|

بهاره رهنما که دوباره داره چاق میشه عمل و رژیم فایده نداشت انگار / الهام حمیدی رقیبشه

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم یه جورایی همیشه حاشیه داره و انگار یه روز از عمرش هم بدون حاشیه نبوده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم قدیمی محسوب میشه ولی خب اونقدرا که باید و شاید فیلم فاخری نداره و این روزا هم اصلا حضوری جلوی دوربین نداره و مشغول بازیه تئاتره که خب دلیل این حضور نداشتن رو اینطور عنوان کرد که کارگردان های تلویزیونی به بهاره رهنما به خاطر این که همسر سابق پیمان قاسم خانی هست کار نمیدن چون میخوان با پیمان خان که نویسنده هست همکاری داشته باشن و خب احتمالا با بودن بهاره خانوم در فیلم اون ها، اینطور حدس میزنن که این همکاری مقدور نباشه ولی خب داریم راجبه بهاره رهنما صحبت میکنیم کسی که به این راحتی ها از تک و تا نمیفته!

شاید بپرسید چرا؟ خب بهاره رهنما وقتی دید بهش کار نمیدن خودش فیلم ساخت و شد کارگردان و بازیگر الان هم داره تئاترهای مختلف بازی میکنه و خب یه پیج میلیونی هم داره که با استفاده از اون برای تئاترهاش تبلیغ میکنه و اینطوری بلیط های نمایشش سولد اوت میشن و از طرف دیگه بهاره خانوم با این پیج تبلیغات هم میذاره که این هم خودش یه راه بیشتر پول در آووردنه ولی مهم تر از همه صفحه ی اینستاگرامی بهاره رهنما حکم نجات دهنده ی ایشون از فراموش شدن رو داره یعنی در صورتی که این پیج نبود احتمالا تا الان بهاره خانوم با کم کاری که داشت به فراموشی سپرده شده بود هر چند که حالا سپرده نشده پس در ادامه بریم به سراغ این روزای خانوم بازیگر.

بهاره رهنما

چرا بهاره رهنما واقعی و الکیش اینهمه بدتیپه آخه؟ یه بار خوشتیپی رو امتحان کن شاید خوشت اومد خانوم!

یه موضوعی که همیشه در مورد بازیگرها بسیار توی چشم بوده و نظرات مختلفی رو به خودش جلب میکنه تیپ و استایل اون هاست چرا که بالاخره بازیگرها برای خودشون استایلیست دارن و خب میتونن خیلی از لباس ها رو مد کنن و یا از مد بندازن و برای مردم همیشه بازیگرها اینطور به نظر میان که همیشه روی مد هستن ولی در این بین خیلی بازیگر هم داریم که روی مد نیستن که هیچ از مد هم عقب نیستن که باز هم هیچ بلکه بدتیپ هستن، بدتیپ! بله این دوستان یه تنه میتونن مرزهای خوشتیپی و خوش استایلی رو جابجا کنن البته در جهت معکوس. 

خب یکی هم نیست که بهشون بگه که برای تیپ هایی که میزنید حداقل از اطرافیانتون کمک بگیرید شاید اون ها نظر خوب و سازنده ای بهتون دادن ولی دریغ مثلا فرشته حسینی و نوید محمد زاده به نظر خیلی ها یه زوج بدتیپ هستن البته که خیلی ها هم میگن که تیپ های این زوج خاص رو هر کسی درکش نمیکنه ولی با این وجود هم باز خیلی ها این زوج رو به بدتیپی میسناسن حالا میخوان هر چقدر خاص باشن چون تیپ خوب میتونه روی اکثریت افراد تاثیر بذاره نه اقلیت.

حالا چرا اینا رو گفتیم چون بهاره رهنما هم بین بازیگرا همیشه از اون دسته از بازیگرا بوده که به بدتیپی شناخته میشده و توی تاریخ بهاره خانوم برای یه بار هم که شده با تیپ خوب رویت نشده و خیلی ها دیگه به کلی از این که ایشون رو با تیپ خوب ببینن قطع امید کردن ولی یه موضوعی که خیلی راجبه بهاره خانوم جالبه این هست که ایشون حتی استایل هاش برای تئاترهاش هم خوب نیست چون بالاخره یه طراح لباس که داره اون تئاتر ولی چی میشه که بهاره رهنما در تئاتر جدیدش مثل فالگیرا ظاهر میشه!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما لاغر کرد ولی هنوز هم چاقه چرا؟

خیلی از افراد این روزا در تلاش برای لاغر شدن هستن و برای این موضوع حسابی تلاش میکنن از ورزش بگیر تا رژیم های سخت ولی خب بعضی ها در این بین کم میارن و میبینن اون جوابی که باید رو نمیگیرن بنابراین دست به دامن عمل های جراحی میشن مثل اسلیو معده و لیپوساکشن تا از این طریق لاغر بشن که خب هر دو عمل های سختی هستن و در برخی از مواقع میگن که حتی امکان برگشت هم دارن که این واقعا حرص دربیاره چون شما اون همه سختی رو برای یه موضوعی که قطعی صد در صد نداره تحمل میکنی!

حالا بهاره رهنما هم مدت هاست که عمل اسلیو معده انجام داده و خب با گذشته بسیار فرق کرده و وزن زیادی رو از دست داده چون یه زمانی خانوم واقعا دیگه داشت با اضافه وزنش تغییر چهره میداد و سنش زیاد دیده میشد خب حالا ایشون بسیار فرق کرده و جوون تر شده ولی موضوعی که هست اینه که هنوز هم در اصل ایشون چاق هستن یعنی قبلا خیلی چاق بودن و الان چاق هستن!

بهاره رهنما

بهاره رهنما

وقتی الهام حمیدی روی بهاره رهنما رو کم میکنه و مچشو میخوابونه

گفتیم که بهاره رهنما این روزا در لاغرترین حد خودش داره به سر میبره ولی به تازگی تصاویری از الهام حمیدی منتشر شده که نشون میده خانوم بازیگر به شدت کاهش وزن داشته و به گفته ی خیلی ها زده رو دست بهاره خانوم چون قشنگ صورتش نصف شده و تازه به این میشه گفت لاغری!

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی