|

افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین از سطح مقاومتی 60 هزار دلار هم گذشت

قیمت بیت کوین با افزایش 2.6 درصدی به رکورد جدید 61229 دلاری رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت کوین سرانجام توانسته است از سطح مقاومتی و حساس 60 هزار دلاری با قدرت عبور کند.

به گزارش بلومبرگ، تحولات مربوط به عرضه مستقیم سهام صرافی های ارزهای دیجیتال در بازار بورس آمریکا موجب شده تا تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین به شدت افزایش یابد و این عامل تاثیر مهمی بر رشد قیمت جهانی این ارز دیجیتال داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت بیت کوین با افزایش 2.6 درصدی به رکورد جدید 61229 دلاری رسیده است. این بالاترین قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر به شمار می رود. قیمت بیت کوین در معاملات 13 مارس نیز به بیش از 61742 دلار رسیده بود. قیمت بیت کوین در یک سال گذشته بیش از 9 برابر افزایش داشته است.

شنیده ها حاکی است سهام صرافی ارز دیجیتال موسوم به "کوین بیس" قرار است 14 اوریل در بورس وال استریت آمریکا عرضه شود. این نخستین بار است که سهام یک شرکت فعال در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال قرار است در بازار بورس آمریکا عرضه شود. این اقدام می تواند آزمون و محک مهمی برای سنجش تمایل سرمایه گذاران بین المللی باشد. 

تمایل شرکت های بزرگ جهان به سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رو به افزایش است و برخی از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین و ارزهای دیجیتال می تواند سرمایه گذاری مطمئنی برای حفظ ارزش دارایی ها در برابر تورم باشد. 

شرکت تسلا اوایل سال 2021 میلادی بیش از 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد و به تازگی نیز اعلام کرده است که خریداران خودروهای برقی این شرکت می توانند از بیت کوین برای پرداخت استفاده کنند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی