|

بدنسازی خفن پردیس احمدیه که بهش نمیاد؛ ژستای بلا گرفته دُخی پوست شیر چه سانتی مانتاله!

pardis ahmadie shayanews

پرئیس احمدیه بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا تو پوست شیر ایفای نقش داره و تو اینستاگرام هم تصاویری دلبرانه و ورزشی از خودش به اشتراک میذاره.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا دیگه سریالای شبکه خانگی هستند که حرف اولو تو عرصه فیلم و سریال میزنن چرا که سریالای تلویزیونی که شدن یکی از یکی آبکی تر و سینما هم بنا به محدودیت هایی که در تعداد ساخت داره، چندان نمیتونه همیشه و همیشه رو بورس باشه. اما شبکه خانگی به خصوص بعد از کم شدن کرونا به شدت اوج گرفتن و حالا پشت بند هم سریال هایی رو می بینیم که ساخته و پخش میشن با بازیگرا و فیلم نامه های متفاوت. یکی از اونها سریال "پوست شیر" هستش که خیلیم طرفدار پیدا کرده. البته که برخی بر این باورند یاغی نیز شروعی خوب داشت و پایانی نه چندان تعریفی؛ اما پوست شیر تا به اینجای کار مخاطبان بسیاری رو از خودش راضی نگه داشته که خب داستان حول و حوش دختری به نام ساحل میچرخه با بازیِ پردیس احمدیه. پردیس احمدیه چهره نچرال و جذب سینما که با بازی در فیلم "لاک قرمز" به شدت شهرت پیدا کرد اما اون تایم خیلی کوچولو تر از حال حاضرش به نظر میرسید در حالی که شاید باورتون نشه اما پردیس احمدیه بانویی 30 ساله است که حالا هواداران بسیاری دارد.

Untitled

پردیس احمدیه و تفاوت بارز و جذابش با سحر قریشی!

پردیس احمدی به مانند همه همکاران خود تیپ و پرستیژ کاری خودش رو داره و در اینستاگرام نیز فعاله. خانوم بازیگر تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره اما اصولا اهل حاشیه سازی نیست و از اونجایی هم که استعداد خوبی در حوزه شغلی خودش داره، تلاشش بر این بوده تا از همون راه و رسم حرفه ای و هنریش بالا بره و جایگاه پیدا کنه نه به مانند بانوانی همچون سحر قریشی که یک دستشون به نردبان عوامل پشت صحنه بوده و دستی دیگر بر ابراز وجود از طریق حواشی اینستاگرامی داشته اند!!

pardisahmadiyeh_1613411798

تریپ پسرونه پردیس احمدیه که به لحن دخترونش نمیاد!

اما پردیس احمدیه همونطور که گفتیم تو فضای مجازی اکتیوه و اصولا علاقه وافری هم به تریپای خاص داره. اما مدتی پیش خانوم خانوما تصوری از خود در آسانسور به اشتراک گذاشت که استایلی پسرانه طور داشت جوری که انگاری همین الان راهیه کوهنوردی بوده! این عکس با نظرات مختلف کاربران همراه بود که خب یه امر طبیعیه وقتی متفاوت باشی نظرات هم متفاوتن!

165561654246fc

البته که این اولین باری نبود پردیس احمدیه با این چنین ظاهر ورزشکارانه ای دیده میشه و خانوم بازیگر تقریبا عادت داره، میگید نه؟ در ادامه نمونه ای دیگر و جالب از وی مشاهده می کنید.

پردیس-336x600

وقتی پردیس احمدیه تو اکران میخواد خاااص باشه و میترکونه!

خب همونطور که گفتیم پردیس احمدیه نیز به استایل خود اهیمت زیادی میده. پردیس بانو از دهه هفتادی‌ های موفق سینمای ایرانه که در طول مدت نه‌ چندان طولانی حضورش در سینما هم انتخاب‌ های خوبی داشته. او شخصیتی جدی، مستقل و مصمم از خود نشون میده و این ویژگی ها همونطور که از شخصیت او پیداست در استایل و انتخاب لباس هایش هم به خوبی قابل مشاهده می باشد. این بازیگر جوان بیشتر اوقات لباس های ساده و کلاسیک مورد توجهش هستند ولی جالبه که بدونید اگر بخواد متفاوت لباس به تن کند این حرکت رو مصصم و با شجاعت انجام میده. مثلا استایل نارنجی مشکی پردیس احمدیه در اکران فیلم دارکوب یکی از استایل های زیبا و جسورانه این بازیگر جذاب محسوب میشه که در عین سادگی نگاه هارو به سمت خودش خیلی کشوند.

پردیس+احمدیه

پردیس احمدیه دختر موزیسینی که افتاد تو خط حرفه ای شگفت انگیز

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

پردیس+احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی