|

بررسی قیمت دوج کوین!

پیش بینی متفاوت از دوج کوین!

Dogecoin

ApeCoin 16% افزایش می یابد و جر Dogecoin Taps 3 در هفته است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین بدون هیچ گونه حرکت قابل توجهی مانند آخر هفته قبل به روند خود ادامه می دهد و به نظر می رسد حدود 16500 دلار گیر کرده است. تسلط آن ضربه کوچک دیگری را به همراه داشته است زیرا برخی آلت ها مانند Dogecoin و ApeCoin با درصدهای چشمگیری افزایش یافته اند. APE، DOGE Pump Higher در وضعیتی آرام هستند ولی به نظر می‌رسد حجم معاملات در آخر هفته دوباره کاهش یابد. اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، پولیگون، پولکادوت، لایت کوین، شیبا اینو، OKB و سولانا افت ناچیز داشتند. و دوج کوین Dogecoin جز استثناها بود. پس از پمپاژ دو رقمی دیروز، DOGE امروز 6 درصد دیگر افزایش یافته است. در نتیجه، برای اولین بار در حدود سه هفته به 0.1 دلار نزدیک شد.

ارز ApeCoin بیشترین افزایش را نسبت به 50 توکن برتر داشته است. افزایش 16 درصدی دارایی را به تقریباً 3.8 دلار رسانده است. با وجود اینکه اکثر آلتکوین های دیگر دوباره آرام نشسته اند، ارزش بازار ارزهای دیجیتال حدود 840 میلیارد دلار متوقف شده است.

برخلاف Dogecoin یا ApeCoin، عملکرد بیت کوین در چند روز گذشته بسیار ضعیف بوده است. این دارایی در طول هفته کاری به کمترین میزان در دو سال اخیر در حدود 15500 دلار کاهش یافته بود. با این حال، گاوها در آن نقطه بالا رفتند و دارایی را به سمت شمال هل دادند. این به بازپس گیری 16000 دلار و پرش به تقریبا 17000 دلار ختم شد. با این حال، BTC در آن نقطه شکست خورد و به 16500 دلار کاهش یافت. بیت کوین چندین روز است که بدون حرکت از آنجا در آن سطح گیر کرده است. به این ترتیب، ارزش بازار آن کمتر از 320 میلیارد دلار باقی مانده است. تسلط آن بر آلتکوین ها به زیر 38٪ کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی