|

بدترین شروع مرد فرانسوی؛ چه بر سر زیدان آمده؟

بازی برابر بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در واقع بازی شماره ۲۵ فصل این تیم تحت هدایت زیدان در فصل جاری بود.

لینک کوتاه کپی شد

این بدترین شروع زین الدین زیدان در رئال پس از انجام ۲۵ بازی است. به گزارش “ورزش سه”، به نقل از مارکا، بازی برابر بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در واقع بازی شماره ۲۵ فصل این تیم تحت هدایت زیدان در فصل جاری بود. رئال در این ۲۵ بازی، شش بار شکست خورده، ۵ بار مساوی کرده و ۱۴ بار نیز پیروز شده است. این بدترین شروع رئال با زیدان در یک فصل است.

رئال امسال در لالیگا به کادیز، آلاوس و والنسیا باخته، در لیگ قهرمانان دو بار مغلوب شاختار شد و در سوپرکاپ هم به بیلبائو باخت. رئال با زیدان هرگز در سوپرکاپ ناکام نمانده بود. زیدان کار خود در رئال را از ژانویه ۲۰۱۶ شروع کرد. در ۲۵ بازی ابتدایی روی نیمکت، رئال با او ۴ تساوی و سه شکست را تجربه کرد. رئال در لالیگا با یک امتیاز کمتر از بارسا دوم شد ولی در لیگ قهرمانان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

فصل ۱۷-۲۰۱۶ بهترین عملکرد زیدان در رئال بوده و با او تیم فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد. در ۲۵ بازی ابتدایی فصل، رئال اصلا متحمل شکست نشد و تنها ژانویه ۲۰۱۷ بود که بالاخره در زمین سویا شکست را تجربه کرد. فصل ۱۸-۲۰۱۷ رئال در ۲۵ بازی ابتدایی خود متحمل ۳ باخت و ۵ تساوی شد. دو باخت در لالیگا و یک باخت در لیگ قهرمانان. در پایان فصل رئال بار دیگر قهرمان چمپیونزلیگ شد ولی در لالیگا سوم شد تا زیدان در پایان فصل به شکلی غیرمنتظره استعفا کند.

فصل گذشته رئال با زیدان در ۲۵ بازی ابتدایی دو باخت یکی در لیگ قهرمانان و دیگری در لالیگا و هشت تساوی کسب کرد و در نهایت فاتح سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا شد. فصل جاری رئال سوپرکاپ را از دست داده ولی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان همچنان دارای شانس است. در لالیگا اگر اتلتیکو دو بازی عقب افتاده خود را پیروز شود، ده امتیاز از رئال فاصله خواهد گرفت اما تنها یک شکست از سوی این تیم رئال را امیدواتر به ادامه فصل می کند. در نهایت باید دید رئال در فصلی که با زیدان بدترین شروع را پس از انجام ۲۵ بازی داشته، چه دستاوردی خواهد داشت.

منبع: مدال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی