|

وقتی مهناز افشار با دُخیش ژست اومد و تتوهاش تابلو شد؛ تارزانی از دیوار راست رفت بالا!

mahnaz afshar shayanews

لیانا دختر مهناز افشار می باشد که از بچگی آلمان بزرگ شده و چندان تو حال و هوای حواشی مامان باباش نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار از بازیگرای سابق اما مشهور و دوست داشنی در سینمای ایران می باشد که سالهااا در این عرصه فعالیت داشت اما انگاری از جایی یه بعد خانوم بازیگر راه و رسم دیگه ای رو دلش خواست و همین شد که مقدمات رفتنش قدم به قدم جور شد. مهناز افشار از وقتی سودای رفتن اومد به سرش که با آقازاده ازدواج کرد و مهریه سنگینی که داشت شد سوژه ای عجیب واسه مخاطب! بعد که یکم گذشت و داستان زندان رفتن همسرش پیش اومد مهناز افشار نیز به یکباره غیبش زد و پرید ترکیه! اینجاست که کاربر برق از چشماش پرید که چیشد؟ چرا مهناز خانوم تو برنامه گات تلنت داره دیده میشه کنار چهره های ممنوعه؟ مهناز افشار رو شاید بشه گفت بعد از گلشیفته بازیگریه که مهاجرتش خیلی سر و صدا کرد.

اما حالا دیگه مهناز افشار حسابی جای پاش رو تو آلمان سفت کرده و از اونجایی که خونواده همسر سابقش در آلمان زار و زندگی مرفهی داشتند و دارند، مهناز بانو نیز دست دخترشو گرفت و برد اونجا. اما گفتیم دخترش! مهناز افشار دختری داره به نام لیانا که به دور از جنجالات مامان باباش هستش چرا که خانوم بازیگر هیچگاه نزاشت لیانا قاطی حواشی بشه و کم و بیش هم ازش عکس منتشر کرد! اما به تازگی مهناز افشار با انتشار تصویری از خودش و دخترش در رابطه با روز عشق صحبت هایی کرد.

البته که برخی از کاربران هم به تتو های گردن این بازیگر اشاره کردند!

Capture

فتوشاپ بازی مهناز افشار وقتی نشون میده سن فقط یه عدده!

مهناز افشار از وقتی که رفته حسابی داره عکس و فیلمه که از خودش و گاهی هم دوستاش و دخترش و ... منتشر میکنه اما از اونجایی که همیشه با گوشی خودش عکس گرفته و چندان اهل فتوشاپ بازی و حرفه ای طور عکاسی نبوده، اینبار وقتی که تصاویر خفن خود را به اشتراک گذاشت کاملا فرق داشت با اون مهنازی که تا به اینجای کار دیدیم.

مهناز افشار در کل خیلییی بلد نیست ژست آنچنانی بگیره اما خب حداقل در مقابل بازیگرانی مثل فریبا نادری در این راستا تلاش بیشتری داره و بهتر عمل میکنه. مثلا در ادامه تصاوری از وی مشاهده می کنید که انگاری مهناز رو ده سالی کشیده عقب و با میزان فتوشاپ غلیظی که داره حسابی جذاب ترش کرده.

unknown_321379284_698062971773662_7870235248225533700_n (1)

مهناز افشار واسه دل فالووراش تارزان هم شد!

این روزها چهره های مهاجرت کرده که ای که اونور آب زندگی می کنن به شدت شدن میکروفون به دست و هر کدومشون از طریق پیج های اینستاگرامی خود در رابطه با شرایط چند ماه اخیر ایران نظر میدن. اما در این بین شخصیت هایی مثل مهناز افشار که مهریش با پول همسر آقازادش بوده چندان محبوب نیستن بین فالوورا و از طرفی هم پشتیبانی از معترضین رو بهانه ای کرد تا بتونه دوباره خودش رو محبوب کنه و از اون منفوریت عمیقش در بیاد.

مثلا مدتی پیش مهناز افشار در خودنمایی متفاوتی که داشت، تصاویری از خود در حال صخره نوردی منتشر کرد که این تصاویر نیز با نظرات مختلف کاربران همراه بود. 

58

مهناز افشار بازیگر خوبی بود اما نشون داد مدل خوبی نیست!

مهناز افشار در ایران که بود خب غرور بیشتری داشت اما حالا با زندگی در اونور آبها و البته دوستی و رفاقت با شخصیت های خارجی و ایرانیه مقیم اونور، به نوعی تغییر رفتار و ظاهر داده و حالا گهگاهی تصاویری ازش دیده میشه که نشون میده خانوم بازیگر کمی تا قسمتی علاقمند به مدلینگ هم شدن که البته میگن هر کسی را بهر کاری ساختن! قطعا مهناز افشار بهر مدلینگی نیست چرا که دلیل نمیشه وقتی چهره ای مشهوره و هوادار زیادی داره پس بااااید حتما بزنه تو کارای اینچنینی!

البته که تو خود ایران بانوان بازیگر بسیاری هستند همانند بهاره رهنما که چنین توهمی دارن و فکر میکنن چون شهرت پیدا کردن پس چهره و اندام و سبک ظاهرشون دیگه اهمیت نداره و میتونن برای هرکار و باری برن جلو! مهناز افشار نیز چنین است و با وجود اینکه تو حوزه بازیگری عملکرد خوبی داشته اما مدل خوبی نیست!!

236926_419

ویدیو بی محتوای مهناز افشار با آرش که محتوایی ناجور داشت

مهناز افشار از وقتی که رفته تا مدتهاااا با کلاه و سربند و تیکه شال و این جور چیز ها دیده میشد و مثلا سعی بر این داشت تا کشف حجاب کرده خطاب نشه، اما بعد از اینکه مطمئن شد ایران بیا نیست اونوقت بود که خانوم خانوما رو شکوووفا شده دیدیم.

مهناز افشار در آلمان چندان خط قرمز هارو رعایت نمیکرد و نمیکنه که خب همین موضوعات براش میشه چنجالی، گرچه واسه خود خانوم بازیگر عادی به نظر میرسه اما خب فضای مجازیه و هزار جور حرفش!

مهناز افشار بعد از مسابقه گات تلنت خیلی با آرش خواننده لس آنجلسی عیاق شد در حدی که تصاویر بسیار صمیمی اونها مورد بحث قرار میگرفت. اما مدتی پیش این دو چهره دیگه ته جنجالات و درآوردن و ویدیویی منتشر کردن که در اون مهناز افشار تو خونه آرش هستش و در حالی که هر دو حوله پیج هستند یه فیلم ریز و بی محتوا میگیرن!

و اما کمی بیشتر با مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی