|

چرا ادعا شده که شیبااینو بی ارزش است؟

SHIBAINU

بیلی مارکوس، از بنیان‌گذاران دوج‌کوین توییت‌هایی را منتشر کرده و معتقد است که پروژه متاورسی شیبا اینو

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیلی مارکوس، از بنیان‌گذاران دوج‌کوین توییت‌هایی را منتشر کرده و معتقد است که پروژه متاورسی شیبا اینو یک پروژه بی‌فایده است. دوج‌کوین که بیشتر شهرت خود را از توییت‌های ایلان ماسک به دست آورده است، ادعا می‌کند که فروش زمین نمی‌تواند دلیلی بر سودمندی این ارز دیجیتال باشد.

مارکوس تخمین زده است که توسعه‌دهندگان شیبا می‌توانند ۳۰۰ میلیون دلار با فروش زمین‌های مجازی به دست آورند و هشدار داده است که احتمال دارد نهادهای نظارتی با طرح تیم شیبا برای کسب درآمد غیرفعال در زمین‌ها مخالفت کنند.

رقابت شیبا و دوج همچنان ادامه دارد. شیبا در ابتدای راه، خودش را قاتل دوج‌کوین معرفی می‌کرد و اکتبر گذشته توانست برای مدت کوتاهی ارزش بازار این میم‌کوین را کاهش دهد. از سوی دیگر نیز دوج‌کوین برنامه‌های خود را قوی‌تر از شیبا دانسته و این میم‌کوین را در بلندمدت موفق نمی‌داند.

از طرفی داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم WhaleStats نشان می‌دهد که در ۱۷ ساعت گذشته، یک وال بیش از ۱۷۵ میلیارد توکن شیبا اینو را خریداری کرده و برای آن‌ها تقریباً ۴.۴ میلیون دلار پرداخته است.

این اتفاق در حالی رخ‌داده که شیبا، حدود ۱۱ درصد از قیمت خود را در ۲۴ ساعت گذشته ازدست‌داده بود اما با این فشار خرید ایجادشده تا حدودی از این ضرر را جبران کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی