|

تحولی مهم!

روزهای اسفناک در انتظار بیت کوین؟!

bitcoin

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، بازار رمزارزها شاهد تحولی عظیم بودند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و‌  کوین‌ها در محدوده سبز و  قرمز قرار دارند.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۲۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۰.۳۹ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۹ هزار دلاری قرار دارد که حدود ۴.۰۹ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است. و بیت‌کوین bitcoin، با ارزش ترین ارز دیجیتال جهان، امروز با بیش از ۲ درصد کاهش به ۱۹۰۶۱ دلار رسید. در زمان نوشتن این گزارش، کل ارزش بازار رمزارزها ۹۲۰ میلیارد دلار است.

که اتفاقات اقتصادی قوی‌تر در ایالات متحده، دلار را صعودی نگه می‌دارد و در عین حال بر قیمت بیت‌کوین و اتریوم تأثیر می‌گذارد. همچنین اکثر سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر انتشار ارقام تورم ایالات متحده در روز پنجشنبه هستند.

از طرفی تحلیلگر ارشد پاول تودور جونز، میلیاردر صندوق سرمایه‌گذاری، یکی از پر سر و صداترین گاوهای بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰ بود. او امروز اظهار داشت که «من هنوز هم بخشی از سرمایه‌ام را به بیت‌کوین تخصیص داده‌ام» و این کار را ادامه خواهم داد. او الگوی اقتصادی پس از دهه ۱۹۷۰ میلادی را به‌عنوان بخشی از دلایل خود برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین مطرح کرده است.

و اکنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار پیشنهاد ‌‌راه‌اندازی ETF بیت کوین را غیر منصفانه رد کرد.گری‌اسکیل ادعا می‌کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در رد پیشنهاد تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری ۱۲میلیارد دلاری «بیت کوین تراست» به ETF خودسرانه عمل کرده است.به همین دلیل این پیشنهاد را رد کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی