|

احضار مدیران باشگاه استقلال به خاطر حضور شرور باسابقه در تمرین تیم

حضور شرور با سابقه در تمرین استقلال باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیران باشگاه استقلال را فرا بخواند. بعید نیست باشگاه استقلال…

لینک کوتاه کپی شد

حضور شرور با سابقه در تمرین استقلال باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیران باشگاه استقلال را فرا بخواند. بعید نیست باشگاه استقلال با جریمه نقدی مواجه شود.

 دو هفته پیش بود که برخی بازیکنان استقلال از جمله محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی با انتشار استورهایی در صفحه شخصی خود از یک شرور با سابقه که چندی قبل درگیری خونینی دریکی از خیابان‌های تهران داشت و فیلم آن نیز منتشر شد، حمایت کردند.

این ماجرا که تعجب بسیاری از استقلالی‌های با سابقه را برانگیخته بود به همان جا ختم نشد وچند روز پیش دوباره این شخص درتمرین استقلال حاضر شد و با برخی بازیکنان استقلال نیز عکس گرفت تا این سوال به وجود آید که ارتباط شخص مورد نظر با باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم چیست و چرا این فرد که هیچ ارتباطی به دایره ورزش ندارد در تمرین استقلال حاضر می‌شود؟

ابهام‌ها درباره حضور شرور باسابقه به حدی بود که سرانجام کمیته انضباطی فدراسون فوتبال مدیران باشگاه استقلال برای ادای توضیحاتی پیرامون حضور شرور باسابقه در تمرین این تیم فراخواند. دراحضاریه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چنین آمده است: «با توجه به حضور فرد غیر مرتبط در جلسه تمرین تیم و دیدار با بازیکنان تیم استقلال تهران، طبق بند ۱۱ ماده ۲۱ مقررات انضباطی، باشگاه استقلال به دلیل تخلف فوق، چنانچه دفاعیاتی دارد ظرف مدت ۲ روز از تاریخ این ابلاغیه، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.»

 

منبع: شهر آرانیوز 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی