|

همه چیز آماده است!

لونا رقیب قدیمی شیبااینو به چرخه برمی‌گردد؟

Shiba Inu

بایننس LUNC Burn همه چیز برای بازگشت با این پیشنهاد کلاسیک Terra Luna آماده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انجمن Terra Luna Classic Proposal 11367 "Upgrade v1.1.0" توسط توسعه دهنده اصلی Edward Kim را برای بازگرداندن مکانیزم رایت Binance LUNC تصویب کرد.

بزرگترین صرافی رمزارز جهان بایننس برخی از شرایط را مستقیماً به جامعه Terra Luna Classic ارائه کرد تا مکانیسم رایت LUNC خود را از 1 مارس ادامه دهد. در پاسخ، انجمن Terra Luna Classic سه پیشنهاد کلیدی را تصویب کرد و اطمینان حاصل کرد که کمپین رایت LUNC بایننس را برای کاهش عرضه در گردش بازگرداند.

انجمن Terra Luna Classic در حال حاضر به پیشنهاد کلیدی 11367 "Upgrade v1.1.0" توسط توسعه دهنده اصلی Edward Kim رأی می دهد. این پیشنهاد شامل ویژگی‌های تایید شده توسط حاکمیت برای بلاک چین Terra Classic، از جمله لیست معافیت مالیاتی، تقسیم مالیات رایت، عدم یادآوری کیف پول سوخته، و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی اجباری است. پیشنهاد ارتقای نرم‌افزار یک پیشنهاد بعدی برای سه پیشنهاد کلیدی است. این شامل پیشنهاد 11358 "معافیت کیف پول از مالیات بر روی زنجیره"، پیشنهاد 11359 "کیف پول سوختگی جداگانه معاف از حق بیمه" و پیشنهاد 11360 "تقسیم مالیات بر سوخت به استخر جامعه" است که این هفته تصویب شد. با توجه به جزئیات رای گیری فعلی، پیشنهاد 11367 قبلاً از سطح آستانه عبور کرده است.

این پیشنهاد 99.96 درصد رای موافق را دریافت کرد. این نشان می دهد که تمام تغییرات مورد نیاز بایننس با ارتقاء آینده در 28 فوریه انجام خواهد شد. توسعه‌دهنده Terra Classic، بلاک چین را در ارتفاع بلوک 11,734,000، تقریباً در ساعت 22:00 UTC در 28 فوریه متوقف می‌کند. همه گره‌ها و اعتباردهنده‌ها برای ادامه نقش خود در شبکه باید به نسخه ارتقا یافته فعلی نسخه 1.1.0 ارتقا دهند. 

قیمت Terra Luna Classic در بحبوحه کاهش سوخت LUNC در چند هفته گذشته کاهش یافت. با این حال، قیمت LUNC اخیراً با وجود اصلاحات گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، حرکت صعودی اندکی را ثبت کرده است.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته تنها 1٪ افزایش یافته ، در حال حاضر قیمت 0.000162 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001603 دلار و 0.0001681 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 5 درصد افزایش یافته است. با این حال، با نزدیک شدن به ارتقا، قیمت LUNC نسبت به سایر ارزهای رمزپایه حرکت بهتری را نشان می دهد. انتظار می رود قیمت LUNC پس از رایت بایننس LUNC که در اول مارس برنامه ریزی شده بود، افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی