|

قیمت شیبااینو به کجا میرسد؟

پیش بینی سال‌های در انتظار شیبااینو!!

shibainu

شیبا اینو (SHIB) یک memecoin محبوب است که نام خود را از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته است.!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیبا اینو (SHIB) یک memecoin محبوب است که نام خود را از یک نژاد سگ ژاپنی گرفته است. دومین memecoin محبوب، به عنوان "قاتل Dogecoin" به بازار عرضه می شود. امروزه، SHIB یکی از 15 ارز دیجیتال برتر موجود است.در سال 2020، یک توسعه دهنده ناشناس Shiba Inu [SHIB] را ایجاد کرد. آلتکوین از آن زمان در دو سال گذشته گسترش یافته است. حتی غول های تجاری مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین نیز آن را تایید کرده اند.

شیبا اینو افرادی را جذب می کند که قبلاً سود Dogecoin را از دست داده بودند.SHIBکه بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، یک توکن ERC-20 است که رقابت سختی را برای DOGE، خود memecoin پیشگام، ایجاد می کند.شیبا اینو در ابتدا سفر خود را با عرضه یک کوادریلیون آغاز کرد. 50 درصد از این عرضه قفل شد و بقیه آن به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم سوزانده شد.به زودی، memecoin پس از به روز رسانی Shibarium به لایه 2 منتقل می شود.شیبا اینو به عنوان یک اخلالگر در مدیریت و عملیات شناخته شده است. این شرکت با عرضه یک کوادریلیون آغاز شد. بنیانگذار آن ریوشی ابتدا 50 درصد را در Uniswap قفل کرد و سپس 50 درصد دیگر را به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم سوزاند.

ما هنوز نمی دانیم که چرا این گام برداشته شد.بعداً در سال 2021، بوترین تصمیم گرفت 90٪ از دارایی های شیبا اینو خود را بسوزاند و بقیه را به خیریه ها اهدا کند. او قبلاً توکن‌های SHIB به ارزش ۱ میلیارد دلار را به صندوق امداد COVID-19 برای هند، CryptoRelief اهدا کرده بود. او گفت که این تنها راهی است که او می تواند از خوانده شدن معاملاتش در شیبا اینو به عنوان کنش جلوگیری کند.و اکنون با افزایش محبوبیت شیبااینو پیش بینی هایی انجام شده است.در وبلاگ Changelly تحلیلگری اشاره کرد که در سال 2030، SHIB با قیمت متوسط ​​0.00030921 دلار معامله می شود. حداکثر و حداقل قیمت آن به ترتیب 0.00035649 دلار و 0.00029857 دلار خواهد بود. ROI بالقوه برای SHIB در سال 2030 حدود 2878٪ پیش بینی می شود.

اکنون، دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که چرا قیمت SHIB ممکن است در نمودارها افزایش یابد. به عنوان مثال، به گفته بسیاری، اگر کاربران به اندازه کافی توکن بسوزانند، مقبولیت یک ارز دیجیتال افزایش می یابد، برای این که شیبا صعود کند باید کاربرد خود را افزایش دهد.، همه با ارزهایی مانند DOGE و SHIB موافق نیستند. برای مثال، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، معتقد است که این دارایی برای بازار در کل خوب نیست چون براین باور است که این دارایی ها بخشی از یک حباب هستند.و در ماه آوریل، Finder گروهی متشکل از 26 متخصص را مورد بررسی قرار داد که تصویری نسبتاً غم انگیز را برای آینده توکن Shiba Inu پیش بینی کردند. آنها پیش بینی کردند که میانگین قیمت SHIB در سال 2030 به 0.000000325 دلار خواهد رسید.همچنان درمورد شیبااینو صحبت هایی می‌شود ولی بیشتر تحلیلگران خوش بین هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی