|

بهنوش بختیاری کشف حجاب کرد و در تایتانیک سر لخت شد!

بهنوش بختیاری کلیپی از خود در فیلم تایتانیک منتشر کرد و این شائبه را ایجاد کرد که کشف حجاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که با استفاده از تکنیک های جلوه های ویژه تصویر سر خود را روی بدن بازیگر نقش رز در تایتانیک گذاشت و ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد. رسانه ها با شیطنت از جمله “بهنوش بختیاری کشف حجاب کرده” برای این ویدئو استفاده کرده اند.

در این ویدئو که ظاهرا به مناسبت ولنتاین منتشر شده است سر بختیاری بدون حجاب روی بدن کیرا نایتلی بازیگر مشهور هالیوود قرار گرفته است.

صحنه های مشهور فیلم تایتانیک در این ویدئو گنجانده شده است.

شایعه کشف حجاب هنوش بختیاری اما واقعی سایرین

در سالهای اخیر تعداد زیادی از بازیگران و مجری های صدا و سیما و سینمای ایران با خروج از کشور کشف حجاب کرده اند. در این بین مهناز افشار هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. به گزارش وقت صبح در آخرین تصویر مهناز افشار تقریبا کلاهی نیمه بر سر دارد.

آیتک جاویدنژاد، صدف طاهریان، الهه فرشچی، ساناز طاری، ناهید لیان، شقایق نوروزی از دیگر زنان ایرانی هستند که اخیرا کشف حجاب کرده اند.

همچنین برخورد صدا و سیما با برخی مجریان زمینه نارضایتی برخی از آنها را فراهم کرده است. به تازگی رزیتا قبادی از برخوردهای عجیب با خود در یک لایو صحبت کرد.

شایعه طلاق بهنوش بختیاری از همسرش

چندی بهنوش بختیاری بازیگر طنز متنی نوشت که خوانندگان آن را به جدایی از همسرش تعبیر کردند.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: «بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است. همه مهر عالم به پای تو، ولی خداحافظ بی مهر من»

file

بلافاصله در شبکه‌های تیترهای طلاق بهنوش بختیاری از همسرش محمدرضا آرین دست به دست می‌شد. 

چند ساعت پس از این شایعه، بهنوش بختیاری با تصویری جدید در استوری اینستاگرام خود، به این ماجرا پایان داد و نوشت: "از همسرم طلاق نگرفتم. قضاوت نکنید"

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محبوبه ارسالی در

    ی باره شعرشم میخوندی
    اوری نایت این مای دریمز ای سی یو ای فیل یو🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    عقده ای

  • ناشناس ارسالی در

    😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا ناراحتین از اینکه پوشش داشته باشین برین هر چند الان دیگه این مدل روسری پوشیدن که همه موهاشون دیده میشه گوش وگردن ودست وپا خخخ فکر کنم همه جا شد نمیشه بگین حجاب ولی اگه می خواهید مثل حیوونا لباس نپوشین برین

  • محمدعلی فتاحیان ارسالی در

    بازیگرهای ایرانی تو توهم بسر میبرند.....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی