|

دوج کوین در بهترین مسیر!

تنها راه نجات دوج کوین چیست؟

Dogecoin

طبق یک توییت در تاریخ 26 نوامبر توسط LunarCrush، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی نشان می دهد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق یک توییت در تاریخ 26 نوامبر توسط LunarCrush، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی، روند AltRank Dogecoin [DOGE] نشانه های صعودی را نشان می دهد. سطح AltRank که مبتنی بر ترکیب عواملی مانند حجم اجتماعی، امتیاز اجتماعی و حجم بازار است، می‌تواند در ارائه بینش‌هایی درباره آینده DOGE نقش داشته باشد.با این حال، فعالیت توسعه Dogecoin در چند روز گذشته شاهد یک جهش بزرگ بود. این افزایش نشان می دهد که تیم توسعه در Dogecoin کمک های زیادی به مخزن GitHub خود کرده است. فعالیت‌های توسعه بالا می‌تواند احتمال ارتقای جدید اکوسیستم Dogecoin را در آینده نشان دهد. شبکه memecoin نیز شاهد رشد از نظر فعالیت در هفته گذشته بود. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، تعداد آدرس‌های فعال در هفت روز گذشته چندین بار افزایش یافته و سرعت آن در همان دوره کاهش یافته است، به این معنی می‌باشد که تعداد دفعاتی که DOGE بین آدرس‌ها منتقل می‌شود کاهش یافته است.

با وجود عوامل متعدد موافق و مخالف Dogecoin، برای معامله گران دشوار است که بسنجند DOGE به کدام سمت حرکت کند. یکی از مواردی که باید در نظر داشت همبستگی بالای DOGE با رویدادهای رسانه های اجتماعی مربوط به memecoin است. یک چرخش جالب از وقایع در 25 نوامبر، کاربر توییتر دیوید گوخشتاین یک بیانیه گمانه زنی در رابطه با Dogecoin را در توییتر منتشر کرد. این بیانیه بعداً توسط نشریات خبری مختلف مورد توجه قرار گرفت که در نهایت باعث افزایش هیاهو در اطراف Dogecoin شد.

این روند DOGE را افزایش داد و در نهایت بر قیمت آن تأثیر مثبت گذاشت. در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.0916 دلار در حال معامله بود و قیمت در راه آزمایش مقاومت 0.095 دلار می‌باشد. شاخص قدرت نسبی (RSI) روی 74.02 قرار گرفت که نشان می دهد این حرکت در زمان انتشار با خریداران بوده است. جریان پول Chaikin (CMF) در 0.10 قرار داشت به این معنی که جریان پول در سمت DOGE نیز می‌باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی