبلغی میلیونی دریافت میکنه و از طرفی هم اگه این معرفی نیاز به چهره و حضور خودش داشته باشه مبلغ میره بالا و بالاتر! حالا شما فکرشو کن که چندین استوری باشه قطعا به چند ده میلیون میرسه و اینجوریاست که خیلی راحت صبا رادی که تو چند ماه پیش میگفت خونمون اجاره هستش یهو میاد میشه مالک!! که خب نشون میده یا اون تایم خالی بسته و یا با درآمد نجومی به خواستش رسیده!

موتورسواری+صبا+راد+با+بازیگر+معروف+مرد+در+ترکیه+++عکس

صبا راد شده گوگوش از نوع داخلیش!

صبا راد بعد از اینکه از تلویزیون رفت به همراه همسر موزیسینش راهی ترکیه شد و حدود یک سالی اونجا موند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگر هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشون خودش رو در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خواند و جلوی همه فالوورها شوهرش را بوسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی