|

سورپرایز فوق العاده فالوورهای مهناز افشار برای او

مهناز افشار بازیگر نام آشنای ایرانی که چندسالی است در آلمان زندگی می کند از سوپرایز دوستانش رونمایی کرد

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر نام آشنای ایرانی که چندسالی است در آلمان زندگی می کند و در برنامه استعداد یابی ایرانی (پرشین گات تلنت) بعنوان داور مشغول به کار است این روز ها با کنار گذاشتن حجابش بسیار بر سر زبان ها افتاده است اما این بار با انتشار پستی از نقاشی اش که بسیار هنرمندانه کشیده است نوشت:

customize 3D collage oil paint Art Work. (crystals by swarovski)

size 70×112 cm

A creative Designer Based in Dubi & Spain

کار هنری از دوستان هنرمندم 

ممنوم خیلی زیبا شده 

ممکن هست اگر رضایت بدم این کار برای فروش گذاشته بشه

مهناز افشار بازیگر محبوب ایرانی که مدتی است به آلمان مهاجرت کرده است این روزها با کشف حجاب خود همه را به تعجب وا داشته است. بر اساس نظرات تحلیل گران فضای مجازی مهناز افشار با کشف حجاب خود دفتر بازگشتش به ایران را به کلی بسته است. دقایقی پیش مهناز افشار با انتشار عکسی با لباس اسپرت ورزشی خود همراه با سگش نوشت :

با حیوان ها مهربان باشید تا معنی قدرشناسی رو به زیبایی ببینید

Untitled

مهناز افشار بازیگر با استعداد ایرانی که چندسالی هست در آلمان به سر می برد و در برنامه استعداد یابی ایرانی (پرشین گات تلنت) بعنوان داوور مسابقه در کنار آرش، ابی و نازنین نور حضور دارد. با انتشار عکس بی حجاب خود در استورس اش به نظر می رسد دیگر قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد.

Untitled+(1)

مهناز افشار عاشق چه کسی شده؟

مهناز افشار بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. مهناز افشار در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که این عکس به دلیل تیپ جالب و عاشقانه مهناز مورد توجه کاربران قرار گرفت. تحلیل گران فضای مجازی بر این باورند که مهناز افشار با کلاهش نشان می دهد که عاشق شده است اما سوالی در ذهن مخاطبان ایجاد شده که مهناز افشار عاشق فردی شده است که اول اسم او (ه) است

در ادامه شما می توانید عکس مهناز افشار را در زیر مشاهده کنید:

mahnaz_afshar_1618052567

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی